Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+6
RedclownIII
RedMentalCase
Sniperace
formsvackan
Thetaxpayer
Sossar ee lata
10 posters

    RV & RC förebilds land kämpar på....

    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    RV & RC förebilds land kämpar på....  - Sida 2 Empty Sv: RV & RC förebilds land kämpar på....

    Inlägg  berralarzon 2012-08-09, 21:27

    Thetaxpayer skrev:
    berralarzon skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    berralarzon skrev:
    Redvictory skrev:
    RedclownIII skrev:
    Redvictory skrev:
    RedclownIII skrev:
    Redvictory skrev:

    En diplomat skall väl vara diplomatisk och det är ju inte Bildt! han talar ju enbart i tungor! han är en jävla pajas ha,ha,ha

    Jävla ful och förlegad avatar. affraid geek

    Byt avatar då (nazze)

    Hur skall det gå till när jag skall byta din avatar, sök hjälp för fan. Evil or Very Mad

    Du kan ju byta din fula och förlegade avatar till Hitler tex!det skulle klä dig!

    Han skulle väl passa bättre i en "jag är en mini redmentalcase" ock min tunga e så brun så brun...etc etc..
    //Niklas






    Och stavas inte OCK brainiac.

    Jaha du! OCK intresseklubben noterar detta inlägg från en nobelstipendiat i gnällklassen..
    //Niklas





    Vad är en nobelstipendiat? Är det nått ni brukar prata om på bänken utanför bolaget?

    Vet inte det alls men du får väl fråga din bänkgranne.
    //Niklas

    förövrigt vill du chatta får du väl söka upp en chatt istället för att vara grälsjuk som en SVBK härinne.
    avatar
    Thetaxpayer


    Antal inlägg : 7997
    Join date : 09-02-18

    RV & RC förebilds land kämpar på....  - Sida 2 Empty Sv: RV & RC förebilds land kämpar på....

    Inlägg  Thetaxpayer 2012-08-09, 21:32

    berralarzon skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    berralarzon skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    berralarzon skrev:
    Redvictory skrev:
    RedclownIII skrev:
    Redvictory skrev:
    RedclownIII skrev:
    Redvictory skrev:

    En diplomat skall väl vara diplomatisk och det är ju inte Bildt! han talar ju enbart i tungor! han är en jävla pajas ha,ha,ha

    Jävla ful och förlegad avatar. affraid geek

    Byt avatar då (nazze)

    Hur skall det gå till när jag skall byta din avatar, sök hjälp för fan. Evil or Very Mad

    Du kan ju byta din fula och förlegade avatar till Hitler tex!det skulle klä dig!

    Han skulle väl passa bättre i en "jag är en mini redmentalcase" ock min tunga e så brun så brun...etc etc..
    //Niklas






    Och stavas inte OCK brainiac.

    Jaha du! OCK intresseklubben noterar detta inlägg från en nobelstipendiat i gnällklassen..
    //Niklas





    Vad är en nobelstipendiat? Är det nått ni brukar prata om på bänken utanför bolaget?

    Vet inte det alls men du får väl fråga din bänkgranne.
    //Niklas

    förövrigt vill du chatta får du väl söka upp en chatt istället för att vara grälsjuk som en SVBK härinne.





    Du behöver väl inte svara.

      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 16:15