Man häpnar över mupparnas skräck här över skuldlistan, invandrare kommer hit och luras, fifflar, mördar & våldtar, de är överrepresenterade procentuellt sett i de flesta brott!!
+7
ericTheDog
F.I.S.T
Sniperace
DMustaine
RedclownIII
Sossar ee lata
Secrist
11 posters
De värsta syndarna
F.I.S.T- Antal inlägg : 17511
- Inlägg 27
Sv: De värsta syndarna
'ericTheDog skrev:F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:ff,
svårt att låta bli va ?.. jag förstår, det kan lätt bli så för såna som dig som ständigt är utan argument, och aldrig vill stå för vad du tycker och säger, inte ens när du uttrycker det maskerade öknamn du ger mig vågar du stå för det, snacka om ryggradslöshet)ericTheDog skrev:Måste man för varje tråd som skapas kunna förklara varför man skapar den? Räcker det inte med att det är ett ämne man finner intressant. Det kan röra sig om småsaker som å-böter, eller om större saker som kommunisternas massmord.
I denna lista kan man misstänka att det finns ca 10 s.k målvakter. Kan det vara så att invandrare är mer benägna att utnyttja sina närstående som målvakter?
Så där kom det du ville diskutera ?!
Du vill alltså påstå att invandrare är mer benägna att utnyttja sina närstående ?
För det första så inkluderar du nu 165 olika nationaliteter i ordet invandrare, vad jag kan förstå, baserat på att du finner utländskt klingande namn i listan. För det andra så är du tydligen inte intresserad av att den ABSOLUTA majoriteten av alla dessa nationaliteter inte alls är brottslingar på något sätt. Så då återstår frågan.... vad är det du vill ha sagt med denna artikel ? varför tar du upp den ?
Är det på något sätt så att du anser att de du drar över en kam och kallar "invandrare" i detta negativa sammanhang, är sämre människor än svenskar, för det är faktiskt kontentan av ditt resonemang. Det finns statistik på hur svenskar beter sig på utlandssemester i fyllan och villan, drar du samma slutsatser av den statistiken ? ... är det överhuvudtaget något som enligt dig är intressant att diskutera ?
Det påstår jag absolut inte. Jag bara slängde ur mig en fråga.
Vem - förutom du? - har talat om brottslingar? Det är bara p-böter.
Jag tar inte upp denna artikel, det gjorde secrist. Antagligen för att han fann den intressant, eller för att få dig att gå i spinn, vilket är rätt kul.
Påstår du att svenskar är sämre människor på fyllan och villan?
he he ... som sagt var , du och Lazy och secrist tävlar i om att var mest ryggradslös va ?
- Inlägg 28
Sossar ee lata skrev:Man häpnar över mupparnas skräck här över skuldlistan, invandrare kommer hit och luras, fifflar, mördar & våldtar, de är överrepresenterade procentuellt sett i de flesta brott!!
Man häpnar över dina rasistiska slutsatser av den statistik som noga väljs ut av brunhögern i syfte att stämpla invandrare som sämre människor
- Inlägg 29
ericTheDog skrev:
Att parkera fel, är väl visst ett brott, eller betar man böter ändå ?
Thetaxpayer- Antal inlägg : 7997
- Inlägg 30
F.I.S.T skrev:Secrist skrev:F.I.S.T skrev:Secrist skrev:Ja, här får man leta innan man hittar svenska namn...
Men du är inte rasist va ?
Jag bara konstaterar fakta. Är det rasism?
Och varför tar du upp den här tråden månne ? vad vill du ha sagt ? eller är det nåt du vill diskutera ikring det ?
Varför fokusförskjuter du? Svara på ämnet eller låt bli. Byt inte ämne.
RedclownIII- Antal inlägg : 2772
- Inlägg 31
Thetaxpayer skrev:F.I.S.T skrev:Secrist skrev:F.I.S.T skrev:Secrist skrev:Ja, här får man leta innan man hittar svenska namn...
Men du är inte rasist va ?
Jag bara konstaterar fakta. Är det rasism?
Och varför tar du upp den här tråden månne ? vad vill du ha sagt ? eller är det nåt du vill diskutera ikring det ?
Varför fokusförskjuter du? Svara på ämnet eller låt bli. Byt inte ämne.
Betydligt lättare att kasta fram rasistkortet än att vara rakryggad och hålla sig till fakta.
Secrist- Antal inlägg : 32216
- Inlägg 32
Infra skrev:Secrist skrev:Ja, här får man leta innan man hittar svenska namn...
Någon käck förklaring från vänstern? Varför är det synd om dessa gossar?
Tio i topp – de med högsta böterna
1. AL-itABI, YOUSIF:
18 838 mål hos kronofogden, 25 300 837 kr i skuld.
2. HAMID, ABDULAMIR ADNAN:
13 687 st, 17 863 325 kr.
3. WANDI, MAJID HOSSEIN MOHAMMAD:
8 476 st, 10 791 650 kr.
4. HAKULINEN, EERO ANDREAS:
8 507 st, 10 501 875 kr.
5. ABDULAZIZ, ADNAN EL-ABD AHMED:
7 599 st, 10 246 600 kr.
6. BALTAJ, JALAL TOUFIE:
5 954 st, 7 446 550 kr.
7. MOHAMMED, FARES:
5 105 st, 6 876 675 kr.
8. SABIH, IBRAHIM JALIL HAMID:
4 036 st, 6 608 550 kr.
9. NERGÅRD, HANS TORBJÖRN:
3 899 st, 5 840 373 kr.
10. MAHMOUD, IBRAHIM YoUNES:
3 193 st, 4 317 825 kr.
Du kunde lika gott ha räknat upp lika många svenskar med minst lika
digra meritlistor. Men ni nazister väljer noga era offer.
Länk, tack.
Aftonbladet. Är de nynazister nu också?
ericTheDog- Antal inlägg : 15117
- Inlägg 33
F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:
Det är inte alls ett brott att parkera fel. Och man betalar heller inga böter. Det man betalar är en kontrollavgift. Detta system är skapat av sosseriet i syfte att göra bilägare rättslösa. Konsekvensen blir det du ser i Aftonbladets lista.
Invandrarna är inte dumma i huvudet (till skillnad från er vänstermuppar). Genom att offra en famuljemedlem till målvaktsrollen och skriva alla skulder och bilar på denne, så kan hela släkten parkera hur illa som helst. De behöver ändå inte betala. Samtidigt fortsätter vi "dumma" svenskar att betala våra p-böter.
Sniperace- Antal inlägg : 32948
- Inlägg 34
F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:
Nej, det är INTE ett brott, det är inte heller böter, det är felparkeringsavgift....
du får nog försöka ta fram fakta innan du utalar dig...