ericTheDog 2012-08-07, 01:15
F.I.S.T skrev: F.I.S.T skrev:Ja ,... du kanske tämkte att du skulle smita från dessa "debattinlägg" du nyss gjorde,
så jag påminner väl dig och de andra om dem
ericTheDog skrev:
Du fortsätter således att sätta öknamn på andra
ericTheDog skrev:J-a dåre.
ericTheDog skrev:Och du, ff,
ericTheDog skrev:är inget annat än några blåsta vänstermuppar,
Dom e roliga de där forumhögerdebattörerna när de sätter fälleben för sig själva
ericTheDog skrev: Vi högerdebattörer gråter inte ut över den låga nivån här.
Nej givetvis inte.... det är ju ni som sätter den nivån ericTheDog skrev:Var och en sätter sin egen nivå. Du har t.ex valt att kalla RMC vid öknamn och samtidigt förkasta detta
ditt eget beteende.
Nej, återigen är det han själv som valt det nicket, med syfte att förnedra, det accepterar inte jag,
och det skulle ej heller något anständigt forum med moderator göra... så han har valt detta själv, notera att jag återigen väljer att
inte kalla er andra för något i likhet med detta. Jag lovar och svär att den dagen han och det andra nicket med syfte att förnedra,
väljer ett neutralt eller ett nick som är Pro sina egna politiska åsikter, så blir bemötandet därefter.
Jag kallar dem helt sonika för de NAMN DE SJÄLVA VALT ! och de har själva erkänt att de valt dem för att förnedra andra !
ericTheDog skrev:Detta har lett till att hela forumet gapskrattar åt dig.
Hela ?.... njä det tror jag väl ändå inte , tog du inte i nu, hade du sagt Hela forumhögern, så hade jag kanske trott dig
för de gapskrattar åt all seriös debatt !
ericTheDog skrev:Tvärtom har vi mycket roligt åt t.ex dig och Daoren.
Va bra att vi kan glädja era i övrigt gråa och själsfattiga liv ericTheDog skrev:Vad bra att ni kan trösta er med att intala er att våra liv skulle vara grått och själlöst.
Vad du än skriver lär du inte kunna ändra på att jag är nöjd med mitt liv. Mycket nöjd.
Min erfarenhet i livet är att de som har störst benägenhet att i likhet med er
försöka trycka ner andra människor, de som har störst benägenhet i likhet med er vilja håna och förstöra för andra...
inte alls är lyckliga människor. Däremot finns det med all säkerhet andra borgare som är lyckliga på något måtto,
åtminstone betydligt lyckligare än dig.
ericTheDog skrev:Eftersom vi inte klagar på nivån har vi heller ingen skyldighet att hålla någon nivå.
Det du faktiskt säger är att du gillar den låga nivån ! ericTheDog skrev:Jag skriver det jag skriver. Dina fantasier får du stå för alldeles själv. Vad gäller nivån på forumet
så sjunker den varje gång er klanledare kackerlackan loggar in. Du tycks dock lida lite av att du
fortfarnde tror detta är ett debattforum. För mig handlar det bara om stor humor att läsa vänstermupparnas
egna tankar.
Nyss skrev du alltså att ni inte klagar på nivån, och sedan direkt efter det klagar du på nivån
i uttalandet ovan, motsägelsefullt IGEN !!!
Sedan är det intressant att du hittills är den ende som erkänt att du aldrig haft för avsikt att debattera..
.... kom ihåg detta sedan om det blir tal om din ambition och/eller förmåga att debattera
[/quote]
Vadå smita? Jag står för varje ord och har heller inte kritiserat beteendet att kalla en vänstermupp för en vänstermupp. Du däremot har kritiserat användande av öknamn samtidigt som du själv faktiskt använder just öknamn på RMC. Han kallar sig inte "mentalfallet", han kallar sig RedMentalCase. Du behöver inte gilla det. Du får gärna använda öknamn, men om du gör det bör du sluta kritisera användandet av öknamn då det leder till gapskratt t.o.m från vänsterdebattörer.
Din erfarenhet i livet kan du stoppa upp - t.ex där bak. Aldrig någonsin hånar, förstör eller trycker jag ner vanliga trevliga och någorlunda förnuftiga människor. På detta forum har jag dock stött på ett antal iq-befriade och vänsterextrema muppar. Och tro mig, det är ett nöje att lure er påvisa er egen dumhet. Men detta nöje utgör inte mer än kanske 0,04% av mitt liv.
Och NEJ, din dumme f-n, jag har inte klagat på nivån. Bara konstaterat att den sjunker när kackerlackan loggar in. Ingen människa med vettet i behåll skulle väl få för sig att försöka föra ett intelligent meningsutbyte med den jubelidioten. Det måste väl ändå t.o.m du begripa?