Redvictory skrev:RedclownIII skrev:RedMentalCase skrev:F.I.S.T skrev:RedMentalCase skrev:Den vinner debatten som med logik och argument påvisar hur saker verkligen hänger ihop och påvisar lösningar och förslag som kan förändra,
jag tror faktiskt inte att en enda vänstermupp lyckats med det under alla år mer än ett par gånger.
Det är en fråga om intelligens , fisten, du och resten av familjen är helt enkelt lite korkade, plus att ni har en knäpp ideologi i ryggen som ni inte klarar av att kasta ifrån er, ( det sistnämnda hänger ihop med brist på intelligens).
Ditt sista exempel om Frankrike säger allt, när det kommer en vänster ( jämfört med familjen är han väl egentligen vad ni brukar kalla nazist)
som vill spara i offentlig sektor, ja då är det plötsligt jättebra.....
När Reinfeldt och Borg gjort exakt detsamma i flera år, ja då är de nazister rasister och vill driva folk till fattigstugan.
Ni är helt rökta, inser ni det?
Om Hollande gör det på samma sätt som Reinfeldt gjort, så LOOOOVAAAR jag dig att jag skall vara där och kritisera honom som jag gjort med Reinfeldt, och som jag gjorde med Person...
Apropå intelligens ... det krävs inte mycket intelligens för att förstå, att man inte ENKOM kan spara, och att man inte ENKOM kan investera.... tydligen besitter du inte den lilla grad av intelligens som krävs för att räkna ut detta...
När jag påstår att det behövs sparas i offentlig sektor ibland, så menar jag inte att det i första hand skall drabba de svagaste och sjukaste, samtidigt som högdjuren höjer sina inkomster, så har det nämligen gått till i Sverige...
I Frankrike går man ut och beordrar sänkta löner även för ministrarna med 30 %
Du får ursäkta mig, det blev ett långt saklig inlägg från mig i vanlig ordning, utan massa svärord, hoppas det går bra ändå ?
loooovaaaar du mig? är det samma löfte som det att du inte skulle sätta din fot på detta forum igen?
Du har inte en susning om vad Hollande lovat eller tänker göra, men du hyllar honom för att du inbillar dig att han är vänster.
När alliansen gjort detsamma i Sverige, (sparat i offentlig sektor alltså), har du i åratal gapat om nazism och att man mördar sjuka .
Du är rökt, frågan är bara om du nånsin ska inse det.
WORD!
Svälj ditt huvud och skit ut det så ska du se att vi får en bättre värld!
Wow vilken dräpare.......