Nej den här typen av inlägg gör mig bara mer orolig.
om du nu ska oroa dig så bör du rikta den oron mot den motbjudande personen vars arsel du har din tunga uppstoppad, RMC...
Han är sjuk på riktigt.
Nej den här typen av inlägg gör mig bara mer orolig.
RedclownIII skrev:Nej nu börjar jag bli allvarligt orolig för rc's mentala hälsa........
Antagligen därför han inte är behörig lärare. Hans skola ville göra en paragraf 7-undersökning först.
SD-secrist skrev:Antar att dina brister i argument tvingar dig att ägna tiden åt personangrepp istället.
Secrist skrev:RedclownIII skrev:Nej nu börjar jag bli allvarligt orolig för rc's mentala hälsa........
Antagligen därför han inte är behörig lärare. Hans skola ville göra en paragraf 7-undersökning först.
RedCloud skrev:Nej den här typen av inlägg gör mig bara mer orolig.
om du nu ska oroa dig så bör du rikta den oron mot den motbjudande personen vars arsel du har din tunga uppstoppad, RMC...
Han är sjuk på riktigt.
Jag tror rolf är i utmärkt skick, han är den optimale kommunisten.
RedMentalCase skrev:Rolf projicerar, han tror han mår bättre då.
" Riktigt sjuk" i en kommunists ögon är väl typ, den friskaste människa som gått på denna jord.
Secrist skrev:RedCloud skrev:Kuba?
Fritt fall.....för SD-secrist.
Med denna typen av pubertala trådar så får du inga svar med högre kvalitet.
F.I.S.T skrev:Secrist skrev:RedCloud skrev:Kuba?
avd "det är andra som tvingar fram Secrists svar"
Secrist skrev:F.I.S.T skrev:Secrist skrev:RedCloud skrev:Kuba?
Trams ska trams ha.
F.I.S.T skrev:Secrist skrev:F.I.S.T skrev:Secrist skrev:RedCloud skrev:Kuba?
Trams ska trams ha.
... som sagt var, du anser inte att du är ansvarig för det du skriver
som sagt var, du anser inte att du är ansvarig för det du skriver
RedCloud skrev:avd "det är andra som tvingar fram Secrists svar"
han har tappat stinget, forumets egen lille vattenkammade ordningsman, SDs inflytande gör inte gott hos honom.
Jag ger alltid 100%.
RedCloud skrev:som sagt var, du anser inte att du är ansvarig för det du skriver
ALLT är mitt fel när lillEric, RMC, redalert, Dumstain och SD-secrist vomerar här inne....
RedCloud skrev:som sagt var, du anser inte att du är ansvarig för det du skriver
ALLT är mitt fel när lillEric, RMC, redalert, Dumstain och SD-secrist vomerar här inne....
Secrist skrev:
Jodå. Har aldrig sagt något annat.
Secrist skrev:Med denna typen av pubertala trådar så får du inga svar med högre kvalitet.
Secrist skrev:trams ska trams ha
Vänsters klassiska åsikt. Det är allas fel utom mitt eget.
F.I.S.T skrev:Secrist skrev:
Jodå. Har aldrig sagt något annat.Secrist skrev:Med denna typen av pubertala trådar så får du inga svar med högre kvalitet.Secrist skrev:trams ska trams ha
RedCloud skrev:Vänsters klassiska åsikt. Det är allas fel utom mitt eget.
Jag har bara sänkt mig till eran nivå.....
Secrist skrev:F.I.S.T skrev:Secrist skrev:
Jodå. Har aldrig sagt något annat.Secrist skrev:Med denna typen av pubertala trådar så får du inga svar med högre kvalitet.Secrist skrev:trams ska trams ha
Försöker du imponera på KP-RC?
F.I.S.T skrev:RedCloud skrev:Vänsters klassiska åsikt. Det är allas fel utom mitt eget.
Ja och det är synd, men de e inte lätt att föra diskussion med dessa högertroll, när det bara vomeras ut verbala spyor kontinuerligt..
.... bäst är att inte låta dem locka ner dem till deras nivå ...
Secrist skrev:F.I.S.T skrev:RedCloud skrev:Vänsters klassiska åsikt. Det är allas fel utom mitt eget.
Ja och det är synd, men de e inte lätt att föra diskussion med dessa högertroll, när det bara vomeras ut verbala spyor kontinuerligt..
.... bäst är att inte låta dem locka ner dem till deras nivå ...
Mmmm...uttryck som "universums rövhål" när man beskriver 300 miljoner människor är ju verkligen moget och insiktsfullt.