Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


4 posters

    Vad jag önskar mig i 50 års precent!

    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Vad jag önskar mig i 50 års precent! Empty Vad jag önskar mig i 50 års precent!

    Inlägg  Redvictory 2012-04-24, 20:28

    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Vad jag önskar mig i 50 års precent! Empty Sv: Vad jag önskar mig i 50 års precent!

    Inlägg  Sniperace 2012-04-24, 20:31



    Senast ändrad av Sniperace den 2012-04-24, 20:32, ändrad totalt 1 gång
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Vad jag önskar mig i 50 års precent! Empty Bok

    Inlägg  Secrist 2012-04-24, 20:31

    Kan du läsa den då? Med tanke på hur hattigt du stavar. Vad är en "precent"?

    PS. Passa på att önska dig en prenumeration på "Se och Hör" också om du nu gillar skamlöst skvaller. DS
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Vad jag önskar mig i 50 års precent! Empty Sv: Vad jag önskar mig i 50 års precent!

    Inlägg  Sniperace 2012-04-24, 20:33

    Secrist skrev:Kan du läsa den då? Med tanke på hur hattigt du stavar. Vad är en "precent"?

    han fick den av mig, både som ebook och ljudbok, gratis att hämta när han vill
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Vad jag önskar mig i 50 års precent! Empty Free

    Inlägg  Secrist 2012-04-24, 20:34

    Sniperace skrev:
    Secrist skrev:Kan du läsa den då? Med tanke på hur hattigt du stavar. Vad är en "precent"?

    han fick den av mig, både som ebook och ljudbok, gratis att hämta när han vill

    Ja, gratis lär ju passa honom utmärkt. Då kan han odla sitt hat till kungahuset utan att det kostar något.
    avatar
    Thetaxpayer


    Antal inlägg : 7997
    Join date : 09-02-18

    Vad jag önskar mig i 50 års precent! Empty Sv: Vad jag önskar mig i 50 års precent!

    Inlägg  Thetaxpayer 2012-04-24, 20:47

    Secrist skrev:
    Sniperace skrev:
    Secrist skrev:Kan du läsa den då? Med tanke på hur hattigt du stavar. Vad är en "precent"?

    han fick den av mig, både som ebook och ljudbok, gratis att hämta när han vill

    Ja, gratis lär ju passa honom utmärkt. Då kan han odla sitt hat till kungahuset utan att det kostar något.


    Sant som det var sagt. Klart att man tjyva lite på dem. De har ju jobb och är per definition då också rika.
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Vad jag önskar mig i 50 års precent! Empty Rikt

    Inlägg  Secrist 2012-04-24, 20:50

    Thetaxpayer skrev:
    Secrist skrev:
    Sniperace skrev:
    Secrist skrev:Kan du läsa den då? Med tanke på hur hattigt du stavar. Vad är en "precent"?

    han fick den av mig, både som ebook och ljudbok, gratis att hämta när han vill

    Ja, gratis lär ju passa honom utmärkt. Då kan han odla sitt hat till kungahuset utan att det kostar något.


    Sant som det var sagt. Klart att man tjyva lite på dem. De har ju jobb och är per definition då också rika.

    Japp. Och rika ska förmögenhetsbeskattas. Det gäller bara att sänka gränsen för förmögenhet så ska du se att även en enkel undersköterska eller förskollärare ska betala förmögenhetsskatt.

    Sponsored content


    Vad jag önskar mig i 50 års precent! Empty Sv: Vad jag önskar mig i 50 års precent!

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 14:43