Med inlägg som det här förstår jag att sip stängde free speech säger Regn.
SIP-islamofoben har redan ljugit om varför han la ned free speech. Under "samhälle" i en tråd med namnet "Sluta att försvara det svenska hedersvåldet" gjorde jag ett inlägg som löd:
"Så du tycker att "israel" skitar ned namnet Chaplin, då, precis som du själv
skitar ned namnet Infra med ordet islamister och namnet Hitler. Jag tror du
har rätt.
Klädsamt av dig att inordna dig i det zionistiska ledet. Passformen borde inte
vara alltför dålig. Så ditt hat mot mig har alltså inte bara nått de nivåer där du
svärtar mitt goda namn och rykte på alla sätt, även de lögnaktiga och falska,
utan även vuxit sig så stort att du till och med visar dig beredd att krypa in i
zionistburen. Sitt du där. Svårt att fatta mot bakgrund av den djupa insikt i
terrorstaten ondska som du visar upp.
Detta visar att högern på forat inte tålde att förlora Tack-Lars-Vilksdebatter på
det grundläggande sätt som till slut skedde. Nä - jag förstår att det var tungt
att förlora en debatt som man trodde skulle bli en promenadseger efter
bomben i Stockholm. Man behövde bara nöta några färdigstöpta klyschor trodde
man (här har du chansen, Secrist, att lära mig att stava till ordet klychor, passa på),
och strö ut litet falska anklagelser mot vänstern så skulle saken vara biff.
När man slutligen fick bita i gräset i Tack-Lars-Vilkstråden så blev det för mycket
för SIP som stred mot övermakten i det sista. Det är klart du vill hämnas detta. Jag
får säga som du sa åt mig i en spamdebatt, då vi avhandlade Snipern: "Hur kan
man hata någon bara för att denne har en annan uppfattning än man själv, i debatten"?"
Nästa inlägg jag gjorde löd i korthet så här: Du har i dina fem senaste inlägg, SIP, i tur och ordning kallat mig för 1)antisemit, 2)nazist och 3)islamist. Med detta har du också kackat i eget bo. Man ska aldrig kacka i eget bo SIP. Jag la till: "Håll för fan rent på ditt eget forum. Jag ger dig bara en chans:
1) belägg att jag är antisemit eller be om ursäkt. 2) belägg att jag är nazist eller be om ursäkt
3) belägg att jag är islamist eller be om ursäkt."
Sniper stack emellan med ett hatiskt inlägg som jag indignerade. I stället skrev jag: "Jag väntar på ditt svar SIP." Då höll Sniperaset käften.
SIP kom med ett ynkligt inlägg om att jag inte kunde komma med några vädjanden.
Jag svarade då att jag inte hade vädjat utan att det var absoluta krav (Jag var vid det laget utless på SIP:s och Snipers samfällda lögnkampanj mot mig och fast besluten att lämna forat om jag inte fick en ursäkt).
SIP undrade ynkligt om jag hotade honom, typ. Jag svarade aldrig utan avslutade mitt deltagande på hans utspårade forum med orden: "Då så-Då säger vi så".
SIP, som ville få bekräftat att jag fanns kvar på forat gjorde ett ännu ynkligare inlägg. Men jag hade sagt mitt och lämnat forat för att aldrig mer sätta min fot där. När insikten sjönk in raderade fegisen forat för att utplåna alla bevis och sitt eget tillkortakommande. Nu kan han sitta där och ljuga som han vill om orsakerna
SIP-islamofoben har redan ljugit om varför han la ned free speech. Under "samhälle" i en tråd med namnet "Sluta att försvara det svenska hedersvåldet" gjorde jag ett inlägg som löd:
"Så du tycker att "israel" skitar ned namnet Chaplin, då, precis som du själv
skitar ned namnet Infra med ordet islamister och namnet Hitler. Jag tror du
har rätt.
Klädsamt av dig att inordna dig i det zionistiska ledet. Passformen borde inte
vara alltför dålig. Så ditt hat mot mig har alltså inte bara nått de nivåer där du
svärtar mitt goda namn och rykte på alla sätt, även de lögnaktiga och falska,
utan även vuxit sig så stort att du till och med visar dig beredd att krypa in i
zionistburen. Sitt du där. Svårt att fatta mot bakgrund av den djupa insikt i
terrorstaten ondska som du visar upp.
Detta visar att högern på forat inte tålde att förlora Tack-Lars-Vilksdebatter på
det grundläggande sätt som till slut skedde. Nä - jag förstår att det var tungt
att förlora en debatt som man trodde skulle bli en promenadseger efter
bomben i Stockholm. Man behövde bara nöta några färdigstöpta klyschor trodde
man (här har du chansen, Secrist, att lära mig att stava till ordet klychor, passa på),
och strö ut litet falska anklagelser mot vänstern så skulle saken vara biff.
När man slutligen fick bita i gräset i Tack-Lars-Vilkstråden så blev det för mycket
för SIP som stred mot övermakten i det sista. Det är klart du vill hämnas detta. Jag
får säga som du sa åt mig i en spamdebatt, då vi avhandlade Snipern: "Hur kan
man hata någon bara för att denne har en annan uppfattning än man själv, i debatten"?"
Nästa inlägg jag gjorde löd i korthet så här: Du har i dina fem senaste inlägg, SIP, i tur och ordning kallat mig för 1)antisemit, 2)nazist och 3)islamist. Med detta har du också kackat i eget bo. Man ska aldrig kacka i eget bo SIP. Jag la till: "Håll för fan rent på ditt eget forum. Jag ger dig bara en chans:
1) belägg att jag är antisemit eller be om ursäkt. 2) belägg att jag är nazist eller be om ursäkt
3) belägg att jag är islamist eller be om ursäkt."
Sniper stack emellan med ett hatiskt inlägg som jag indignerade. I stället skrev jag: "Jag väntar på ditt svar SIP." Då höll Sniperaset käften.
SIP kom med ett ynkligt inlägg om att jag inte kunde komma med några vädjanden.
Jag svarade då att jag inte hade vädjat utan att det var absoluta krav (Jag var vid det laget utless på SIP:s och Snipers samfällda lögnkampanj mot mig och fast besluten att lämna forat om jag inte fick en ursäkt).
SIP undrade ynkligt om jag hotade honom, typ. Jag svarade aldrig utan avslutade mitt deltagande på hans utspårade forum med orden: "Då så-Då säger vi så".
SIP, som ville få bekräftat att jag fanns kvar på forat gjorde ett ännu ynkligare inlägg. Men jag hade sagt mitt och lämnat forat för att aldrig mer sätta min fot där. När insikten sjönk in raderade fegisen forat för att utplåna alla bevis och sitt eget tillkortakommande. Nu kan han sitta där och ljuga som han vill om orsakerna
Senast ändrad av Infra den 2011-01-14, 01:20, ändrad totalt 3 gånger