F.I.S.T skrev:Secrist skrev:Hemskt var stor den var.
väldigt stor bild .... den kan du sätta upp på väggen Secrist
Här får du också något att kasta drömmande blickar på. En man som vet hur man krossar kapitalister.
Secrist skrev:F.I.S.T skrev:Secrist skrev:F.I.S.T skrev:DMustaine skrev:Visst är det så att du indirekt kallat folk för rasister....
Jo du förstår DAO att enl forumhögern får inte rasism diskuteras, dom har bara "kritik mot invandringspolitik" och de "anser att de har rätt till den åsikten" , vilket de har, men deras andemening av detta är att ingen har rätt att ifrågasätta deras "kritik till invandringspolitik" för då tar vi nämligen upp "rasistkortet" förstår du
Helt rätt. Då haglar anklagelser om att man egentligen hatar invandrare och troligen är nynazist. Det är vänsterns mogna reaktion på den frågan.
Så ämnet är inte öppet för diskussion på ett debattforum ?.... "fri debatt" ?
Tja, den frågan får du själv svara på eftersom det är din sida som har beröringsångest.
Secrist skrev:F.I.S.T skrev:Secrist skrev:Hemskt var stor den var.
Här får du också något att kasta drömmande blickar på. En man som vet hur man krossar kapitalister.
F.I.S.T skrev:Secrist skrev:F.I.S.T skrev:Secrist skrev:F.I.S.T skrev:DMustaine skrev:Visst är det så att du indirekt kallat folk för rasister....
Jo du förstår DAO att enl forumhögern får inte rasism diskuteras, dom har bara "kritik mot invandringspolitik" och de "anser att de har rätt till den åsikten" , vilket de har, men deras andemening av detta är att ingen har rätt att ifrågasätta deras "kritik till invandringspolitik" för då tar vi nämligen upp "rasistkortet" förstår du
Helt rätt. Då haglar anklagelser om att man egentligen hatar invandrare och troligen är nynazist. Det är vänsterns mogna reaktion på den frågan.
Så ämnet är inte öppet för diskussion på ett debattforum ?.... "fri debatt" ?
Tja, den frågan får du själv svara på eftersom det är din sida som har beröringsångest.
Och ändå är det din som är "kritisk till invandringspolitiken" som drar rasistkortet hela tiden, dvs ondgör er över att era ÅSIKTER blir kallade för vad de är....
F.I.S.T skrev:Secrist skrev:F.I.S.T skrev:Secrist skrev:Hemskt var stor den var.
vem är det ?
Secrist skrev:
Mmmm...för alla åsikter som inte är detsamma som era är enligt er rasism.
Secrist skrev:
Känner du inte igen en av extremvänsterns förebilder?
F.I.S.T skrev:Secrist skrev:
Nej det stämmer inte, jag har tydligt redogjort i en trådstart nyligt om mina åsikter kring rasism, främlingsfientlighet, egoism och fördomar .... så så lätt kommer du inte undan slingerormen !
F.I.S.T skrev:Secrist skrev:
Nej jag känner inte igen karln, det är ingen jag röstat på
Egentligen kan man här ganska lätt se likheterna mellan höger och fascism
ericTheDog skrev:Här är ett exempel Dao. I övrigt orkar jag inte läsa igenom ditt ordbajseri.
Secrist skrev:F.I.S.T skrev:Secrist skrev:
Någon annan på vänsterkanten som kan hjälpa knytis?
Secrist skrev:F.I.S.T skrev:Secrist skrev:
Nej det stämmer inte, jag har tydligt redogjort i en trådstart nyligt om mina åsikter kring rasism, främlingsfientlighet, egoism och fördomar .... så så lätt kommer du inte undan slingerormen !
Nonsens. Din polare RV slänger ju nazistanklagelser runt sig till höger och vänster.
SiP skrev:F.I.S.T skrev:Secrist skrev:Hemskt var stor den var.
Och den tog du alltså direkt från ditt familjealbum, men om din bror har 666, vad har du för gadd i pannan då, 5 5??
F.I.S.T skrev:SiP skrev:F.I.S.T skrev:Secrist skrev:Hemskt var stor den var.
Och den tog du alltså direkt från ditt familjealbum, men om din bror har 666, vad har du för gadd i pannan då, 5 5??
Tjena "sossen"
Dao skrev:ericTheDog skrev:Här är ett exempel Dao. I övrigt orkar jag inte läsa igenom ditt ordbajseri.
Gissade att det var den raden ni fastnade för!
Dao skrev:ericTheDog skrev:Här är ett exempel Dao. I övrigt orkar jag inte läsa igenom ditt ordbajseri.
Gissade att det var den raden ni fastnade för! Eftersom du inte "orkade läsa igenom resten" av texten, så är det ju ganska klart att du inte förstod vad jag syftade - och valde istället traditionell pajkastning!
SiP skrev:F.I.S.T skrev:SiP skrev:F.I.S.T skrev:Secrist skrev:Hemskt var stor den var.
Tjena "sossen"
Tjena idioten...
F.I.S.T skrev:SiP skrev:F.I.S.T skrev:SiP skrev:F.I.S.T skrev:Secrist skrev:Hemskt var stor den var.
Tjena "sossen"
Tjena idioten...
hatisk ?
Dao skrev:Secrist skrev:F.I.S.T skrev:Secrist skrev:
Det var bild på en av USA:s forna kompisar: Pol Pot!
http://www.thirdworldtraveler.com/Global_Secrets_Lies/Friends_PolPot.htmlSecrist skrev:Dao skrev:Secrist skrev:F.I.S.T skrev:Secrist skrev:
Öh, va?
Secrist skrev:Dao skrev:Secrist skrev:F.I.S.T skrev:Secrist skrev:
Öh, va?