Sniperace skrev:Infra skrev:Jag har problem med vilken nation som står i tur att "höra Assange" närSniperace skrev:Självfallet, i motsats till dig anser jag att rättvisan SKA ha sin gång, och alla behandlas lika, att alla anses oskyldiga tills motsatsen bevisats och dom fallit, har du problem med det?Infra skrev:Du framhärdar alltså.........?Sniperace skrev:Infra skrev:
Inte riktigt, Snipern.i fallet Assange finns två utsatta kvinnor som vittnar om vad som skett, och de har tydligen också stöd av andra....
Nej inte stöd av andra - möjligen stöd av varandra efter att först ha snackat ihop sig.
Sedan kan inte ett brottsoffer /målsägare vara "vittnen" i sitt eget mål.
De kan höras visst, men vittnen - icke.
Hur vet du förresten att de är "utsatta". Har dom sagt det?
kvinnorna säger de varit utsatta för sexbrott, svenska myndigheter vill förhöra och eventuellt åtala Assange, och det är här inte vad DU anser som gäller, han ska behandlas på samma sätt som alla andra misstänkta, och som sagt det ska även denna kvinna som misstänks för mordbrand göras...
men anser DU dig ha fakta i målet ska du anmäla detta till polis och åklagare för att där lägga fram dna bevis....
annars kan du nog hålla truten istället
"den svenska rättvisan" är klar med honom. Anar jag inte USA i kulissen?
och varför tror du att sverige skulle utlämna honom när avtalet med england förbjuder detta?
fattar du att om de då skulle lämna ut honom till usa så kommer de ALDRIG mer kunna få någon utlämnad?
dessutom sägs det att usa totalt skiter i denna patetiske figur, hade de önskat misstänker jag att det skulle varit mycket lättare att få honom utlämnad till usa från england som ju är vapenbroder ch parhäst till usa...
Ånä, Snipern. Inget avtal är så heligt att det inte går att köra
över om det handlar om att hålla USA på gott humör.