Återinför DDT, bli av med Roffe...
Fniss?, är det en biverkning av allt hans rökande det där fnissandet?
skånsk/rumänska avfallet skrev:Återinför DDT, bli av med Roffe...
skånsk/rumänska mentalfallet skrev:Klart jag kan diskutera, jag står ju skyhögt över er vänstertomtar
RedCloud skrev:Som sagt var, eftersom du inte vet vad tråden handlar om så är du inte i stånd att bedöma inläggen. Du blir allt mer tragisk.
Men herre jösses är du alldeles desperat idag SD-secrist ?
Jag VET vad tråden handlar om, jag är läskunnig.
Jag påpekade din paradgren "Än sossarna då" och du går i spinn, en öm punkt kanske...SD-secrist skrev:Antar att dina brister i argument tvingar dig att ägna tiden åt personangrepp istället.
Eftersom du aldrig skriver om ämnet så kan vi nog alla lugnt utgå ifrån att du inte har en aning.
ericTheDog skrev:Dao skrev:Secrist skrev:Dao skrev:Secrist skrev:ericTheDog skrev:1. Fas 3 är en arbetsmarknadsåtgärd.
2. Arbetslösheten är alltid högre i Maj än i Oktober.
3. Arbetslösheten är lägre i lågkonjunktur än i superhögkonjunktur (som rådde när Alliansen tillträdde 2006).
Med detta i beaktande får nog Aftonbladets ledarsida acceptera att Alliansen gjort ett extremt bra jobb.
Synnerligen märkligt att Jonna attackerar RUT och ROT eftersom de rödgröna i stora drag accepterar dessa. Framförallt ROT infördes ju av sossarna en gång i tiden. Vad är det hon kritiserar egentligen?
Varför skall man INTE kritisera politik, även när de rödgröna stödjer politiken?
Fast det är ju inte de rödgröna som kritiseras. Bara alliansen.
Det är väl ändå arrogansen som regerar, väl???
Med den logiken skulle man alltid rösta på oppositionen.
RedCloud skrev:
Eftersom du aldrig skriver om ämnet så kan vi nog alla lugnt utgå ifrån att du inte har en aning.
"vi alla", jävlar i min låda, nu verkar du mer än lovligt svettig...
Secrist skrev:Det tar ju inte bort det faktum att artikeln kritiserar alliansen för frågor som de själva driver.
Var finns konsekvensen? Eller försöker hon mörka det faktumet? Eller är hon bara politiskt okunnig?
Dao skrev:Secrist skrev:Det tar ju inte bort det faktum att artikeln kritiserar alliansen för frågor som de själva driver.
Var finns konsekvensen? Eller försöker hon mörka det faktumet? Eller är hon bara politiskt okunnig?
Så Aftonbladet är i dina ögon ett politiskt parti???
Jösses, så ni snurrar till det bara för att arrogansen får lite kritik...
Snrare så sväljer ni allt bara alliansen får kritik.
RedCloud skrev:Snrare så sväljer ni allt bara alliansen får kritik.
Problemet är ju att du inte har förmågan att se fel i minoritetsregeringen Reinfeldt.....
Secrist skrev:Dao skrev:Secrist skrev:Det tar ju inte bort det faktum att artikeln kritiserar alliansen för frågor som de själva driver.
Så Aftonbladet är i dina ögon ett politiskt parti???
Jösses, så ni snurrar till det bara för att arrogansen får lite kritik...
Snrare så sväljer ni allt bara alliansen får kritik.
100% personangrepp.
RedCloud skrev:100% personangrepp.
det är inget personangrepp Sd-secrist, det är ett konstaterande...
Secrist skrev:RedCloud skrev:100% personangrepp.
och fortfarande inget om ämnet.....
Dao skrev:Secrist skrev:RedCloud skrev:100% personangrepp.
Du tror inte att du skulle kunna... typ... föregå med gott exempel då, istället för att paniskt slå bakut varje gång arrogansen kritiseras?
skånsk/rumänska avfallet skrev:Sinnessjuka dårar som du och familjen folieroffe ska få hålla på, andra ska föregå med gott exempël , år efter år.
På vilket sätt blir ni bättre då?
skånsk/rumänska mentalfallet skrev:Klart jag kan diskutera, jag står ju skyhögt över er vänstertomtar
Dao skrev:Secrist skrev:RedCloud skrev:100% personangrepp.
Du tror inte att du skulle kunna... typ... föregå med gott exempel då, istället för att paniskt slå bakut varje gång arrogansen kritiseras?
Eller också kunde ni idka kritiskt tänkande istället för att oreserverat hylla allt som kritiserar alliansen.
RedCloud skrev:Eller också kunde ni idka kritiskt tänkande istället för att oreserverat hylla allt som kritiserar alliansen.
Du vet, vi kanske gör det....
Secrist skrev:RedCloud skrev:Eller också kunde ni idka kritiskt tänkande istället för att oreserverat hylla allt som kritiserar alliansen.
Du vet, vi kanske gör det....
Säga vad man vill, men humor har du!
Nej han (rc) har INGET det är en rakt igenom tvättäkta 100%-ig idiot!
Fy fan vad dåligt här är och anledningen är alla muppar som dansar efter rc's pipa
Sluta nedvärdera, sluta med personangrepp, sluta dumma dig
Secrist skrev:Eller också kunde ni idka kritiskt tänkande istället för att oreserverat hylla allt som kritiserar alliansen. Politik är dubbelmoral och hyckleri. Den som inte inser det kommer att utnyttjas som valboskap av de politiska partierna.
Dao är samma 100%-ga dåre bara lite mer retoriskt skicklig än rc som är en sopa vad än han företar sig!
Sluta nedvärdera, sluta med personangrepp, sluta dumma dig
Fy fan vad dåligt här är och anledningen är alla muppar som dansar efter rc's pipa
Dao skrev:Secrist skrev:Eller också kunde ni idka kritiskt tänkande istället för att oreserverat hylla allt som kritiserar alliansen. Politik är dubbelmoral och hyckleri. Den som inte inser det kommer att utnyttjas som valboskap av de politiska partierna.
Men hur skall vi kunna det, om ALL kritik mot arrogansen blir betraktad som det du här beskriver?
Inser du inte att du inte att det du eftersträvar här är censur?
Förklara nu noga för mig: VARFÖR får man inte vara kritisk till den sittande regeringen???