Här behövs en reprimand.
Den kommer samma dag som forumhögern tar öppet avstånd från Seels öppet rasistiska inlägg som ni bara låter passera....
Här behövs en reprimand.
RedCloud skrev:Här behövs en reprimand.
Den kommer samma dag som forumhögern tar öppet avstånd från Seels öppet rasistiska inlägg som ni bara låter passera....
Menar du att du bara bryr dig när vissa kommer med rasistiska utspel?
RedCloud skrev:Menar du att du bara bryr dig när vissa kommer med rasistiska utspel?
Kan faktiskt inte se att RV gör det här !
Att Seel gör det är uppenbart.
RedCloud skrev:"kan vara"......
Är begreppet "juggemaffia" bekant ?
RedCloud skrev:Då borde din rassestämpel inte träffa RV.....
Thetaxpayer skrev:RedCloud skrev:Då borde din rassestämpel inte träffa RV.....
Menar du att generaliseringar är ok bara för att det finns en juggemaffia?
Redvictory skrev:Thetaxpayer skrev:RedCloud skrev:Då borde din rassestämpel inte träffa RV.....
Nu var det din vän S-ee-l som generaliserade! jag drog en liknelse och det är en j-a skillnad! det som är så tragikomiskt är att så snart någon har mycket pengar så är den personen värd mer än andra för alla er anhängare! trots att det många gånger kan vara blodspengar!
RedCloud skrev:"kan vara"......
Är begreppet "juggemaffia" bekant ?
Redvictory skrev:Thetaxpayer skrev:RedCloud skrev:Då borde din rassestämpel inte träffa RV.....
Nu var det din vän S-ee-l som generaliserade! jag drog en liknelse och det är en j-a skillnad! det som är så tragikomiskt är att så snart någon har mycket pengar så är den personen värd mer än andra för alla er anhängare! trots att det många gånger kan vara blodspengar!
Sossar ee lata skrev:
RASISTÄCKEL!!!!!
F.I.S.T skrev:Sossar ee lata skrev:
RASISTÄCKEL!!!!!
är du rasist enligt din syn ?
Redvictory skrev:F.I.S.T skrev:Sossar ee lata skrev:
RASISTÄCKEL!!!!!
Han undertecknar t o m sina alster med vad han är det lilla krypet!
Sossar ee lata skrev:Redvictory skrev:F.I.S.T skrev:Sossar ee lata skrev:
RASISTÄCKEL!!!!!
När du placerat "juggar" i facket knarklangare & människosmugglare.....du är en liten rasist råtta du lille vän.
Redvictory skrev:Sossar ee lata skrev:Redvictory skrev:F.I.S.T skrev:Sossar ee lata skrev:
RASISTÄCKEL!!!!!
När du placerat "juggar" i facket knarklangare & människosmugglare.....du är en liten rasist råtta du lille vän.
För det första har JAG aldrig placerat dem DÄR! det har DU Nazze! för det andra så är DU inte MIN vän! jag väljer mina vänner och du blev INTE vald! varför kan du ta dig en funderare på!
Att dunka varandra i ryggen och bara hålla med är inte att debattera. Det kan ni hållas med i er isolerade koja Fridebatt.redalert skrev:Vill ingen "debattera" med dig.....undrar varför?
formsvackan skrev:Att dunka varandra i ryggen och bara hålla med är inte att debattera. Det kan ni hållas med i er isolerade koja Fridebatt.redalert skrev:Vill ingen "debattera" med dig.....undrar varför?
Jag kan också tänka mig att kalla den figuren för något elakt, Kapo är ett ord som dyker upp i tankarna. Ännu lägre ....Redvictory skrev:För det första har JAG aldrig placerat dem DÄR! det har DU Nazze! för det andra så är DU inte MIN vän! jag väljer mina vänner och du blev INTE vald! varför kan du ta dig en funderare på!
RedCloud skrev:F.I.S.T skrev:Redvictory skrev:Sossar ee lata skrev:http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/landslagsfotboll/em2012/sverige/article15006486.ab
Och Zlatan svarar med "Guillou? det vet jag inte vem det är?" Hahahaha
Kors i taket! S-ee-l (rasisten nr one) jublar över en invandrares uttalanden! kan det ha att göra med att zlatan är känd som en duktig fotbollsspelare att han är rik eller är det för att han är just invandrare? ja den frågan lär vi aldrig få ett vettigt svar på! ha,ha,ha
Seel-ektiv rasism
Hahahaha man hör avundsjukan i den vidriga kommunisten!!