+8
RedCloud
MartinLindgren
x-medborgare
marxisten
SiP
Redvictory
Sossar ee lata
F.I.S.T
12 posters
Stoppa Fusket !!!!
F.I.S.T- Antal inlägg : 17511
- Inlägg 1
Stoppa Fusket !!!!
Sossar ee lata- Antal inlägg : 5378
- Inlägg 2
Exakt!!!!!
Då skulle 50% av alla bidrag som betalas ut till "sjuka" sparas in för en gångs skull håller jag med dig!!
Redvictory- Antal inlägg : 12028
- Inlägg 3
Sv: Stoppa Fusket !!!!
F.I.S.T skrev:http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6843267.ab
Fy fan va illa! det är ju det jag anat hela tiden! Alliansen ligger garaterat bakom detta!
SiP- Antal inlägg : 4427
- Inlägg 4
Undrar om juristen var den gamle räven Sigvard Marjasin, han var en djäkel på att klippa och klistra...
marxisten- Antal inlägg : 5060
- Inlägg 5
SiP skrev:Undrar om juristen var den gamle räven Sigvard Marjasin, han var en djäkel på att klippa och klistra...
x-medborgare- Antal inlägg : 4745
- Inlägg 6
Skandal undrar hur många fler ärenden han haft???
marxisten- Antal inlägg : 5060
- Inlägg 7
Sossar ee lata skrev:Då skulle 50% av alla bidrag som betalas ut till "sjuka" sparas in för en gångs skull håller jag med dig!!
Mycket lådvin idag?
- Inlägg 8
Sossar ee lata skrev:Då skulle 50% av alla bidrag som betalas ut till "sjuka" sparas in för en gångs skull håller jag med dig!!
Skulle tjäna över 100.000.000 per år genom att dra in apanaget
Sossar ee lata- Antal inlägg : 5378
- Inlägg 9
Oj oj nu kom avundsjukan fram igen
F.I.S.T skrev:Sossar ee lata skrev:Då skulle 50% av alla bidrag som betalas ut till "sjuka" sparas in för en gångs skull håller jag med dig!!
Gör något vettigt av livet
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
- Inlägg 10
Menar du på fullt allvar S-ee-L, att du tycker det är okey att FK handlägger sjuka så här?
RedCloud- Antal inlägg : 23039
- Inlägg 11
Menar du på fullt allvar S-ee-L, att du tycker det är okey att FK handlägger sjuka så här?
Klart han gör...
- Inlägg 12
Sossar ee lata skrev:F.I.S.T skrev:Sossar ee lata skrev:Då skulle 50% av alla bidrag som betalas ut till "sjuka" sparas in för en gångs skull håller jag med dig!!
Gör något vettigt av livet
.... och det skulle vara att låtsas vara företagare ???
På vilket sätt tycker människoföraktaren Seel, att det är fel att spara in 100.000.000 kronor på ett förlegat, och överspelat styrelsesätt, vars diktatorer dessutom inte längre har någon makt ???.....
Och varför tycker Seel att det är rätt att spara in pengar på människor som är sjuka, och redan har det dåligt ställt ???
Låt mig se nu ... dom som har över 100.000.000 OM ÅRET .... tycker du ska få vara ifred ??
Och de som har mellan 5000-8000 i mån, och dessutom är sjuka ... dom missunnar du försörjning ??
Och den artikel som tråden handlar om, där FK tillsammans med jurist FUSKAT för att slippa betala ut sjukförsäkring ......
Det viftar du bort med en barnslig kommentar ??
Jag börjar misstänka att du inte tillhör det mänskliga släktet Seel.
Sniperace- Antal inlägg : 32948
- Inlägg 14
vad är det som säger att detta skulle vara en allianssak?
finns det något konkret som pekar på detta?
det kan ju vara en maktfullkomlig despot som fattat motvilja?
det KAN vara en arg sosse som vill djävlas...
eller också en vilsen alliansare som tror han gör något bra, men jag tvivlar starkt på att det är något som går ut ifrån alliansens ledning.....
men det ÄR ju alltid skoj att lasta en mtpart för detta, även om det är riktigt djävligt barnsligt.
Hoppas denne får kicken och ALDRIG mer får ett jobb där han ska hantera människors öden
eller också en vilsen alliansare som tror han gör något bra, men jag tvivlar starkt på att det är något som går ut ifrån alliansens ledning.....
men det ÄR ju alltid skoj att lasta en mtpart för detta, även om det är riktigt djävligt barnsligt.
Hoppas denne får kicken och ALDRIG mer får ett jobb där han ska hantera människors öden
theward- Antal inlägg : 6709
- Inlägg 15
Sniperace skrev:vad är det som säger att detta skulle vara en allianssak?
Fängelse är väl straffet man ska ha för urkundsförfalskning, som dessutom förstör andras liv, på ett sånt sätt som denna totala psykopat gjort.......
Sniperace- Antal inlägg : 32948
- Inlägg 16
theward skrev:Sniperace skrev:vad är det som säger att detta skulle vara en allianssak?
Fängelse är väl straffet man ska ha för urkundsförfalskning, som dessutom förstör andras liv, på ett sånt sätt som denna totala psykopat gjort.......
JA, det ÄR ju ett förfalskningsbrott i akt och mening att skada en person både ekonomiskt och på annat sätt, men som jag sa, denne bör även få kicken och SVARTLISTAS för resten av sitt liv när det gäller arbete inom stat och kommun, samt arbeten där denne har makt över människor
- Inlägg 17
Jo du X-et, jag tar och städar lite, Thors har fått sin vilja igenom igen, och har massa nonsendtrådar med samma innehåll, sitt RC-hat
x-medborgare- Antal inlägg : 4745
- Inlägg 18
Hjälper till kolla lite på Tv bara
Regndrottning- Antal inlägg : 6691
- Inlägg 19
Städutryckning!