Marknaden har gett grönsakerna datorer så de kan sitta på ett forum och bära sig åt som de idioter de är och spotta på marknaden.
Vem sa att inte världen och ödet är ironiskt?
Secrist skrev:RedCloud skrev:
Så du framhåller att sveriges konsumenter inte kan ställa krav?
Nej Secrist det gör jag inte.
Nu är du töntigt enkelspårig.
Du brukar skriva så när dina argument tagit slut, jag vet....
Det syns när du vecklar in dig i en argumentation du inte reder ut för då börjar påhoppen och personangreppen direkt. Sakfrågan göms undan. Pinsamt KP-RC.
skånsk/rumänska mentalfallet skrev:Hur många tusen ggr måste det bevisas att miffot roffe inte kan debattera , det grundar sig i hans låga IQ och politiska extremism.
Vad förväntar sig de som försöker byta inlägg med honom?, att hans hjärna ska 10 dubblas som genom ett mirakel?, för det är vad som skulle krävas.
Vad är nytt här?, sånt här har ju idioten roffe visat upp under 5-6 år, han och hans lika lågbegåvade familj.
skånsk/rumänska mentalfallet skrev:Klart jag kan diskutera, jag står ju skyhögt över er vänstertomtar
RedMentalCase skrev:
Roffan ska bara stänga sin foderlucka, alternativet att använda fogskum verkar han inte ha fattat.
RedMentalCase skrev:Fråga; var är roffans dator tillverkad, av vem, och hur mycket tjänade de i timmen?
Roffan ska bara stänga sin foderlucka, alternativet att använda fogskum verkar han inte ha fattat.
Secrist skrev:RedMentalCase skrev:Fråga; var är roffans dator tillverkad, av vem, och hur mycket tjänade de i timmen?
Vilka datormärken kommer från Kube eller Nordkorea eller något av de andra proletära paradisen?
RedMentalCase skrev:Ja du fisten, du skulle kanske ställa den frågan till dig själv, hur orkar du leva på andras arbete och ändå vara den som gapar mest?
Secrist skrev:RedMentalCase skrev:Fråga; var är roffans dator tillverkad, av vem, och hur mycket tjänade de i timmen?
Vilka datormärken kommer från Kube eller Nordkorea eller något av de andra proletära paradisen?
Dao skrev:Secrist skrev:RedMentalCase skrev:Fråga; var är roffans dator tillverkad, av vem, och hur mycket tjänade de i timmen?
Vilka datormärken kommer från Sverige? Norge? Island?
Hua, de måste vara hemska länder!!!
Har du någon gång undrat var delarna i de av väst så underbara datorerna är tillverkade, och under vilka förhållanden?
Dao skrev:Secrist skrev:RedMentalCase skrev:Fråga; var är roffans dator tillverkad, av vem, och hur mycket tjänade de i timmen?
Har du någon gång undrat var delarna i de av väst så underbara datorerna är tillverkade, och under vilka förhållanden?
RedMentalCase skrev:Du tycks ju använda en dator, mot allt vett och sans iofs.
Varför tar inte du ställning och stänger ner, men det går bra att peka finger mot andra.
Dao och de andra vänstermupparna är sämre ihopkopplade än en nordkoreansk dator.
Sniperace skrev:vi vr en gång föregångare med eget datormärke
http://fof.se/tidning/2000/5/forsta-svenska-datorn-varldsbast
http://pc-museum.com/swedish.htm
vem minns inte de gamla abc80, compis eller erikssons....
Jag har idag ingen TV. Förbjuder Gud mig då?Dao skrev:Eller också, gud förbjude, har de ingen TV!!!
Dao skrev:RedMentalCase skrev:Du tycks ju använda en dator, mot allt vett och sans iofs.
Varför tar inte du ställning och stänger ner, men det går bra att peka finger mot andra.
Dao och de andra vänstermupparna är sämre ihopkopplade än en nordkoreansk dator.
Du menade tidigare alltså att de inte ANVÄNDER datorer. Märkligt, jag som trodde Secrist skrev:
"Vilka datormärken kommer från Kube eller Nordkorea eller något av de andra proletära paradisen?"
Kan jag ha sett fel???
Att du skulle kunna hålla dig inom sakämnet, är nog svårare än att få en moderat att skapa rättvisa för arbetslösa!!!
AK-47 ?Secrist skrev:Nämn övrhuvudtaget någon teknisk produkt eller stor inovation från något av de proletära paradisen
Dao skrev:Sniperace skrev:vi vr en gång föregångare med eget datormärke
http://fof.se/tidning/2000/5/forsta-svenska-datorn-varldsbast
http://pc-museum.com/swedish.htm
vem minns inte de gamla abc80, compis eller erikssons....
OK! Då väntar jag bara på Island och Norge!
Sedan har nog även de där hemska länderna du räknat upp sina egna kopior av datorer de också, men just det - de är ju "proletära paradis"?
Bara för att vara tydlig, innan du eller någon av dina kumpaner tillskriver mig åsikter jag inte har: Jag gillar inte den Nordkoeranska diktaturen, lika lite som jag inte gillar liberala diktaturer!
Till skillnad från dig, och dina kumpaner, så ogillar jag alla diktaturer!
Och jag skulle kunna gissa att OM Norkorea hade HAFT datorer, som i fallet med kärnvapen och en del andra positiva liberala bevis för utveckling, så hade du givetvis sagt något annat som de inte har. För det är inga problem att hitta saker i vilket land som helst som de INTE har egen produktion av.
Det är nog den enda "bevisform" du klarar av, tror jag!
formsvackan skrev:AK-47 ?Secrist skrev:Nämn övrhuvudtaget någon teknisk produkt eller stor inovation från något av de proletära paradisen
ett av världens mest tillförlitliga vapen, dock i orginalform utan "tuning" ebarmligt dåliga i just precisionen, där är den gamla svenska kpisten m,45 och m45/ bättreformsvackan skrev:AK-47 ?Secrist skrev:Nämn övrhuvudtaget någon teknisk produkt eller stor inovation från något av de proletära paradisen
Slangbella för större pojkarSniperace skrev: där är den gamla svenska kpisten m,45 och m45/ bättre
en myt, den skjuter igenom 4mm kortenstål på 50 meters avstånd, den skjuter cigenom båda sidor på et tomt fotogenfat på trehundra meter.formsvackan skrev:Slangbella för större pojkarSniperace skrev: där är den gamla svenska kpisten m,45 och m45/ bättre
Och när fasiken lekte du fotogenfat sist?Sniperace skrev:för som jag skrev genomslag på fotogenfat på 300 meter är inte att leka med