Du får faktiskt skärpa dig en aning Dao. Hur fasiken kan du tro att du ska få ett vettigt svar, eller ett svar överhuvudtaget från dessa låtsasliberaler om du envisas med att pulvrisera dem med ditt första inlägg? Ge dem en liten bit i tagetDao skrev:ericTheDog skrev:Precis och så länge du är en av dem så...
Själv debatterar jag med alla som vill, och respekterar alla deras åsikter...
Men å andra sidan är jag ju inte heller liberal...
+11
RedMentalCase
Thetaxpayer
berralarzon
Regndrottning
Secrist
Infra
redalert
F.I.S.T
formsvackan
Sniperace
RedCloud
15 posters
Den "underbara" marknaden....
formsvackan- Antal inlägg : 14778
- Inlägg 276
Sv: Den "underbara" marknaden....
Dao- Antal inlägg : 26567
- Inlägg 277
formsvackan skrev:Du får faktiskt skärpa dig en aning Dao. Hur fasiken kan du tro att du ska få ett vettigt svar, eller ett svar överhuvudtaget från dessa låtsasliberaler om du envisas med att pulvrisera dem med ditt första inlägg? Ge dem en liten bit i tagetDao skrev:ericTheDog skrev:Precis och så länge du är en av dem så...
Det är sant... Har funderat på att ta varje fråga för sig, så det blir lite enklare för dem!
Någon av dem skrev nyss att ett av mina problem är att jag använde för många rader. Får kanske skriva kortare och med enklare svenska också!
formsvackan- Antal inlägg : 14778
- Inlägg 278
Du bör förmodligen också utöka din vokabulär en aning för att bli bättre förstådd. Kryddar du språket med något ur nedanstående länk får de tillräckligt med bekymmer. Alltför lätt ska du inte göra detDao skrev:Det är sant... Har funderat på att ta varje fråga för sig, så det blir lite enklare för dem!
Någon av dem skrev nyss att ett av mina problem är att jag använde för många rader. Får kanske skriva kortare och med enklare svenska också!
http://pressylta.sofia-albertsson.se/
redalert- Antal inlägg : 13973
- Inlägg 279
RedCloud skrev:Dao är störd, och det är lite äckligt att rödnassarna folieform sitter ochg eldar på hen, de verkar bry sig 0 om verklig omtanke och solidaritet.
Hade rödnassarna folieroffan haft det minsta anständighet hade de försökt hjälpa saken.
De har de inte.
ALLA andra är dumma....fina argument från högra lagets begåvningsreserv....
Jag tror den diagnosen har ett namn.....
Nej_alla_andra_är_inte_dumma_men_du_och_Dao_är_verkligen_råkorkade_jubelåsnor!
- Inlägg 280
formsvackan skrev:Du bör förmodligen också utöka din vokabulär en aning för att bli bättre förstådd. Kryddar du språket med något ur nedanstående länk får de tillräckligt med bekymmer. Alltför lätt ska du inte göra detDao skrev:Det är sant... Har funderat på att ta varje fråga för sig, så det blir lite enklare för dem!
http://pressylta.sofia-albertsson.se/
Endast_de_små_människorna_behöver_slå_sig_för_bröstet_och_tala_om_hur_stora_de_är!
RedMentalCase- Antal inlägg : 12415
- Inlägg 281
Dao skrev:ericTheDog skrev:Precis och så länge du är en av dem så...
Nä, din politiska hemvist är totalt underordnat ditt vrickade tillstånd, ännu en grej du delar med familjen roffafoliet.
Varför inbillar du dig att du kan/vill debattera?
- Inlägg 282
redalert skrev:Nej_alla_andra_är_inte_dumma_men_du_och_Dao_är_verkligen_råkorkade_jubelåsnor!
redalert skrev:Endast_de_små_människorna_behöver_slå_sig_för_bröstet_och_tala_om_hur_stora_de_är!
RedMentalCase skrev:Nä, din politiska hemvist är totalt underordnat ditt vrickade tillstånd, ännu en grej du delar med familjen roffafoliet.
Varför inbillar du dig att du kan/vill debattera?
Ja... Det är väl bara att konstatera att vissa inte kommer med intelligentare inlägg...
Ingen kan säga att jag inte försökte i varje fall...
RedCloud- Antal inlägg : 23039
- Inlägg 283
Välkommen i gänger Dao, trion RMC, lillEric och redalert har hållit denna usla nivå i flera år nu....och det är vårt fel.
RedMentalCase- Antal inlägg : 12415
- Inlägg 284
Är du helt bortom all verklighet daodåre?, om du haft det minsta intresse av att försöka, börja med att :
A; försök lära dig vad politik är och hur det fungerar.
B; sluta skriv långa noveller fulla med fullständigt dravel.
C; Skaffa dig en sysselsättning innan du går under i folieroffan träsket.
- Inlägg 285
RedMentalCase skrev:Är du helt bortom all verklighet daodåre?, om du haft det minsta intresse av att försöka, börja med att :
Ha ha ha, för att anktrion ska förstå så får man väl återgå till "rita och berätta" stadiet. Precis som med små barn.....
Buhu, alla är så dumma.....
ericTheDog- Antal inlägg : 15117
- Inlägg 286
RedCloud skrev:Om du vill debattera, sluta då skriva 700 rader rappakalja i varje inlägg.
Vad är det du inte förstår lillEric ?
Ahhh, mästerdebattören...har du hotat någon idag?
- Inlägg 287
Dao skrev:ericTheDog skrev:Ja, många i vänstern beundrade sovjet, och ddr, det stämmer. Men denna beundran försvann ganska snabbt när det blev klart vad de EGENTLIGEN representerade!
När blev detta klart för muppvänstern?
De flesta hade det klart för sig hela tiden.
Var det därför de hade en bild på Lenin på vpk's partihögkvarter?
- Inlägg 288
Dao skrev:ericTheDog skrev:Dao skrev:RedMentalCase skrev:Ytterligare bevis på att du, och familjen roffafoliet är vrickade.
Ni tror hela världen snurrar kring er , när folk inte vill debattera med er anser ni att det är "deras " fel, inte ert.
Du skriver ju inlägg, på en debattsida, till människor som VILL debattera! Jag är väl medveten om att jag kan ha fel, men då behöver jag någon som kan FÖRKLARA detta för mig!!! Kan du inte HJÄLPA MIG!!! Du ÄR på en debattsida, och vägrar debattera!?
Varför????
Om du vill debattera, sluta då skriva 700 rader rappakalja i varje inlägg.
Problemet finns även när jag som här begränsar mina rader!
Ditt problem är att då blir det ingenting kvar.
- Inlägg 289
Dao skrev:ericTheDog skrev:Precis och så länge du är en av dem så...
Nja, du generaliserar och hittar på åsikter och folk. Dessutom bestämmer du att om man tycker det ena så får man inte tycka det andra. Allt enligt din brist på logik.
- Inlägg 290
RedCloud skrev:
Välkommen i gänger Dao, trion RMC, lillEric och redalert har hållit denna usla nivå i flera år nu....och det är vårt fel.
Kan tänka mig att några av dina inlägg skulle platsa på Dao's lista. Även om Dao är svårt råkorkad tror jag inte han stöder hot om att sprida personuppgifter på internet.
- Inlägg 291
Nja, du generaliserar och hittar på åsikter och folk. Dessutom bestämmer du att om man tycker det ena så får man inte tycka det andra. Allt enligt din brist på logik.
omskrivning för: jag begriper inte ett jota av vad du skriver, men jag har ett inre tvång att besvara i alla fall... SUCK.
- Inlägg 292
RedCloud skrev:Nja, du generaliserar och hittar på åsikter och folk. Dessutom bestämmer du att om man tycker det ena så får man inte tycka det andra. Allt enligt din brist på logik.
omskrivning för: jag begriper inte ett jota av vad du skriver, men jag har ett inre tvång att besvara i alla fall... SUCK.
Nu blev det för svårt för kackerlackan - igen.
- Inlägg 293
ericTheDog skrev:Dao skrev:ericTheDog skrev:Precis och så länge du är en av dem så...
Lögn!
Secrist- Antal inlägg : 32216
- Inlägg 294
Dao skrev:Secrist skrev:Dao skrev:Secrist skrev:Det går inte att argumentera mot dravel. Ungefär som att hävda att Kuba är en större demokrati än Sverige. Man blir bara trött.
Accepterar din kapitulation!
Men för att klargöra: Jag skrev aldrig att Kuba var en större demokrati än Sverige. Kuba är en diktatur. Visste du inte det?
Jag vet. Kommunistländer är likställt med diktaturer. Visste du inte det?
Vänder på resonemanget igen, ser jag... Ärlighet är inte debatthögerns starka sida, må jag säga...
Och ja, de som KALLAT sig för kommunistiska har varit diktaturer, vilket är beviset på att kommunism vara var en retorisk tramshet.
"If it walks like a duck and looks like a duck, it's a duck". Samma gäller för kommunistländer oasvett hur du desperat försöker blanda bort korten. Ett fenomen som är väldigt vanligt på vänsterkanten. Dock inte i rikspolitiken då det skulle dra ett löjets skimmer över partiet.
Senast ändrad av Secrist den 2012-06-18, 09:22, ändrad totalt 1 gång
- Inlägg 295
Secrist skrev:"If it walks like a duck and looks like a duck, it's a duck". Samma gäller för kommunistländer oasvett hur du desperat försöker blanda bort korten. Ett fenomen som är väldigt vanligt på vänsterkanten. Dock inte i rikspolitiken då det skulle dra ett löjets skimmer är partiet.
Problemet är att det är bara ni som anser att det ÄR en "duck"!
"If it walks like a duck and looks like a duck, it's a duck", säger antikommunisten, och pekar på en duva!
- Inlägg 296
Dao skrev:Secrist skrev:"If it walks like a duck and looks like a duck, it's a duck". Samma gäller för kommunistländer oasvett hur du desperat försöker blanda bort korten. Ett fenomen som är väldigt vanligt på vänsterkanten. Dock inte i rikspolitiken då det skulle dra ett löjets skimmer är partiet.
"If it walks like a duck and looks like a duck, it's a duck", säger antikommunisten, och pekar på en duva!
Du börjar närma dig slutsatsen om den stygga farbrorn. Varför slutar det alltid så?
- Inlägg 297
ericTheDog skrev:Dao skrev:Secrist skrev:"If it walks like a duck and looks like a duck, it's a duck". Samma gäller för kommunistländer oasvett hur du desperat försöker blanda bort korten. Ett fenomen som är väldigt vanligt på vänsterkanten. Dock inte i rikspolitiken då det skulle dra ett löjets skimmer är partiet.
Du börjar närma dig slutsatsen om den stygga farbrorn. Varför slutar det alltid så?
Fakta?
- Inlägg 298
Även Jonas Sjöstedt skulle sluta som en stygg farbror om utrymmet gavs!
- Inlägg 299
redalert skrev:Även Jonas Sjöstedt skulle sluta som en stygg farbror om utrymmet gavs!
Ja, det verkar finnas gott om "stygga farbröder" i din värld...
Secrist- Antal inlägg : 32216
- Inlägg 300
Dao skrev:Secrist skrev:"If it walks like a duck and looks like a duck, it's a duck". Samma gäller för kommunistländer oasvett hur du desperat försöker blanda bort korten. Ett fenomen som är väldigt vanligt på vänsterkanten. Dock inte i rikspolitiken då det skulle dra ett löjets skimmer är partiet.
Du har helt rätt i att jag är antikommunist. Jag har aldrig trott på förstatligande och förmyndarmentalitet.