Eftersom jag är målet för RC´s senaste hatoreringar så svarar jag väl på något som antagligen är uppenbart för en treåring med går förbi RC som luft..
NI, du, RV, fistarn och i viss mån Dao är extremister för att, ni alltid anser att er åsikt är sanningen och ingen annans åsikt får framföras utan att rasiost eller nazistkortet spelas fram, du (RC) har t.ex. kallat Lazy för #jag är inte rasist men Lazy" och att hon skulle vara någon sorts förespråkare för house niggers, Vad RV och Fistern gör i var och varannan tråd kan en blind se, det är nazist och rasistepitet på allt och alla som ens andas en annan åsikt än de dårarna, Dao i sin tur låtsas som han är påläst, skriver en massa dynga som ingen ens orkar plöja igenom och avslutar alltid med att underkänna andras kunskap om ämnet.
Ni godkänner våld mot oliktänkande bara våldet kommer från "rätt" sida, ni vägrar se era egna brister i debattklimatet och sitter och piper om hur andra minsann skriver till er när ni själva är exakt lika goda djävla kålsupare..