redalert 2012-06-15, 09:01
F.I.S.T skrev: ericTheDog skrev: F.I.S.T skrev: ericTheDog skrev: F.I.S.T skrev: ericTheDog skrev: F.I.S.T skrev: lazy skrev:
Desto värre att framhäva F.I.S.T som den klarast lysande debattstjärnan
Nu gjorde han ju iofs inte det... eller hur ? Däöremot tackar jag Form för att han framhäver att jag är en bra debattör... Tack Form !
lazy skrev:har ni verkligen inte ngn på vänstersidan som kan haspla ur sig ngt annat än rasist o.dyl?
Det är bara att sluta komma med rasistiska åsikter, så lovar jag att inte påpeka det
Nämn en rasistisk åsikt som jag har, eller sluta kalla mig rasist. J-a spånhuvud.
Lägg märke till att du inte var nämnd vid namn i sammanhanget.... och återigen, ditt ordval vid öknamn reflekterar enkom på dig själv !
Förnekar du att du kallat mig rasist?
.... inte i detta inlägg i alla fall .... så varför tog du åt dig här ?
Jag tar aldrig åt mig av något ett spånhuvud som du skriver. Du har kallat mig rasist vid ett flertal tillfällen och nu när ämnet är uppe passade jag på att fråga vad det är för rasistiska åsikter du fått för dig att jag har. Du verkar inte kunna svara på det.
Om du länkar till det tillfälle jag påstås kalla dig för rasist, så ska jag förklara mig om det är ett rasistiskt påstående jag anser du kommit med... om inte, ska jag be dig om ursäkt för att ha dragit med dig i övriga högerdebattörer med mer eller mindre rasistiska uttalanden på sitt samvete...
men först länk och sammanhang !
Och återigen, ditt val av öknamn faller enkom tillbaka på dig själv.
Lika väl som SIPs har enkom plågar honom själv....
Var har jag visat att jag skulle vara rasist?
Länk och sammanhang tack!