[/center]
+5
redalert
ericTheDog
Infra
Sniperace
RedCloud
9 posters
Olika behov....
RedCloud- Antal inlägg : 23039
- Inlägg 1
Olika behov....
[/center]
Sniperace- Antal inlägg : 32948
- Inlägg 2
Sv: Olika behov....
RedCloud skrev:
[/center]
jag skulle inte få för mig att göra sådant, varken för biljetter, skor eller mobiltelefoner osv osv....
och inte lägga de pengarna på sådant heller gympadojor får jag för en hundring eller två.....l
konsertbiljetter intresserar mig inte ens om jag får dem för att sittat en natt o vänta, liksom det med telefoner, det finns viktigare saker i livet
Infra- Antal inlägg : 29644
- Inlägg 3
Vapen t ex.Sniperace skrev:RedCloud skrev:
[/center]
jag skulle inte få för mig att göra sådant, varken för biljetter, skor eller mobiltelefoner osv osv....
och inte lägga de pengarna på sådant heller gympadojor får jag för en hundring eller två.....l
konsertbiljetter intresserar mig inte ens om jag får dem för att sittat en natt o vänta, liksom det med telefoner, det finns viktigare saker i livet
Sniperace- Antal inlägg : 32948
- Inlägg 4
Infra skrev:Vapen t ex.Sniperace skrev:RedCloud skrev:
[/center]
nej, jag skulle inte tälta någonstans för att få köpa ett sådant till dyrt pris, inget av mina vapen är värt mer än max 2000:- jag lider inte av prylhysteri och fikar efter dyra vapen, det vore mig fjärran.
de jag har är gamla billiga standardvapen de är just vad jag ser som ett behov för min sport, det där med dyra sådana och dyr kringutrustning är något jag skiter i och kämpar för en klass där det används enbart sådana och vanliga gångkläder, vilket vi också lyckats övertyga polisdistrikten om så de ger licens för just den disciplinen i vårt skytte.
så här ska även de med mindre bra ekonomi kunna vara med.
det vapen jag använder mest i gevärsskytte är ett gammalt malajrör från 1918 i orginalskick, det kostade 250:- det andra är en kpist modell 45, den kostade mig 150:- och min .357 revolver kostade 2000:- mitt tävlingsgevär med diopter kostade 1500:-
all ammunition laddar jag själv till bråkdelen av vad köpeammo kostar.
att det sedan finns de som ger 20-30.000 för ett gevär och köper amo för 15:- skottet är en helt annan sak och dem skiter jag i.....
ericTheDog- Antal inlägg : 15117
- Inlägg 5
Ska dessa barn prioriteras fram lata svenska bidragslyftare? Vad tycker ni?
- Inlägg 6
ericTheDog skrev:Ska dessa barn prioriteras fram lata svenska bidragslyftare? Vad tycker ni?
FjollEric, var det någon som stal din hink i sandlådan ?
- Inlägg 7
RedCloud skrev:ericTheDog skrev:Ska dessa barn prioriteras fram lata svenska bidragslyftare? Vad tycker ni?
FjollEric
Var det nåt du ville?
- Inlägg 8
Var det nåt du ville?
ja,jag undrar varför du är så infernaliskt barnslig....
- Inlägg 9
RedCloud skrev:Var det nåt du ville?
Var det nåt du ville?
- Inlägg 10
Var det nåt du ville?
japp, jag ställde en enkel fråga:
Jag undrar varför du är så infernaliskt barnslig....
- Inlägg 11
RedCloud skrev:ericTheDog skrev:Ska dessa barn prioriteras fram lata svenska bidragslyftare? Vad tycker ni?
Sen undrar du vem som är barnslig...ja jisses.
redalert- Antal inlägg : 13973
- Inlägg 12
ericTheDog skrev:RedCloud skrev:Var det nåt du ville?
Var det nåt du ville?
Spärra fanskapet gubbjäveln kan ju ändå inte debattera!
F.I.S.T- Antal inlägg : 17511
- Inlägg 13
redalert skrev:ericTheDog skrev:RedCloud skrev:Var det nåt du ville?
Var det nåt du ville?
Ska du "diskutera" med dig själv igen ?
- Inlägg 14
Bråka nu inte grabbar. Skaka tass nu och var vänner.ericTheDog skrev:RedCloud skrev:Var det nåt du ville?
Var det nåt du ville?
- Inlägg 15
Du kallar inte herr Cloud för gubbjävel, inte!redalert skrev:ericTheDog skrev:RedCloud skrev:Var det nåt du ville?
Var det nåt du ville?
formsvackan- Antal inlägg : 14778
- Inlägg 16
Med tanke på att råttan och hans vänner hävdar att alla är en del av den fria marknaden, måste det väl innebära att gympadojor är mer eftertraktade än mat. Vi människor kan fasiken inte vara kloka.RedCloud skrev:
- Inlägg 17
Vänstermupparna på detta forum kan knappast anses kloka. Varför skulle folk i allmänhet vara smartare än dem?
formsvackan- Antal inlägg : 14778
- Inlägg 18
Varför skulle du tälta på en trottoar när du i din värld kan köpa hotell på Norrmalmstorg?ericTheDog skrev:Vänstermupparna på detta forum kan knappast anses kloka. Varför skulle folk i allmänhet vara smartare än dem?
Redvictory- Antal inlägg : 12028
- Inlägg 19
HA,HA,HA
Redvictory- Antal inlägg : 12028
- Inlägg 20
formsvackan skrev:Varför skulle du tälta på en trottoar när du i din värld kan köpa hotell på Norrmalmstorg?ericTheDog skrev:Vänstermupparna på detta forum kan knappast anses kloka. Varför skulle folk i allmänhet vara smartare än dem?
HA,HA,HA,HA
berralarzon- Antal inlägg : 6964
- Inlägg 21
Redvictory skrev:formsvackan skrev:Varför skulle du tälta på en trottoar när du i din värld kan köpa hotell på Norrmalmstorg?ericTheDog skrev:Vänstermupparna på detta forum kan knappast anses kloka. Varför skulle folk i allmänhet vara smartare än dem?
HA,HA,HA,HA
Tror du barnrumpan eTd klarar av att spela monopol, stenkula får han nog börja med iallafall.
//Niklas
- Inlägg 22
formsvackan skrev:Varför skulle du tälta på en trottoar när du i din värld kan köpa hotell på Norrmalmstorg?ericTheDog skrev:Vänstermupparna på detta forum kan knappast anses kloka. Varför skulle folk i allmänhet vara smartare än dem?
Varför skulle jag göra något av detta? Ibland överträffar du din egen dumhet.