+13
råttan.
theward
formsvackan
marxisten
blueheaven
ANNA2LINK
SiP
berralarzon
R.O.F.L
RedCloud
captaincodd
Kakmonstret
Sossar-e-lata
17 posters
Vae 5.e svensk under 30 tror att Bush låg bakom 9/11
Sossar-e-lata- Antal inlägg : 1357
skrämmande!!! det visar att var 5: svensk är blatte!!!! det är riktigt skrämmande!!! inte 9/11
Kakmonstret- Antal inlägg : 4120
Eller att var femte svensk elev har en värdelös lärare som RC.
captaincodd- Antal inlägg : 904
- Inlägg 3
Vad värre är
är just att var 3:e amerikan tror att Irak var inblandat,,,,Dålig mediarapportering eller??
RedCloud- Antal inlägg : 23039
Amöban skrev:Eller att var femte svensk elev har en värdelös lärare som RC.
Jag vet att vår samhällskunskapslärare lär ut den officiella versionen: dvs att FBI som leder utredningen, inte har någon misstänkt.
Eller vill du att våra lärare ska vara partiska ?
R.O.F.L- Antal inlägg : 8085
- Inlägg 5
hmmm
Det måste ha varit Saddam Hussein som gjorde det. Allt pekar på det....
berralarzon- Antal inlägg : 6964
Jag tror det var Robert Lind från Kramfors som låg bakom det hela..
//berra
//berra
SiP- Antal inlägg : 4427
berralarzon skrev:Jag tror det var Robert Lind från Kramfors som låg bakom det hela..
//berra
Ja det är en riktigt otäck djävel det där...
ANNA2LINK- Antal inlägg : 10893
TMB skrev:Eller att var femte svensk elev har en värdelös lärare som RC.
Ingen av oss här inne kan påstå att RC är en dålig lärare. Varför kan inte vi här inne på forum acceptera varandra som den som vi är??? Det är väl tur att inte alla är stöpta i samma form och tycker och tänker lika i allt???
blueheaven- Antal inlägg : 5228
ANNA2LINK skrev:TMB skrev:Eller att var femte svensk elev har en värdelös lärare som RC.
Ingen av oss här inne kan påstå att RC är en dålig lärare. Varför kan inte vi här inne på forum acceptera varandra som den som vi är??? Det är väl tur att inte alla är stöpta i samma form och tycker och tänker lika i allt???
Vad är detta, pågår det någon tävling i schabloner?
blueheaven skrev:ANNA2LINK skrev:TMB skrev:Eller att var femte svensk elev har en värdelös lärare som RC.
Nej men jag är lite trött på allt klagande på varann hit och dit...
blueheaven- Antal inlägg : 5228
ANNA2LINK skrev:blueheaven skrev:ANNA2LINK skrev:TMB skrev:Eller att var femte svensk elev har en värdelös lärare som RC.
Vad skall vi göra då, låtsas som det regnar?
captaincodd- Antal inlägg : 904
- Inlägg 12
Kan du inte mena
eller du vill agera som Alliansen gjort vad gäller välfärden sedan -06.Cut it down,no matter what,,
blueheaven skrev:ANNA2LINK skrev:blueheaven skrev:ANNA2LINK skrev:TMB skrev:Eller att var femte svensk elev har en värdelös lärare som RC.
Vad skall vi göra då, låtsas som det regnar?
Det har jag inte sagt men att påstå att RC är en dålig lärare är dålig stil att gå på på... Man kan väl skriva på ett bättre sätt än att påstå att folk är dåliga!!!
SiP- Antal inlägg : 4427
ANNA2LINK skrev:Det har jag inte sagt men att påstå att RC är en dålig lärare är dålig stil att gå på på... Man kan väl skriva på ett bättre sätt än att påstå att folk är dåliga!!!
Ahhh du menar att man kalla sina meningsmotståndare nasse, rassist, psykopat och andra smakfulla epitet med innebörden att den andre är en sämre människa, men inte kalla någon "dålig lärare"??
Och gäller det bara vissa här eller skall det ses som en förmaning till dina "vänner" också??
För inte kan du vara så gemen att du bara tillrättarvisar de som inte håller med dig rent ideologiskt??
marxisten- Antal inlägg : 5060
- Inlägg 15
Trivs du på kåken SeL?
Sossar-e-lata skrev:Vae 5.e svensk under 30 tror att Bush låg bakom 9/11
skrämmande!!! det visar att var 5: svensk är blatte!!!! det är riktigt skrämmande!!! inte 9/11
SFS (1962:700) BrB. 16 kap 8 §
Den som i uttalande eller i annat meddelande som sprids hotar eller uttrycker missaktning för folkgrupp eller annan sådan grupp av personer med anspelning på ras, hudfärg, nationellt eller etniskt ursprung, trosbekännelse eller sexuell läggning, döms för hets mot folkgrupp till fängelse i högst två år eller om brottet är ringa, till böter.
Är brottet grovt döms till fängelse i lägst sex månader och högst fyra år. Vid bedömande av om brottet är grovt skall särskilt beaktas om meddelandet haft ett särskilt hotfullt eller kränkande innehåll och spritts till ett stort antal personer på ett sätt som varit ägnat att väcka betydande uppmärksamhet. Lag (2002:800).
I sådana fall, GRATTIS! Ditt inlägg fixade precis en biljett dit i upp till fyra år!
Senast ändrad av marxisten den 2009-11-01, 21:19, ändrad totalt 2 gånger
formsvackan- Antal inlägg : 14778
Det mest skrämmande är väl ändå att 80% kan ha gått på de officiella lögnerna.Sossar-e-lata skrev:skrämmande!!! det visar att var 5: svensk är blatte!!!! det är riktigt skrämmande!!! inte 9/11
Sossar-e-lata skrev:skrämmande!!! det visar att var 5: svensk är blatte!!!! det är riktigt skrämmande!!! inte 9/11
Vad för bevis har du på att Bush inte låg bakom det förutom Amerikanarnas EGNA utredningar?
theward- Antal inlägg : 6709
formsvackan skrev:Det mest skrämmande är väl ändå att 80% kan ha gått på de officiella lögnerna.Sossar-e-lata skrev:skrämmande!!! det visar att var 5: svensk är blatte!!!! det är riktigt skrämmande!!! inte 9/11
jag tror inte sel, sett enda enda dokumentär om 9/11...
Har man öppet sinne och är född med lite kritiskt granskande och ifrågasättande..
Så kan man inte utesluta nåt öht...
En sak är säker: otroligt mkt skumma saker som inte har med islamistiska terrorister att göra, inträffade före, under och efter det att planet störtades
Förövrigt håller jag inte usa´s regering och i synnerlighet dess underättelstjänst för att vara speciellt oskyldiga till mkt här i världen
theward skrev:
Förövrigt håller jag inte usa´s regering och i synnerlighet dess underättelstjänst för att vara speciellt oskyldiga till mkt här i världen
När, då är vi två...
råttan.- Antal inlägg : 4318
Det finns ju de som förnekar förintelsen också...folk e int så dum som man tror...
Dao- Antal inlägg : 26567
Eftersom en oberoende och fri undersökning av vad som skett inte har ägt rum, där undersökarna fått ta del av all material tillgängliga - så kommer det alltid att komma människor med egna slutsatser!
Själv har jag lärt mig att de som mest tjänade på det som skedde oftast är de som är skyldiga!!!
Och vilka tjänade på 11 september, tror ni???
Själv har jag lärt mig att de som mest tjänade på det som skedde oftast är de som är skyldiga!!!
Och vilka tjänade på 11 september, tror ni???
råttan.- Antal inlägg : 4318
Dao,
Bygger du alla resonemang på så starka grunder?
råttan. skrev:Dao,
Jag har åtminstone en grund i mitt resonemang... åtminstone mer än att "de är dumma"...
berralarzon- Antal inlägg : 6964
ANNA2LINK skrev:TMB skrev:Eller att var femte svensk elev har en värdelös lärare som RC.
Ock förmodligen spöar RedC berhöriga med hästlängder. tror bara tråk högern är så kassa så dom fixar inte på ett plan att bemöta faktan från RedC. blåfront asfultruhten/gustavander bort räknade i detta som mindre smarta.Dvs...
Avd:hobbyprojekt.
//berra
På forumet kan man inte bedömma en person, bara utifrån dennes inlägg i debatten! RC är lärare, och en lärares arbete innebär att man följer läroplanen - där man riktar in sig på att få eleverna att kunna dra egna slutsattser!
Inget på forumet kan på minsta sätt visa att RC inte skulle klara ett sådant uppdrag!
Märk väl, att även en lärare har rätt till egna åsikter. Det som gäller är dock att dessa inte kommer fram i undervisningen. Bara ni som eventuellt har deltagit i RC:s undervsning kan därmed uttala er om detta!
Sluta med dravlet nu, och försök för en gång skull att stå för era egna åsikter!!!
Inget på forumet kan på minsta sätt visa att RC inte skulle klara ett sådant uppdrag!
Märk väl, att även en lärare har rätt till egna åsikter. Det som gäller är dock att dessa inte kommer fram i undervisningen. Bara ni som eventuellt har deltagit i RC:s undervsning kan därmed uttala er om detta!
Sluta med dravlet nu, och försök för en gång skull att stå för era egna åsikter!!!