Och C får 4,0 och KD får 4,5
Och SD ligger 1% bakom kommunistpartiet
Så vad hade ni tänkt ni ska göra då?
Eran smutskastning hjälper inte?
Att tiga hjälper inte
Att ta en debatt hjälper inte?
Blåfront skrev:ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Till skillnad från dig idioten så diskuterar jag politik!
Siffrorna är bara extra krydda utöver politiken
WHAT YA GONNA DO???
Blåfront skrev:CP
Men ni tokvänster är ju odemokartiska så vilket annat svar skulle jag förvänta mig
Blåfront skrev:Ditt försök till fokusförskjutning ser jag som en liten darrande pudel som gör ett utfall mot en Rotweiler!
martin7lindgren skrev:Trots Sd:s 5.8%,och en statsminister man inte kan lita på när han tagit avstånd från SD,
Och vi ser hur rasismen 8i hans eget parti får t.o.m SD och rodna?
Så vi får väl hoppas att C backar med ytterligare ynkliga 0,6 % och KD med 0,1% så åker båda partierna ut,med dagens siffror i tanke?
För visst lever C Och KD med ett stort under 4% spärren över sig?
Redvictory skrev:martin7lindgren skrev:Trots Sd:s 5.8%,och en statsminister man inte kan lita på när han tagit avstånd från SD,
Så vi får väl hoppas att C backar med ytterligare ynkliga 0,6 % och KD med 0,1% så åker båda partierna ut,med dagens siffror i tanke?
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6008330.ab
Jag litar INTE på Reinfeldt! hamnar C och KD under spärren så är han nog villig men inte om det är på gränsen! hans maktbegär går som vanligt före normalt sunt förnuft!
TMB skrev:Det som är bra med dagens SIFO-undersökning är att ett sådant valresultat skulle garantera att inga kommunister skulle kunna ta plats i Sveriges regering.
Alla alternativ som utesluter kommunister ur regeringen är bra.
martin7lindgren skrev:Regndrottning fortsätter bekämpa det block hon säger sig stödja?
Dao skrev:TMB skrev:Det som är bra med dagens SIFO-undersökning är att ett sådant valresultat skulle garantera att inga kommunister skulle kunna ta plats i Sveriges regering.
Dedt var med det resonemanget som Hitler tilldelades makten av Tysklands högerpolitiker!
Vissa har uppenbarligen svårt att lära sig av historien!!!
Regndrottning skrev:Redvictory skrev:martin7lindgren skrev:Trots Sd:s 5.8%,och en statsminister man inte kan lita på när han tagit avstånd från SD,
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6008330.ab
Jag litar INTE på Reinfeldt! hamnar C och KD under spärren så är han nog villig men inte om det är på gränsen! hans maktbegär går som vanligt före normalt sunt förnuft!
Snälla RV... Exakt detsamma kan sägas om Sahlin...
TMB skrev:Det som är bra med dagens SIFO-undersökning är att ett sådant valresultat skulle garantera att inga kommunister skulle kunna ta plats i Sveriges regering.
Blåfront skrev:Dao skrev:TMB skrev:Det som är bra med dagens SIFO-undersökning är att ett sådant valresultat skulle garantera att inga kommunister skulle kunna ta plats i Sveriges regering.
Dedt var med det resonemanget som Hitler tilldelades makten av Tysklands högerpolitiker!
Vissa har uppenbarligen svårt att lära sig av historien!!!
Och var har sd sagt de vill gasa ihjäl tusentals invandare?
Samtidigt hatar ju ni vänstern judar?
Förklara?