formsvackan skrev:Jag reagerade över och kritiserade nedanstående dumheter.SiP skrev:Det besynnerliga är att DU gick in och kritiserade nazist och stalinistepiteten som slängs runt här, mig veterligen så hade jag aldrig bett dig att göra så från första början.
Dock kan man ju anse att om du nu skall kritisera såna saker i denna tråd så kanske det borde ligga nära till hands att kritisera just RV då han spytt ut sina epitet på löpande band..
But my mistake, att du skulle kritisera någon från din "sida" var en utopi, men snälla, sluta lek forumpolis då..
nazzar hittar alltid nåt mer de måste ändra på!
försköna bilden av er nazzar
ni nazzar är avskyvärda
ni kommunister som vill införa gulagläger
jaja ni stalinister......
Gråt ut dina krokodiltårar hos högernazzesnipern
putsa dina hakkors! du har säkert en hel ss uniform
Ni nazzar vill ju vara martyrer
putsa dina knälånga läderstövlar
din avatar visar på en fetish för lack och läder
härledas till en figur som tydligt hade nazistiska drag
skall vi säga nazivictory istället
Vad sägs om ss/ip ?
du får väl kalla ditt hobbynazzeförband vad du vill
jag tror du skulle älskat att vara chef på ett gulagläger
Om du tolkar detta som att jag inte vill kritisera någon från "min sida" så må du väl göra så. Jag tycker dock att samtliga dessa formuleringar är osmakliga. Någon önskan att leka forumpolis har jag inte och definitivt heller inte att ta din strid med RV. Vill du fortsätta hålla liv i den fighten må du göra det själv.
Läs och begrunda dina egna formuleringarSiP skrev:Men snälla lilla du, jag kan inte ta något som helst ansvar för vad andra skriver, eller tar du ansvar för vad andra vräker ur sig här??
Jag tar inga andras strider, varför skall jag hålla RMC, ETD eller någon annan bakom ryggen eller kritisera dom??
Är det bara för att DU säger att DU representerar den "rätta sidan", och jag borde inse detta?
Vad mig anbelagar så är ingen oskyldig till debattklimatet här, men vill du ha medhåll mot ett eller annat håll så letar du på fel ställe...
Gäller detta bara åt ena hållet ? Representerar du den rätta sidan ? Letar du på rätt ställe ?
De nio (9) första i din upprabbling av nazistiska tillmälen är av RV mot mig eller sniper, tills jag vände hans hat mot honom själv, så jag frågar dig igen, varför anser du det vara viktigare att jag slutar skriva svar på hans skit än att du ger honom kritik också??
för enlig honom själv så har du ju aldrig läxat upp honom..
"JAG HAR ALDRIG BLIVIT UPPLÄXAD AV FORMSVACKAN!!"