Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+2
F.I.S.T
Sossar ee lata
6 posters

    Jag tycker vi tillsammans hyllar prins Daniel

    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Jag tycker vi tillsammans hyllar prins Daniel Empty Jag tycker vi tillsammans hyllar prins Daniel

    Inlägg  Sossar ee lata 2010-06-21, 16:07

    Vilken press han klarar av!! Verkar vara en mycket duktig man och han kommer hjälpa kronprinsessan på ett bra sätt på hennes viktiga arbete fölr Sverige.

    Leve prins Daniel! Han leve Hurra! Hurra! Hurra!!!!

    Inte vara så avundsjuka & bittra nu små vänsternissar, hurra för prinsen nu!!!

    http://aftonbladet.se/
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Jag tycker vi tillsammans hyllar prins Daniel Empty Sv: Jag tycker vi tillsammans hyllar prins Daniel

    Inlägg  F.I.S.T 2010-06-21, 17:50

    Sossar ee lata skrev:Vilken press han klarar av!! Verkar vara en mycket duktig man och han kommer hjälpa kronprinsessan på ett bra sätt på hennes viktiga arbete fölr Sverige.

    Leve prins Daniel! Han leve Hurra! Hurra! Hurra!!!!

    Inte vara så avundsjuka & bittra nu små vänsternissar, hurra för prinsen nu!!!

    http://aftonbladet.se/

    .... sånt rövslickeri för påstådda överheter.... kan inte vara roligt att vara Seel Very Happy
    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 47

    Jag tycker vi tillsammans hyllar prins Daniel Empty Sv: Jag tycker vi tillsammans hyllar prins Daniel

    Inlägg  Kakmonstret 2010-06-21, 21:59

    Gud Bevare Prinsen.

    Hurra!
    Hurra!
    Hurra!
    Hurra!
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Jag tycker vi tillsammans hyllar prins Daniel Empty Sv: Jag tycker vi tillsammans hyllar prins Daniel

    Inlägg  MartinLindgren 2010-06-21, 22:45

    Hylla Daniel? Han borde ge stöd åt sina sämst ställda medmänniskor, och gå ut öppet med sitt stöd, och använda sina möjligheter att hjälpa mindre lottade än sig själv!

    Han borde sätta ner foten och visa var han stör någonstans, markera att han fortfarande är en av folket!

    Sen kan väl kackan och S-ee-L slicka varandra i röven bäst dom vill!
    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    Jag tycker vi tillsammans hyllar prins Daniel Empty Sv: Jag tycker vi tillsammans hyllar prins Daniel

    Inlägg  ANNA2LINK 2010-06-21, 23:09

    Nej jag tycker att vi hyllar Kakan som tar upp alla dessa intressanta trådar om kungahuset. Hurra hurra för Kakan!!!



    lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Jag tycker vi tillsammans hyllar prins Daniel Empty Sv: Jag tycker vi tillsammans hyllar prins Daniel

    Inlägg  Redvictory 2010-06-21, 23:11

    ANNA2LINK skrev:Nej jag tycker att vi hyllar Kakan som tar upp alla dessa intressanta trådar om kungahuset. Hurra hurra för Kakan!!!



    lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!



    HA,HA,HA,HA Very Happy
    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 47

    Jag tycker vi tillsammans hyllar prins Daniel Empty Sv: Jag tycker vi tillsammans hyllar prins Daniel

    Inlägg  Kakmonstret 2010-06-21, 23:16

    Leve Prinsen

    Hurra
    Hurra
    Hurra
    Hurra
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Jag tycker vi tillsammans hyllar prins Daniel Empty Sv: Jag tycker vi tillsammans hyllar prins Daniel

    Inlägg  Redvictory 2010-06-21, 23:17

    Redvictory skrev:
    ANNA2LINK skrev:Nej jag tycker att vi hyllar Kakan som tar upp alla dessa intressanta trådar om kungahuset. Hurra hurra för Kakan!!!



    lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!



    HA,HA,HA,HA Very Happy

    HA,HA,HA,HA Very Happy
    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    Jag tycker vi tillsammans hyllar prins Daniel Empty Sv: Jag tycker vi tillsammans hyllar prins Daniel

    Inlägg  ANNA2LINK 2010-06-21, 23:23

    Redvictory skrev:
    Redvictory skrev:
    ANNA2LINK skrev:Nej jag tycker att vi hyllar Kakan som tar upp alla dessa intressanta trådar om kungahuset. Hurra hurra för Kakan!!!



    lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!



    HA,HA,HA,HA Very Happy

    HA,HA,HA,HA Very Happy



    HURRA HURRA HURRA FÖR: KAKAN!!!

    lol! lol! lol! lol!

    Sponsored content


    Jag tycker vi tillsammans hyllar prins Daniel Empty Sv: Jag tycker vi tillsammans hyllar prins Daniel

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-10, 09:44