RedCloud skrev:
ingen dum idé
men vad fan ligga på knä inför porslinstronen?
det för ju nästan tankarna till när man pratar med ulrik......
RedCloud skrev:
Sniperace skrev:RedCloud skrev:
ingen dum idé
Infra skrev:
Ja men nu ska partiet motionera i frågan iaf.
"Vänsterpartiet i Landstinget Sörmland att
männen sätter sig ned för att kissa."
Snacka om reformiver!
Sniperace skrev:Javisst, man kan inte detaljstyra allt, att försöka detaljstyra hur man ska pinka är nog att gå över gränsen i detta.....Infra skrev:Så vänsterpartisten har fel?Sniperace skrev:Infra skrev:R.O.F.L skrev:I Landet Hen vill nu Vänsterpartiet i Landstinget Sörmland att männen sätter sig ned för att kissa.
Viggo Hansen (V), ersättare i landstingsfullmäktige, har motionerat om att göra toaletterna i landstingets lokaler könslösa med krav på att sitta ned då man kissar.
Är detta i klass med när Lars Ohly förslog att män borde amma barnen?
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=sqM0gJgCGyo
Ingen dum ide, alls. Men jag erkänner direkt: jag sitter aldrig och kissar!
Och jag erkänner att det är min manliga fåfänga som ligger hindrande i vägen.
"Det är feminint att sitta och kissa" tycks något i mig resonera.
Avundsjukt skickar jag då och då en tanke till Jack Nicolsson i den där filmen
där han under toffeln, av sin fru, tvingats sitta och kissa ett helt liv. Nu
när hon äntligen är död kan han inte neka sig nöjet att kissa över hela
badrumsgolvet i nån slags försenad och missriktad protest. Eller kanske vill
han bara övertyga sig själv om att det är sant att han äntligen blivit fri.
Hur som helst är det inte utan förtjusning han nu kissar ner sina badrumsklinkers. Själv anser jag innerst inne att det är lika omanligt att stå och skvätta litet runt om toastolen och på den. "A man have to do what a man have to do" torde i detta fallet handla om att en riktig karl är målfokuserad även på toa. Han står inte och spiller ur sig urinet. Han drar ner gylfen och tömmer
i en enda stråle det som ska tömmas - och han siktar rätt med varenda droppe.
Men vet jag att alla andra karlar sitter ska jag svälja min stolthet och sitta, jag också.
behöver inte vara varken stolthet eller fåfänga som gör att man står o pinkar....
jag kan gärna sitta och pinka, MEN, jag är tvingad att ställa mig upp och fortsätta, för sittande kan jag INTE tömma blåsan helt, så efter att ha ställt mig pinkar jag lika mycket till och enligt läkare skulle det vara fullt normalt.
visst händer det att man råkar skvätta utanför, men det är så lätt att torka upp.
jag tror att människan bör ha en del valfrihet, tycker inte du det? eller bör vi ha lag på med vilken hand vi ska hålla pappret i när vi torkar oss också?
Secrist skrev:Sniperace skrev:RedCloud skrev:
ingen dum idé
Religiösa kan ju alltid vända dasset mot valfri riktning. Förena nytta med nöje.
Infra skrev:
Ja men nu ska partiet motionera i frågan iaf.
"Vänsterpartiet i Landstinget Sörmland att
männen sätter sig ned för att kissa."
Snacka om reformiver!
jag har mitt eget pisseträd, det syns på barken på detta efter flera års flitigt utnyttjande
Sniperace skrev:
jag har mitt eget pisseträd, det syns på barken på detta efter flera års flitigt utnyttjande
F.I.S.T skrev:Sniperace skrev:
Jag pissar gärna i naturen, men byter träd hela tiden..... markerar revir ... jag har väl bara större revir än er då
F.I.S.T skrev:Sniperace skrev:
Jag pissar gärna i naturen, men byter träd hela tiden..... markerar revir ... jag har väl bara större revir än er då
Secrist skrev:F.I.S.T skrev:Sniperace skrev:
Eller fler grannar.
Sniperace skrev:Secrist skrev:F.I.S.T skrev:Sniperace skrev:
Eller fler grannar.
grannar eller GRANAR?
Sniperace skrev:Secrist skrev:F.I.S.T skrev:Sniperace skrev:
Eller fler grannar.
grannar eller GRANAR?
Sniperace skrev:RedCloud skrev:
ingen dum idé
Nu vill jag ge Snipern en kraftfull och kännbar reprimand men det får jag inte ty då blir han förnärmad.Sniperace skrev:F.I.S.T skrev:Sniperace skrev:
har du många träd på tomten?
det är där jag har MITT pisseträd, annars har jag markerat revir, från södra skåne upp till norra småland, inklusive halland och blekinge längs allfarvägarna i landet för att inte tala om alla gånger man pissat ut i havet från akterdäck )
men ÄR det revirpinkande, jag ställer mig tvivlande att våra honor snusar sig fram nosande efter sådana revirgränser
RedMentalCase skrev:Vad har denna tråden för syfte?,
det är ju V freakshow i varenda tråd nuförtiden, fisten rc och foliet sitter ju och gapar efter uppmärksamhet överallt de jefla trollen.
Infra skrev:Nu vill jag ge Snipern en kraftfull och kännbar reprimand men det får jag inte ty då blir han förnärmad.Sniperace skrev:F.I.S.T skrev:Sniperace skrev:
har du många träd på tomten?
det är där jag har MITT pisseträd, annars har jag markerat revir, från södra skåne upp till norra småland, inklusive halland och blekinge längs allfarvägarna i landet för att inte tala om alla gånger man pissat ut i havet från akterdäck )
men ÄR det revirpinkande, jag ställer mig tvivlande att våra honor snusar sig fram nosande efter sådana revirgränser
Våra "honor", Snipern känner - om de böjer sig ner och sniffar på
ditt pizzeträd - doften av dina feromoner. Men deras luktorgan är
mer utvecklade än så. Förmodligen behöver de bara går förbi för att
känna lukten av dig.
När dom springer från platsen för full maskin förstår du att deras
näsor är mycket förfinade och precisa instrument.
RedMentalCase skrev:Vad har denna tråden för syfte?,
det är ju V freakshow i varenda tråd nuförtiden, fisten rc och foliet sitter ju och gapar efter uppmärksamhet överallt de jefla trollen.
F.I.S.T skrev:RedMentalCase skrev:Vad har denna tråden för syfte?,
anser du att vi tre inte borde få uttrycka våra åsikter ?
redalert skrev:F.I.S.T skrev:RedMentalCase skrev:Vad har denna tråden för syfte?,
anser du att vi tre inte borde få uttrycka våra åsikter ?
Vad du tycker om andra är inte speciellt intressant!