Infra skrev:Thetaxpayer skrev:F.I.S.T skrev:Thetaxpayer skrev:
Jag gillar att de lyfter invandringsfrågan. Det är ingen annan som gör det. Jag anser nämligen att så den ser ut nu är problematiskt.
När du skriver "invandrarfrågan" så är du milt uttryckt rätt vag, vad menar du med det ? ... håller du med SD i de punkter jag presenterade för Secrist, som han gillade ?
Det är inte omöjligt att jag håller med SD i flera frågor. Men när jag kollade om det stämde som du sade att de och moderaterna ville stoppa invandringen så visade det sig att det inte stämde alls. Så alltså ljuger du precis som vilken extremist som helst som vill försöka använda hot och härskartekniker mot folk som har en avvikande åsikt mot extremistens.
FIST ljuger aldrig. Jag vill bara få det sagt.
Jag tror Infra behagar skämta till det så här på helgen, fistarn är urtypen för en sk. diskremist..
"Att vara DISKRIMIST är att anklaga någon individ eller grupp för något utan någon substans. Att argumentera med klisterlappar är en synonymt beteende. En DISKRIMIST karaktäriseras därför av att vara notoriskt intolerant och får medvetna eller omedvetna utbrott under en debatt. En DISKRIMIST har alltid en begränsad retorik och gillar förenklade slagord – sina egna slagord givetvis."
J P Sartre skriver där:
"Detta forum har ett antal DISKRIMISTER som sida upp och sida ner anklagar alla som inte tycker som de och anklagar alla som ifrågasätter den sanning de anser de med rätta har abonnemang på."