Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+6
Thetaxpayer
Regndrottning
F.I.S.T
Secrist
RedCloud
Infra
10 posters

    Sverigedemokraterna ha sjunkit till 5,1 %.

    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Sverigedemokraterna ha sjunkit till 5,1 %. - Sida 3 Empty Sv: Sverigedemokraterna ha sjunkit till 5,1 %.

    Inlägg  SiP 2012-06-10, 11:10

    Infra skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    F.I.S.T skrev:
    Thetaxpayer skrev:

    Jag gillar att de lyfter invandringsfrågan. Det är ingen annan som gör det. Jag anser nämligen att så den ser ut nu är problematiskt.

    När du skriver "invandrarfrågan" så är du milt uttryckt rätt vag, vad menar du med det ? ... håller du med SD i de punkter jag presenterade för Secrist, som han gillade ?




    Det är inte omöjligt att jag håller med SD i flera frågor. Men när jag kollade om det stämde som du sade att de och moderaterna ville stoppa invandringen så visade det sig att det inte stämde alls. Så alltså ljuger du precis som vilken extremist som helst som vill försöka använda hot och härskartekniker mot folk som har en avvikande åsikt mot extremistens.

    FIST ljuger aldrig. Jag vill bara få det sagt.


    Jag tror Infra behagar skämta till det så här på helgen, fistarn är urtypen för en sk. diskremist..

    "Att vara DISKRIMIST är att anklaga någon individ eller grupp för något utan någon substans. Att argumentera med klisterlappar är en synonymt beteende. En DISKRIMIST karaktäriseras därför av att vara notoriskt intolerant och får medvetna eller omedvetna utbrott under en debatt. En DISKRIMIST har alltid en begränsad retorik och gillar förenklade slagord – sina egna slagord givetvis."

    J P Sartre skriver där:

    "Detta forum har ett antal DISKRIMISTER som sida upp och sida ner anklagar alla som inte tycker som de och anklagar alla som ifrågasätter den sanning de anser de med rätta har abonnemang på."
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Sverigedemokraterna ha sjunkit till 5,1 %. - Sida 3 Empty Sv: Sverigedemokraterna ha sjunkit till 5,1 %.

    Inlägg  F.I.S.T 2012-06-11, 08:39

    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Sverigedemokraterna ha sjunkit till 5,1 %. - Sida 3 Empty Sv: Sverigedemokraterna ha sjunkit till 5,1 %.

    Inlägg  F.I.S.T 2012-06-11, 08:42

    Infra skrev:

    FIST ljuger aldrig. Jag vill bara få det sagt.

    Där hör ni ! Smile
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Sverigedemokraterna ha sjunkit till 5,1 %. - Sida 3 Empty Sv: Sverigedemokraterna ha sjunkit till 5,1 %.

    Inlägg  F.I.S.T 2012-06-11, 08:46

    Thetaxpayer skrev: Men när jag kollade om det stämde som du sade att de och moderaterna ville stoppa invandringen så visade det sig att det inte stämde alls.


    Här är det ju faktiskt återigen du som ljuger, det var Sds politik som åsyftades från mig när det gäller invandrarfrågor.... jag tycker du borde skämmas att vrida på sanningen som du gör ! Cool

    Thetaxpayer skrev: Så alltså ljuger du precis som vilken extremist som helst som vill försöka använda hot och härskartekniker mot folk som har en avvikande åsikt mot extremistens.

    Hot och härskartekniker från mig ? ... ge exempel tack ! Cool
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Sverigedemokraterna ha sjunkit till 5,1 %. - Sida 3 Empty Sv: Sverigedemokraterna ha sjunkit till 5,1 %.

    Inlägg  F.I.S.T 2012-06-11, 08:48

    Thetaxpayer skrev:
    Är ni med i samma stenkastargrupp?

    vilken "dartförening" var det nu igen du var med i ? Cool
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Sverigedemokraterna ha sjunkit till 5,1 %. - Sida 3 Empty Sv: Sverigedemokraterna ha sjunkit till 5,1 %.

    Inlägg  F.I.S.T 2012-06-11, 08:52

    lazy skrev: i alla frågor så finns det vissa saker som man håller med om, det som är synd är att de övriga partierna inte tar på allvar. [/font]

    har du något exempel ? Laughing
    avatar
    Thetaxpayer


    Antal inlägg : 7997
    Join date : 09-02-18

    Sverigedemokraterna ha sjunkit till 5,1 %. - Sida 3 Empty Sv: Sverigedemokraterna ha sjunkit till 5,1 %.

    Inlägg  Thetaxpayer 2012-06-11, 12:23

    F.I.S.T skrev:
    Thetaxpayer skrev: Men när jag kollade om det stämde som du sade att de och moderaterna ville stoppa invandringen så visade det sig att det inte stämde alls.


    Här är det ju faktiskt återigen du som ljuger, det var Sds politik som åsyftades från mig när det gäller invandrarfrågor.... jag tycker du borde skämmas att vrida på sanningen som du gör ! Cool

    Thetaxpayer skrev: Så alltså ljuger du precis som vilken extremist som helst som vill försöka använda hot och härskartekniker mot folk som har en avvikande åsikt mot extremistens.

    Hot och härskartekniker från mig ? ... ge exempel tack ! Cool






    Om du kunde läsaså kan du sei ett tidigare inlägg att jag skrev att varken Sd eller Moderaterna vill stoppa invandringen och om jag inte minns fel så skrev du något om att de bara ville det i valstugorna om moderaterna så det var ju alltsåinte jag som ljög.



    En av härskarteknikerna du använder är att försöka tvinga folkatt hamna i försvarsställning då du hela tiden slänger rsist stämpel eller sd stämpeln på dem. Sedan jämförde jag dig med vilken extremist som helst. Det är ju möjligt att du särskiljer dig från dem att du inte kommer med fysiska hot mot meningsmotståndare.
    avatar
    Thetaxpayer


    Antal inlägg : 7997
    Join date : 09-02-18

    Sverigedemokraterna ha sjunkit till 5,1 %. - Sida 3 Empty Sv: Sverigedemokraterna ha sjunkit till 5,1 %.

    Inlägg  Thetaxpayer 2012-06-11, 12:24

    F.I.S.T skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    Är ni med i samma stenkastargrupp?

    vilken "dartförening" var det nu igen du var med i ? Cool





    Närmaste pub med piltavla.
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Sverigedemokraterna ha sjunkit till 5,1 %. - Sida 3 Empty Sv: Sverigedemokraterna ha sjunkit till 5,1 %.

    Inlägg  lazy 2012-06-11, 17:12

    F.I.S.T skrev:
    lazy skrev: i alla frågor så finns det vissa saker som man håller med om, det som är synd är att de övriga partierna inte tar på allvar.

    har du något exempel ? Laughing

    Du borde kanske läst hela inlägget som var ett svar till taxpayer istället för att rycka ut en mening utan ngt som helst samband?
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    Sverigedemokraterna ha sjunkit till 5,1 %. - Sida 3 Empty Sv: Sverigedemokraterna ha sjunkit till 5,1 %.

    Inlägg  redalert 2012-06-11, 17:27

    lazy skrev:
    F.I.S.T skrev:
    lazy skrev: i alla frågor så finns det vissa saker som man håller med om, det som är synd är att de övriga partierna inte tar på allvar.

    har du något exempel ? Laughing

    Du borde kanske läst hela inlägget som var ett svar till taxpayer istället för att rycka ut en mening utan ngt som helst samband?

    Du måste vara en obotlig optimist! Very Happy
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Sverigedemokraterna ha sjunkit till 5,1 %. - Sida 3 Empty Sv: Sverigedemokraterna ha sjunkit till 5,1 %.

    Inlägg  Infra 2012-06-11, 18:19

    F.I.S.T skrev:
    Infra skrev:

    FIST ljuger aldrig. Jag vill bara få det sagt.

    Där hör ni ! Smile
    Very Happy
    avatar
    Thetaxpayer


    Antal inlägg : 7997
    Join date : 09-02-18

    Sverigedemokraterna ha sjunkit till 5,1 %. - Sida 3 Empty Sv: Sverigedemokraterna ha sjunkit till 5,1 %.

    Inlägg  Thetaxpayer 2012-06-11, 18:45

    lazy skrev:
    F.I.S.T skrev:
    lazy skrev: i alla frågor så finns det vissa saker som man håller med om, det som är synd är att de övriga partierna inte tar på allvar.

    har du något exempel ? Laughing

    Du borde kanske läst hela inlägget som var ett svar till taxpayer istället för att rycka ut en mening utan ngt som helst samband?



    Det blir ju inte så enkelt då. Shocked
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Sverigedemokraterna ha sjunkit till 5,1 %. - Sida 3 Empty Sv: Sverigedemokraterna ha sjunkit till 5,1 %.

    Inlägg  F.I.S.T 2012-06-13, 00:02

    Infra skrev:
    F.I.S.T skrev:
    Infra skrev:

    FIST ljuger aldrig. Jag vill bara få det sagt.

    Där hör ni ! Smile
    Very Happy

    Cool

    Sponsored content


    Sverigedemokraterna ha sjunkit till 5,1 %. - Sida 3 Empty Sv: Sverigedemokraterna ha sjunkit till 5,1 %.

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 14:41