formsvackan 2012-05-21, 15:15
lazy skrev: formsvackan skrev: lazy skrev:Vet du om att du skriver ngt om människor som har Mein Kampf som den bäst säljande boken?
Menar du Hamas eller Likud?
Om du tror att det handlar om israeliska politiker så är du dummare än jag trodde och jag har fram till nu inte betraktat dig som dum.
På vilket avgörande sätt skiljer sig dessa israeliska politikers agerande från nedanstående "idéer"?
Hitler claimed that nations that could not defend their territory did not deserve it. Slave races, he thought of as less-worthy to exist than "master races." In particular, if a master race should require room to live (Lebensraum), he thought such a race should have the right to displace the inferior indigenous races. Hitler draws parallels between Lebensraum and the American ethnic cleansing and relocation policies towards the Native Americans, which he saw as key to the success of the US.Om du nu betraktar mig som dum är detta inget som bekommer mig alltför mycket. Jag är mera störd av ditt eviga rabblande av rasistisk propaganda. Du och Infra är exakt likadana vad detta beträffar, bara tvärtom så att säga. Till Infras fördel kan väl sägas att han ibland kommer med något annat också.
Här kanske Snipern kan klämma in ett "men kommunistdiktaturerna då?"
100 tals miljoner människor har tvångsförflyttats de sista 100 åren och nästan alla andra har funnit sig i sin situation,
att ,man blivit behandlad fel ger en inte rätt att spela offer i 100 år. / RMCAtt den knallhatten anser att detta gäller enbart IQ-befriade araber säger mycket om hans världsbild och begränsade förståelse av densamma, men vad gäller "spela offer" har han faktiskt en point.
Här kanske Snipern kan klämma in ett "men vänsterpartiet då?"
Med mindre än att israelerna accepterar att offren nu blivit förövarna, kommer ingen förändring att ske och skiten kommer då att finnas kvar i evinnerliga tider. Vad är alternativet, utrotning av alla upprörda araber?
Här kanske Snipern kan klämma in ett "men Hamaz stadgar då?"