Det enda som hänt är att nån jeppe
[fniss]
Det enda som hänt är att nån jeppe
roffe borde kanske hålla sig till ämnet?
RedCloud skrev:roffe borde kanske hålla sig till ämnet?
åhh, ska vi lägga oss till med ett litet "roffe" nu när argumenten tryter....????
Vilka ynkliga små skitar till människor ni är......
Det var nog dina argument som tröt...hehe
RedCloud skrev:Det var nog dina argument som tröt...hehe
Du mår inget vidare va ?
ericTheDog skrev:RedCloud skrev:Det var nog dina argument som tröt...hehe
Du mår inget vidare va ?
Mår alldeles utmärkt. Just idag är schemat späckat med trevliga aktiviteter som kan toppas med en lite båttur.
RedCloud skrev:ericTheDog skrev:RedCloud skrev:Det var nog dina argument som tröt...hehe
Du mår inget vidare va ?
Mår alldeles utmärkt. Just idag är schemat späckat med trevliga aktiviteter som kan toppas med en lite båttur.
Dina skrivningar här antyder ngt helt annat....du verkar må piss helt enkelt.....
ericTheDog skrev:RedCloud skrev:roffe borde kanske hålla sig till ämnet?
åhh, ska vi lägga oss till med ett litet "roffe" nu när argumenten tryter....????
Vilka ynkliga små skitar till människor ni är......
Det var nog dina argument som tröt...hehe
berralarzon skrev:DMustaine skrev:berralarzon skrev:DMustaine skrev:berralarzon skrev:DMustaine skrev:Vid horisonten synes inga invasionsstyrkor. Så jag gissar man gjort en kompetent bedömning att spara in där den in sparas kan! Helt korrekt i tider av global finanskris! Vad är problemet?
Problemet är att du är en vapenfixerad dåre och det gör dig till väldigt "läskig människa" ala; Breviek.
//Niklas
Förövrigt ät skit ditt troll!
Kan du hålla dig till ämnet din ointelligenta amöba? Stryk kan du få om du ber om det!!
Det är du inte till vuxen att fixa! som den vapenfixerda fjolla du är! bestämm plats bara så finns jag där! skicka ett privat pm.
//Niklas
Jösses gosse du är ju fan analfabet, gick du inte skolan? Var det rökat som sabba det för dig? Det är lockande men nej...jag vill inte göra dig illa plutten!
Skönt att få bli kallad plutten nångång, har du sett mig vet du vem jag är? Krake.
//Niklas
Thetaxpayer skrev:berralarzon skrev:DMustaine skrev:berralarzon skrev:DMustaine skrev:berralarzon skrev:DMustaine skrev:Vid horisonten synes inga invasionsstyrkor. Så jag gissar man gjort en kompetent bedömning att spara in där den in sparas kan! Helt korrekt i tider av global finanskris! Vad är problemet?
Problemet är att du är en vapenfixerad dåre och det gör dig till väldigt "läskig människa" ala; Breviek.
//Niklas
Kan du hålla dig till ämnet din ointelligenta amöba? Stryk kan du få om du ber om det!!
Det är du inte till vuxen att fixa! som den vapenfixerda fjolla du är! bestämm plats bara så finns jag där! skicka ett privat pm.
//Niklas
Jösses gosse du är ju fan analfabet, gick du inte skolan? Var det rökat som sabba det för dig? Det är lockande men nej...jag vill inte göra dig illa plutten!
Skönt att få bli kallad plutten nångång, har du sett mig vet du vem jag är? Krake.
//Niklas
He he, Ja du liknar väl vilken a-lagare på vilken parkbänk i Sverige som helst.
RedCloud skrev:
Fina killar det finns på högersidan där hotas man med stryk eller en "glasskula" i pannan, så sorliga dårar ni är högermiffona!
Yes, där argumenten tar slut tar nävarna vid, hujjeda mig vilka nötter....
DMustaine skrev:Thetaxpayer skrev:berralarzon skrev:DMustaine skrev:berralarzon skrev:DMustaine skrev:berralarzon skrev:DMustaine skrev:Vid horisonten synes inga invasionsstyrkor. Så jag gissar man gjort en kompetent bedömning att spara in där den in sparas kan! Helt korrekt i tider av global finanskris! Vad är problemet?
//Niklas
//Niklas
//Niklas
Haha förmodligen stinkande av fylla också!
berralarzon skrev:DMustaine skrev:Thetaxpayer skrev:berralarzon skrev:DMustaine skrev:berralarzon skrev:DMustaine skrev:berralarzon skrev:DMustaine skrev:Vid horisonten synes inga invasionsstyrkor. Så jag gissar man gjort en kompetent bedömning att spara in där den in sparas kan! Helt korrekt i tider av global finanskris! Vad är problemet?
//Niklas
//Niklas
//Niklas
Haha förmodligen stinkande av fylla också!
Till skillnad från dig/er så har jag inga problem med att hjälpa a-lagare till hjälp skulle tror att skattekverulanten thx samt vapendåren DMustaine inte har stake nog att ens tänka hjälpa någon på en parkbänk.
//Niklas
Tja bara då att konstatera att inte flyter det speciellt friskt blod i dessa nicks gråa hjärnor, så ynkliga dom är.
Fokusförskjutarkungen, var det, ja.Secrist skrev:RedCloud skrev:Öh, vi har trupper och folk i ett stort antal länder om du inte märkt det.
Jag vet, samtidigt som vi har ett undermåligt försvar som inte klarar sin uppgift på hemmaplan, under en högerregim....
Vilket tråden handlar om.....pajasregeringen som inte kan leverera....inte min inställning till militärt försvar som fokusförskjutar kungen försöker få det till....
Konstig inställning. Om de rödgröna hade skurit ner försvarsanslagen till betydligt lägre nivåer så att vår försvarsförmåga hade varit ännu sämre så hade du jublat men när alliansen fallerar så börja du gapa om pajasar. Vilket betyder att försvarsförmågan i sig inte är det intressanta för dig utan vem som styr.
Infra skrev:Fokusförskjutarkungen, var det, ja.Secrist skrev:RedCloud skrev:Öh, vi har trupper och folk i ett stort antal länder om du inte märkt det.
Jag vet, samtidigt som vi har ett undermåligt försvar som inte klarar sin uppgift på hemmaplan, under en högerregim....
Vilket tråden handlar om.....pajasregeringen som inte kan leverera....inte min inställning till militärt försvar som fokusförskjutar kungen försöker få det till....
Konstig inställning. Om de rödgröna hade skurit ner försvarsanslagen till betydligt lägre nivåer så att vår försvarsförmåga hade varit ännu sämre så hade du jublat men när alliansen fallerar så börja du gapa om pajasar. Vilket betyder att försvarsförmågan i sig inte är det intressanta för dig utan vem som styr.
Godmorgon till dig också.Secrist skrev:Infra skrev:Fokusförskjutarkungen, var det, ja.Secrist skrev:RedCloud skrev:Öh, vi har trupper och folk i ett stort antal länder om du inte märkt det.
Nä, snarare ett försök att förstå logiken för den brukar vara rätt svajig från vänsterhåll. Allt går ut på att hitta nya sätt att gnälla på alliansen.
Infra skrev:Godmorgon till dig också.Secrist skrev:Infra skrev:Fokusförskjutarkungen, var det, ja.Secrist skrev:RedCloud skrev:Öh, vi har trupper och folk i ett stort antal länder om du inte märkt det.
Nä, snarare ett försök att förstå logiken för den brukar vara rätt svajig från vänsterhåll. Allt går ut på att hitta nya sätt att gnälla på alliansen.