Och när brydde du dig senast om vad han sade?
Och där räknar vi in en till från högra lagert som inte klarar av topic....
Hurra....
Snart dyker säkert resten av ank-trion upp med off-topic påhopp......
Och när brydde du dig senast om vad han sade?
RedCloud skrev:Är det verkligen så svårt att hålla sig till ämnet ?
Är det för svårt ?
Det handlar fortfarande inte om vad JAG tycker. Eller MP.
Vad tycker ni om att högerregimen inte klarar av att hålla ett försvar som fungerar trots miljarder och åter miljarder ?
formsvackan skrev:NATO bakom knuten?RedCloud skrev:Vilka skjuter försvaret i sank trots att de vill ha ett försvar ? pajasregeringen....
och det handlar inte heller vad jag tycker, eller vad andra tycker, utan bara en del av kanske regeringen eller riksdagen?RedCloud skrev:Är det verkligen så svårt att hålla sig till ämnet ?
Är det för svårt ?
Det handlar fortfarande inte om vad JAG tycker. Eller MP.
Vad tycker ni om att högerregimen inte klarar av att hålla ett försvar som fungerar trots miljarder och åter miljarder ?
RedCloud skrev:Sniperace skrev:har inte v o mp hela tiden propagerat att VI BEHÖVER INGET FÖRSVAR, då bör de väl vara nöjda och belåtna nu, det vårt försvar nu inriktar sig på är att ställa upp för fn i olika aktioner där de behövs,k att dessa sedan kanske inte är efter V,s önskemål att hjälpa röda revolutionära rörelser är en helt annan sak.
Löper vi9 ingen risk att anfallas utifrån är vårt försvar tillräckligt, det ska nog räcka att slå ner eventuella revolutionsförsök eller om det uppstår inre stridigheter pga ex någon typ av politisk terrorverksamhet
Vi ska tydligen inte debattera alliansfiaskot med försvaret, utan fokusförskjuta vad ANDRA partier skulle gjort....
eller debattera utifrån vad oppositionen står,
RedCloud skrev:eller debattera utifrån vad oppositionen står,
konstig inställning, det är under högerregimen det kommer påbud om att försvaret är kaputt, och då ska vi diskutera vad oppositionen tycker ?
konstig inställning, det är under högerregimen det kommer påbud om att försvaret är kaputt, och då ska vi diskutera vad oppositionen tycker ?
redalert skrev:RedCloud skrev:eller debattera utifrån vad oppositionen står,
Ja herrejösses vilken mästerdebattör du är redclown!
DMustaine skrev:Vid horisonten synes inga invasionsstyrkor. Så jag gissar man gjort en kompetent bedömning att spara in där den in sparas kan! Helt korrekt i tider av global finanskris! Vad är problemet?
RedCloud skrev:Och när brydde du dig senast om vad han sade?
Och där räknar vi in en till från högra lagert som inte klarar av topic....
Hurra....
Snart dyker säkert resten av ank-trion upp med off-topic påhopp......
berralarzon skrev:DMustaine skrev:Vid horisonten synes inga invasionsstyrkor. Så jag gissar man gjort en kompetent bedömning att spara in där den in sparas kan! Helt korrekt i tider av global finanskris! Vad är problemet?
Problemet är att du är en vapenfixerad dåre och det gör dig till väldigt "läskig människa" ala; Breviek.
//Niklas
Förövrigt ät skit ditt troll!
DMustaine skrev:berralarzon skrev:DMustaine skrev:Vid horisonten synes inga invasionsstyrkor. Så jag gissar man gjort en kompetent bedömning att spara in där den in sparas kan! Helt korrekt i tider av global finanskris! Vad är problemet?
Problemet är att du är en vapenfixerad dåre och det gör dig till väldigt "läskig människa" ala; Breviek.
//Niklas
Kan du hålla dig till ämnet din ointelligenta amöba? Stryk kan du få om du ber om det!!
DMustaine skrev:berralarzon skrev:DMustaine skrev:Vid horisonten synes inga invasionsstyrkor. Så jag gissar man gjort en kompetent bedömning att spara in där den in sparas kan! Helt korrekt i tider av global finanskris! Vad är problemet?
//Niklas
Kan du hålla dig till ämnet din ointelligenta amöba? Stryk kan du få om du ber om det!!
berralarzon skrev:DMustaine skrev:berralarzon skrev:DMustaine skrev:Vid horisonten synes inga invasionsstyrkor. Så jag gissar man gjort en kompetent bedömning att spara in där den in sparas kan! Helt korrekt i tider av global finanskris! Vad är problemet?
//Niklas
Det är du inte till vuxen att fixa! som den vapenfixerda fjolla du är! bestämm plats bara så finns jag där! skicka ett privat pm.
//Niklas
DMustaine skrev:berralarzon skrev:DMustaine skrev:berralarzon skrev:DMustaine skrev:Vid horisonten synes inga invasionsstyrkor. Så jag gissar man gjort en kompetent bedömning att spara in där den in sparas kan! Helt korrekt i tider av global finanskris! Vad är problemet?
//Niklas
Det är du inte till vuxen att fixa! som den vapenfixerda fjolla du är! bestämm plats bara så finns jag där! skicka ett privat pm.
//Niklas
Jösses gosse du är ju fan analfabet, gick du inte skolan? Var det rökat som sabba det för dig? Det är lockande men nej...jag vill inte göra dig illa plutten!
berralarzon skrev:DMustaine skrev:berralarzon skrev:DMustaine skrev:berralarzon skrev:DMustaine skrev:Vid horisonten synes inga invasionsstyrkor. Så jag gissar man gjort en kompetent bedömning att spara in där den in sparas kan! Helt korrekt i tider av global finanskris! Vad är problemet?
//Niklas
//Niklas
Jösses gosse du är ju fan analfabet, gick du inte skolan? Var det rökat som sabba det för dig? Det är lockande men nej...jag vill inte göra dig illa plutten!
Skönt att få bli kallad plutten nångång, har du sett mig vet du vem jag är? Krake.
//Niklas
Fina killar det finns på högersidan där hotas man med stryk eller en "glasskula" i pannan, så sorliga dårar ni är högermiffona!
ds:
//Niklas
Fina killar det finns på högersidan där hotas man med stryk eller en "glasskula" i pannan, så sorliga dårar ni är högermiffona!