F.I.S.T skrev:RedMentalCase skrev:Skaffa dig ett jobb din jobbiga parasit! Kan inte kackerlackan fixa nåt städjobb eller nåt, som han skräpar ner.
Ämnet mentis ...ämnet !!!!
Vad spelar det för roll med ämnet du vet ju ändå inte vad du talar om?
F.I.S.T skrev:RedMentalCase skrev:Skaffa dig ett jobb din jobbiga parasit! Kan inte kackerlackan fixa nåt städjobb eller nåt, som han skräpar ner.
RedMentalCase skrev:F.I.S.T skrev:RedMentalCase skrev:Skaffa dig ett jobb din jobbiga parasit! Kan inte kackerlackan fixa nåt städjobb eller nåt, som han skräpar ner.
Det är ämnet.
RedMentalCase skrev:Oops, jag trodde alla trådar du och resten av familjen startade var personangreppstrådar då ni är så in i h-lv-te vrickade att man inte kan låta bli att håna er.
Förlåt.
F.I.S.T skrev:RedMentalCase skrev:Oops, jag trodde alla trådar du och resten av familjen startade var personangreppstrådar då ni är så in i h-lv-te vrickade att man inte kan låta bli att håna er.
Förlåt.
Jag tycker du är vrickad, men diskuterar ändå trådämnena i första hand, något du skulle kunna ta efter ...