Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+11
Infra
Thetaxpayer
Secrist
lazy
RedCloud
berralarzon
RedMentalCase
formsvackan
F.I.S.T
DMustaine
R.O.F.L
15 posters

    USA:s sändebud når hatets Malmö i dag.

    DirtyDog
    DirtyDog


    Antal inlägg : 5089
    Join date : 09-02-20

    USA:s sändebud når hatets Malmö i dag. - Sida 5 Empty Sv: USA:s sändebud når hatets Malmö i dag.

    Inlägg  DirtyDog 2012-04-28, 00:54

    formsvackan skrev:
    DirtyDog skrev:Reepalu avslöjar verkligen i sitt tal att han är en lika förblindad fanatist som Infra. Först talar han lungt och sakligt om samtalen om judar i Malmö men när han lyckas för in samtalet på Israels krig mot Hamas så kommer han upp i varv och man riktigt hör hur hans maniska mantra tar över
    Vad i Reepalus syn på detta krig är svårt att förstå?
    Du och jag har ju diskuterat nazism fram och tillbaka och verkar vara överens om att denna ideologi var/är utlevd idioti parad med ondska. Borde vi då inte vända oss mot sådant som idag påminner om dessa idéer?
    Det är väl ingen som har ifrågasatt hans syn på konflikten i Israel?

    Problemet är när judar för fred under pågående krig där de förespråkar fred blir angripna. En appell som de riktar mot bägge sidor vilket i detta fall är de som STYR i respektive land. De älskar alltså Israel och är kanske villiga att dö för dess existens men de motsätter sig Israels regerings angrepp på Gaza.

    När då Reepalu anser att de ensidigt skall lägga skulden för kriget på landet Israel för att inte förtjäna att bli bespottade så har han gått över gränsen för sina befogenheter. Anser inte du det? Måste de ensidigt fördömma ena parten för att slippa trakasserier?

    Är det så vi skall behandlar muslimer varje gång nån muslimsk regering gör något vi inte gillar? Be dem att ta avstånd eller ta emot vad de förtjänar? Jag tog exemplet med Iranska oppositionella som protesterar mot angrepp på Iran trots att de hatar de som styr där. Skall de också bespottas av alla som inte gillar styret i Iran? Svara gärna på detta också.
    DirtyDog
    DirtyDog


    Antal inlägg : 5089
    Join date : 09-02-20

    USA:s sändebud når hatets Malmö i dag. - Sida 5 Empty Sv: USA:s sändebud når hatets Malmö i dag.

    Inlägg  DirtyDog 2012-04-28, 01:03

    Infra skrev:Doggy:
    vad detta har med Malmö's judar att göra.
    Jo du förstår Doggy, det hela började i januari 2009 mitt under brinnande folkmord i Gaza, med att Hatets församling mangrant gick ut för att demonstrera till förmån för denna människoslakt. Malmös judar ansåg därmed att morden på 1000 vuxna kvinnor och 400 små barn var helt i sin ordning..
    Men detta är ju lögn. De som var där förespråkade inget krig. Vi har ju redan citerat det tal som avbröts av demonstranter.

    Manifestationskommittén Shalom-Fred samlades framför Rådhuset på Stortorget i Malmö vid ett på söndagen. Under ett antal paroller som uttryckte dels fredssträvan för båda parter i Mellanöstern-konflikten men också tydliga ställningstaganden för Israel, inleddes med sång som följdes av tal av folkpartisten Allan Widman.
    - Vi behöver ansvarsfulla ledare på båda sidor och ett slut på terrorbombningarna, sa han bland annat.


    Med "terrorbombningar" så syftade de INTE på palestinska raketer.

    Med "tydliga" ställningstaganden för Israel menas att de hade Israeliska flaggor och hävdades Israels rätt till existens och det utan ständig raketbeskjutning från Gaza. Men det fanns inget försvar för några krigshandlingar. Ifall du har fakta på att de förekom så får du gärna förevisa dem.

    Vore det inte lite märkligt om en fredskommitté förespråkar krig? Nej, det var inte den judiska församlingen som ordnade mötet även om de säkert uppmanade folk att ställa upp för fredsappellen.
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    USA:s sändebud når hatets Malmö i dag. - Sida 5 Empty Sv: USA:s sändebud når hatets Malmö i dag.

    Inlägg  lazy 2012-04-28, 12:48

    RedCloud skrev:
    Deras förfäder brann i nazisternas ugnar - nu spelar de under täcket med
    bödlarnas barnbarn

    Samma analys har jag, tex Lazy flirtar vilt med brunhögern så fort det finns möjlighet att slå mot muslimer.
    Puke, dubbel o trippelpuke.

    Konstig "analys", själv är jag tacksam över att Infra så klart demonstrerar vilken sorts personer jag och andra verkligen ska passa oss för, är det ngn som passar bra ihop med nationaldemokraterna så är det väl han. Wink


    Nationell.nu kan nu avslöja att Mohamed Omar och andra muslimer tänker arrangera en antiisraelisk demonstration mitt på Sergels torg i Stockholm. Demonstrationen äger rum på Qudsdagen den 20 september och går under parollen ”mot sionism och för Palestinas befrielse”.

    Enligt säkra källor till nationell.nu kommer många svenska nationalister att närvara vid demonstrationen. Detta kan leda till kraftiga motdemonstrationer både från vänsterextremt och sionistiskt håll.


    http://www.nationell.nu/2009/09/09/antijudisk-demonstration-pa-sergels-torg/
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    USA:s sändebud når hatets Malmö i dag. - Sida 5 Empty Sv: USA:s sändebud når hatets Malmö i dag.

    Inlägg  formsvackan 2012-04-28, 12:50

    PE Dal skrev:"""Vilka utgör denna stora del och varför måste de acceptera antisemitism?"""

    En mycket bra fråga, om man heter Josef, bor i Malmö, och den mest framträdande förtroendevalda mannen i Kommunstyrelsen heter Ilmar Reepalu.
    Om man inte heter Josef, är då frågan mindre bra?
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    USA:s sändebud når hatets Malmö i dag. - Sida 5 Empty Sv: USA:s sändebud når hatets Malmö i dag.

    Inlägg  RedCloud 2012-04-28, 12:51

    Konstig "analys"

    Inte alls, jag har följt dina inlägg under ett antal år nu Lazy, du har inga som helst problem med att liera dig med samma ideologi som eldade upp ditt eget folk i nazisternas koncentrationsläger, så länge de motarbetar islam.

    Det säger en hel del....
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    USA:s sändebud når hatets Malmö i dag. - Sida 5 Empty Sv: USA:s sändebud når hatets Malmö i dag.

    Inlägg  formsvackan 2012-04-28, 12:57

    RedCloud skrev:
    Konstig "analys"

    Inte alls, jag har följt dina inlägg under ett antal år nu Lazy, du har inga som helst problem med att liera dig med samma ideologi som eldade upp ditt eget folk i nazisternas koncentrationsläger, så länge de motarbetar islam.

    Det säger en hel del....
    if a master race should require room to live (Lebensraum), he thought such a race should have the right to displace the inferior indigenous races.

    Känns förunderligt bekant.
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    USA:s sändebud når hatets Malmö i dag. - Sida 5 Empty Sv: USA:s sändebud når hatets Malmö i dag.

    Inlägg  lazy 2012-04-28, 13:19

    RedCloud skrev:
    Konstig "analys"

    Inte alls, jag har följt dina inlägg under ett antal år nu Lazy, du har inga som helst problem med att liera dig med samma ideologi som eldade upp ditt eget folk i nazisternas koncentrationsläger, så länge de motarbetar islam.

    Det säger en hel del....

    Varför klippte du sönder mitt inlägg, var sanningen för svår när det gäller Infra?

    Här kommer mer.. Wink

    Mohamed Omar och Lasse Wilhelmsson hade annonserat ut en så kallad anti-israelisk manifestation och fått tillstånd att genomföra den på Sergels torg i Stockholm. ”Bojkotta Israel” och ”Befria Palestina” var några av slagorden. Flera nazister rapporteras ha befunnit sig bland de knappt hundra demonstranterna. Nazisternas stöd grundar sig kanske inte så mycket i söndagens slagord som att Omar och Wilhelmsson gjort sig kända som förintelseförnekare och judehatare. Mohamed Omar hade inför söndagens manifestation gett flera intervjuer till Nationaldemokraternas tidning Nationell idag. Till hemsidan Nationell.nu sade Omar i början av september att al-Quds-dagen är ”den enda antiisraeliska manifestationen i Sverige utanför vänsterjudarnas kontroll”.

    http://arbetaren.se/artiklar/nazister-och-islamister-under-samma-flagg/

    Du tycker alltså att jag "lierar mig med de med samma ideologi som eldade upp mitt eget folk" när jag protesterar och demonstrerar mot idioter som de här?

    Hur tänkte du nu confused
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    USA:s sändebud når hatets Malmö i dag. - Sida 5 Empty Sv: USA:s sändebud når hatets Malmö i dag.

    Inlägg  RedCloud 2012-04-28, 13:21

    Du tycker alltså att jag "lierar mig med de med samma ideologi som eldade upp mitt eget folk"

    correctomundo !!!
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    USA:s sändebud når hatets Malmö i dag. - Sida 5 Empty Sv: USA:s sändebud når hatets Malmö i dag.

    Inlägg  RedMentalCase 2012-04-28, 13:44

    Hur kan nån öht fråga sig hur familjen Form/kackerlacka "tänker", ser ni inte att de är en samling galningar?
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    USA:s sändebud når hatets Malmö i dag. - Sida 5 Empty Sv: USA:s sändebud når hatets Malmö i dag.

    Inlägg  RedCloud 2012-04-28, 13:46

    Hur kan nån öht fråga sig hur familjen Form/kackerlacka "tänker", ser ni inte att de är en samling galningar?

    Du fortsätter att påstå att du är fullt frisk ?

    hint: det är du inte.....
    DirtyDog
    DirtyDog


    Antal inlägg : 5089
    Join date : 09-02-20

    USA:s sändebud når hatets Malmö i dag. - Sida 5 Empty Sv: USA:s sändebud når hatets Malmö i dag.

    Inlägg  DirtyDog 2012-04-28, 15:04

    lazy skrev:http://arbetaren.se/artiklar/nazister-och-islamister-under-samma-flagg/

    Du tycker alltså att jag "lierar mig med de med samma ideologi som eldade upp mitt eget folk" när jag protesterar och demonstrerar mot idioter som de här?

    Hur tänkte du nu confused
    Du måste inse att tänkande endast är något för de med tankeförmåga. RC kallar alla som är till höger om V för nazister så om någon av dem uttrycker sig positivt om judar så är judar lierade med nazister. Så enkelt är sambandet för någon med RC's tankeförmåga.
    Det hjälper inte hur många länkar som bevisar motsatsen du klistrar in. De kräver nämligen också tankeförmåga för att förstå och saknar man den fullständigt som RC gör så blir det ju inte så lätt.

    Noterar att form undviker att svara på mitt svar till honom på föregående sida. Man kan fråga sig varför?
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    USA:s sändebud når hatets Malmö i dag. - Sida 5 Empty Sv: USA:s sändebud når hatets Malmö i dag.

    Inlägg  RedMentalCase 2012-04-28, 15:07

    DirtyDog skrev:
    lazy skrev:http://arbetaren.se/artiklar/nazister-och-islamister-under-samma-flagg/

    Du tycker alltså att jag "lierar mig med de med samma ideologi som eldade upp mitt eget folk" när jag protesterar och demonstrerar mot idioter som de här?

    Hur tänkte du nu confused
    Du måste inse att tänkande endast är något för de med tankeförmåga. RC kallar alla som är till höger om V för nazister så om någon av dem uttrycker sig positivt om judar så är judar lierade med nazister. Så enkelt är sambandet för någon med RC's tankeförmåga.
    Det hjälper inte hur många länkar som bevisar motsatsen du klistrar in. De kräver nämligen också tankeförmåga för att förstå och saknar man den fullständigt som RC gör så blir det ju inte så lätt.

    Noterar att form undviker att svara på mitt svar till honom på föregående sida. Man kan fråga sig varför?

    Hur kan du fråga varför form inte svarar?, han har ju samma "tankebanor" som rc, i princip, de är möjligen lite mer gömda i hans svammel.
    DirtyDog
    DirtyDog


    Antal inlägg : 5089
    Join date : 09-02-20

    USA:s sändebud når hatets Malmö i dag. - Sida 5 Empty Sv: USA:s sändebud når hatets Malmö i dag.

    Inlägg  DirtyDog 2012-04-28, 15:15

    RedMentalCase skrev:Hur kan du fråga varför form inte svarar?, han har ju samma "tankebanor" som rc, i princip, de är möjligen lite mer gömda i hans svammel.
    Samma politiska hemvist möjligen men form spelar i en betydligt högre division för det mesta.
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    USA:s sändebud når hatets Malmö i dag. - Sida 5 Empty Sv: USA:s sändebud når hatets Malmö i dag.

    Inlägg  RedMentalCase 2012-04-28, 15:18

    DirtyDog skrev:
    RedMentalCase skrev:Hur kan du fråga varför form inte svarar?, han har ju samma "tankebanor" som rc, i princip, de är möjligen lite mer gömda i hans svammel.
    Samma politiska hemvist möjligen men form spelar i en betydligt högre division för det mesta.

    Vaddå högre?, roffe är 3 och form 11 eller?, ja då har du rätt.
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    USA:s sändebud når hatets Malmö i dag. - Sida 5 Empty Sv: USA:s sändebud når hatets Malmö i dag.

    Inlägg  formsvackan 2012-04-28, 15:26

    DirtyDog skrev:Noterar att form undviker att svara på mitt svar till honom på föregående sida. Man kan fråga sig varför?
    Din fråga angående Iran anser jag vara ovidkommande då detta lands handlingar inte kan jämföras med Israels. Rent generellt anser jag att "flyktingar" som tar med sig sina konflikter hit, kan åka hem igen.
    avatar
    Thetaxpayer


    Antal inlägg : 7997
    Join date : 09-02-18

    USA:s sändebud når hatets Malmö i dag. - Sida 5 Empty Sv: USA:s sändebud når hatets Malmö i dag.

    Inlägg  Thetaxpayer 2012-04-28, 16:03

    formsvackan skrev:
    DirtyDog skrev:Noterar att form undviker att svara på mitt svar till honom på föregående sida. Man kan fråga sig varför?
    Din fråga angående Iran anser jag vara ovidkommande då detta lands handlingar inte kan jämföras med Israels. Rent generellt anser jag att "flyktingar" som tar med sig sina konflikter hit, kan åka hem igen.




    Fisten här krävs nog att någon skriker rasist om Formsvackans utspel om att invandrare borde åka hem. Och vem är bättre lämpad än du? Very Happy
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    USA:s sändebud når hatets Malmö i dag. - Sida 5 Empty Sv: USA:s sändebud når hatets Malmö i dag.

    Inlägg  redalert 2012-04-28, 16:08

    RedCloud skrev:
    Konstig "analys"

    Inte alls, jag har följt dina inlägg under ett antal år nu Lazy, du har inga som helst problem med att liera dig med samma ideologi som eldade upp ditt eget folk i nazisternas koncentrationsläger, så länge de motarbetar islam.

    Det säger en hel del....

    Herrejävlar vilken vidrig fascist du är asshole! Shocked
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    USA:s sändebud når hatets Malmö i dag. - Sida 5 Empty Sv: USA:s sändebud når hatets Malmö i dag.

    Inlägg  redalert 2012-04-28, 16:12

    DirtyDog skrev:
    RedMentalCase skrev:Hur kan du fråga varför form inte svarar?, han har ju samma "tankebanor" som rc, i princip, de är möjligen lite mer gömda i hans svammel.
    Samma politiska hemvist möjligen men form spelar i en betydligt högre division för det mesta.

    Märkligt att det fortfarande finns folk som inte genomskådat forms krumbuktande och som inte kan se vad han verkligen skriver! Evil or Very Mad
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    USA:s sändebud når hatets Malmö i dag. - Sida 5 Empty Sv: USA:s sändebud når hatets Malmö i dag.

    Inlägg  redalert 2012-04-28, 16:13

    Thetaxpayer skrev:
    formsvackan skrev:
    DirtyDog skrev:Noterar att form undviker att svara på mitt svar till honom på föregående sida. Man kan fråga sig varför?
    Din fråga angående Iran anser jag vara ovidkommande då detta lands handlingar inte kan jämföras med Israels. Rent generellt anser jag att "flyktingar" som tar med sig sina konflikter hit, kan åka hem igen.




    Fisten här krävs nog att någon skriker rasist om Formsvackans utspel om att invandrare borde åka hem. Och vem är bättre lämpad än du? Very Happy

    ja vi väntar på fisten....... bounce bounce bounce
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    USA:s sändebud når hatets Malmö i dag. - Sida 5 Empty Sv: USA:s sändebud når hatets Malmö i dag.

    Inlägg  RedCloud 2012-04-28, 16:22


    Herrejävlar vilken vidrig fascist du är asshole

    [fniss]
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    USA:s sändebud når hatets Malmö i dag. - Sida 5 Empty Sv: USA:s sändebud når hatets Malmö i dag.

    Inlägg  Infra 2012-04-28, 16:23

    redalert skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    formsvackan skrev:
    DirtyDog skrev:Noterar att form undviker att svara på mitt svar till honom på föregående sida. Man kan fråga sig varför?
    Din fråga angående Iran anser jag vara ovidkommande då detta lands handlingar inte kan jämföras med Israels. Rent generellt anser jag att "flyktingar" som tar med sig sina konflikter hit, kan åka hem igen.




    Fisten här krävs nog att någon skriker rasist om Formsvackans utspel om att invandrare borde åka hem. Och vem är bättre lämpad än du? Very Happy

    ja vi väntar på fisten....... bounce bounce bounce
    Vad du har för jävulstyg i beredskap till den ärevördiga herr FISTen skulle allt vara bra intressant att veta. Vad tänker du nu hitta på. Gå och fortsätt med potträningen i stället. scratch
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    USA:s sändebud når hatets Malmö i dag. - Sida 5 Empty Sv: USA:s sändebud når hatets Malmö i dag.

    Inlägg  redalert 2012-04-28, 16:28

    RedCloud skrev:
    Herrejävlar vilken vidrig fascist du är asshole

    [fniss]

    Något att fnissa åt tycker du, sätt inte fnisset i halsen bara? No
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    USA:s sändebud når hatets Malmö i dag. - Sida 5 Empty Sv: USA:s sändebud når hatets Malmö i dag.

    Inlägg  RedCloud 2012-04-28, 17:17

    Något att fnissa åt tycker du

    absolut, det går inte att hitta en mer vilsen människa än du....
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    USA:s sändebud når hatets Malmö i dag. - Sida 5 Empty Sv: USA:s sändebud når hatets Malmö i dag.

    Inlägg  redalert 2012-04-28, 18:20

    RedCloud skrev:
    Något att fnissa åt tycker du

    absolut, det går inte att hitta en mer vilsen människa än du....

    Asshole! Loser! Fuckhead! Screw you!Evil or Very Mad


    Senast ändrad av redalert den 2012-04-28, 18:22, ändrad totalt 1 gång
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    USA:s sändebud når hatets Malmö i dag. - Sida 5 Empty Sv: USA:s sändebud når hatets Malmö i dag.

    Inlägg  RedCloud 2012-04-28, 18:22

    Asshole! Loser! Fuckhead

    [fniss]

    Spritar du ?

    Sponsored content


    USA:s sändebud når hatets Malmö i dag. - Sida 5 Empty Sv: USA:s sändebud når hatets Malmö i dag.

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 16:36