Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

3 posters

Malmö, igen

lazy
    lazy

Antal inlägg : 12772

Malmö, igen Empty Malmö, igen

Inlägg  lazy 2015-06-20, 22:39

Ett 60-tal personer har evakuerats efter att handgranater ska ha kastats mot ett bostadshus i Malmö. Polisen i Skåne bekräftar för SVT Nyheter att det handlar om skarpladdade granater.

En som bor i det aktuella huset är Mahmood Alnassar.

-Polisen kom och knackade på vår dörr och sa att det kanske fanns en bomb här, och att vi kunde vänta i skolan. Men jag gick hem till en kompis i stället, men vi får fortfarande inte komma in, säger Mahmood Alnassar.

Händelsen får inte Mahmood att bli rädd och han känner sig trygg på området.

-Jag kommer från kriget i Syrien så det här är inte så stor sak. Vi är vana vid stora bomber som smäller, säger han.

http://www.svt.se/nyheter/regionalt/skane/granater-kastade-mot-bostadshus-i-malmo

Secrist
    Secrist

Antal inlägg : 32216

Malmö, igen Empty Sv: Malmö, igen

Inlägg  Secrist 2015-06-20, 23:36

lazy skrev:Ett 60-tal personer har evakuerats efter att handgranater ska ha kastats mot ett bostadshus i Malmö. Polisen i Skåne bekräftar för SVT Nyheter att det handlar om skarpladdade granater.

En som bor i det aktuella huset är Mahmood Alnassar.

-Polisen kom och knackade på vår dörr och sa att det kanske fanns en bomb här, och att vi kunde vänta i skolan. Men jag gick hem till en kompis i stället, men vi får fortfarande inte komma in, säger Mahmood Alnassar.

Händelsen får inte Mahmood att bli rädd och han känner sig trygg på området.

-Jag kommer från kriget i Syrien så det här är inte så stor sak. Vi är vana vid stora bomber som smäller, säger han.

http://www.svt.se/nyheter/regionalt/skane/granater-kastade-mot-bostadshus-i-malmo

Nu får media jobba extra hårt för att förklara hur detta är jättebra för Sverige och att vi ska vara oändligt tacksamma att de valde just Sverige att söka asyl hos. Rolling Eyes
    Infra
    Infra

Antal inlägg : 29644

Inlägg  Infra 2015-06-21, 07:40

Lazy skrev:-Jag kommer från kriget i Syrien så det här är inte så stor sak. Vi är vana vid stora bomber som smäller, säger han.
    Hånar du Mahmood för att han upplevt krig på nära håll?
    Är det i såna fall för att han är muslimskt troende?
    För att han har en annan tro än dej och dina tros-
    fränder? Tror du en tro är bättre än en annan?
    Secrist
    Secrist

Antal inlägg : 32216

Inlägg  Secrist 2015-06-21, 09:17

Infra skrev:
    Lazy skrev:-Jag kommer från kriget i Syrien så det här är inte så stor sak. Vi är vana vid stora bomber som smäller, säger han.
    Hånar du Mahmood för att han upplevt krig på nära håll?
    Är det i såna fall för att han är muslimskt troende?
    För att han har en annan tro än dej och dina tros-
    fränder? Tror du en tro är bättre än en annan?

Judehataren ballar ur.

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-11, 05:18