Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

3 posters

Så här skrev Regndrottning

Sossar ee lata
    Sossar ee lata

Antal inlägg : 5378

Så här skrev Regndrottning Empty Så här skrev Regndrottning

Inlägg  Sossar ee lata 2012-04-07, 01:01

"Vänster är kända för sin tro på allas lika värde. Seel har som vana att kalla människor för 'pack', 'apor' och dyligt. "

Undrar om alla miljontals människor håller med.......

http://erixon.com/blogg/2008/03/kommunister-mansklighetens-varsta-mordare/

Allas lika värde säger du, accepterar du att en person som ser som högsta värde att bli miljardär blir det? eller är det bara lika värde enligt dina unkna värderingar, om jag skulle leva efter dina värderingar skulle mitt liv vara värdelöst, så jag lever efter mina egna värderingar, är det ok för lilla dig? eller vems värde talar vi om?

Menar du alla de miljontals människor som mördats av vänstern/kommunismen för att deras värde i livet var olikt vänsterledarnas?
    Regndrottning
    Regndrottning

Antal inlägg : 6691

Så här skrev Regndrottning Empty Sv: Så här skrev Regndrottning

Inlägg  Regndrottning 2012-04-07, 01:30

Nej, Så här skrev Regndrottning:

Jag tycker Seels analys är intressant.

Rsister demonstrerar, folk mot demonstrerar, de vill inte ha rasisterna.

Enligt Seel är alla som demonstrerar mot rasisterna vänsterpack. Detta måste innebära att rasisterna är alla höger.....

Konklusionen av Seels analys är att höger är rasister eller; rasister är alla höger....

Och alla som inte vill befatta sig med rasister, som inte är rasister är både vänster och 'pack'.

Vänster är kända för sin tro på allas lika värde. Seel har som vana att kalla människor för 'pack', 'apor' och dyligt.

Jag undrar om Seel verkligen tror att alla höger har hans vidriga människosyn? Jag tror inte på det, jag känner högermänniskor som är med och demonstrerar mot rasism. Kanske skulle man kunna kalla dem för högerpack, enligt Seels argumenterande?

DirtyDog
    DirtyDog

Antal inlägg : 5089

Inlägg  DirtyDog 2012-04-07, 17:10

Regndrottning skrev:
    Nej, Så här skrev Regndrottning:

Jag tycker Seels analys är intressant.

Rsister demonstrerar, folk mot demonstrerar, de vill inte ha rasisterna.

Enligt Seel är alla som demonstrerar mot rasisterna vänsterpack. Detta måste innebära att rasisterna är alla höger.....

Konklusionen av Seels analys är att höger är rasister eller; rasister är alla höger....

Och alla som inte vill befatta sig med rasister, som inte är rasister är både vänster och 'pack'.

Vänster är kända för sin tro på allas lika värde. Seel har som vana att kalla människor för 'pack', 'apor' och dyligt.

Jag undrar om Seel verkligen tror att alla höger har hans vidriga människosyn? Jag tror inte på det, jag känner högermänniskor som är med och demonstrerar mot rasism. Kanske skulle man kunna kalla dem för högerpack, enligt Seels argumenterande?
    Och när hon blev bemött i den tråden så sprang hon och gömde sig. Laughing

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-26, 19:06