Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+3
Infra
RedCloud
Redvictory
7 posters

Det råder ingen åsiktsfrihet inom SD direkt!

ericTheDog

Antal inlägg : 15117

Det råder ingen åsiktsfrihet inom SD direkt! - Sida 2 Empty Sv: Det råder ingen åsiktsfrihet inom SD direkt!

Inlägg  ericTheDog 2012-04-05, 00:59

Den är för inskränkt och jag delar inte den hårdföra inställningen de har. Är det svar på din fråga?

Ja, det var väl ett svar. Finns det något du tycker är bra med sd's flyktingpolitik?
    DMustaine
    DMustaine

Antal inlägg : 3914

Det råder ingen åsiktsfrihet inom SD direkt! - Sida 2 Empty Sv: Det råder ingen åsiktsfrihet inom SD direkt!

Inlägg  DMustaine 2012-04-05, 01:10

Utan att egentligen veta något om SDs invandrarpolitik gissar jag att de vill minska den. I den meningen kan jag hålla med utefter de resurser som finns att tillgå! I övrigt tror jag varken jag lr secrist totalt vill hindra invandring! Mer anpassa den efter den kostym som finns tillgänglig!
    Secrist
    Secrist

Antal inlägg : 32216

Det råder ingen åsiktsfrihet inom SD direkt! - Sida 2 Empty Vet ej

Inlägg  Secrist 2012-04-05, 01:13

ericTheDog skrev:Den är för inskränkt och jag delar inte den hårdföra inställningen de har. Är det svar på din fråga?

Ja, det var väl ett svar. Finns det något du tycker är bra med sd's flyktingpolitik?

Har inga detaljkunskaper om deras partiprogram eftersom jag inte röstar på dem.
    ericTheDog

Antal inlägg : 15117

Inlägg  ericTheDog 2012-04-05, 01:43

Secrist skrev:
    ericTheDog skrev:Den är för inskränkt och jag delar inte den hårdföra inställningen de har. Är det svar på din fråga?

Finns det något du känner till om sd's flyktingpolitik som du tycker är bra?
    Secrist
    Secrist

Antal inlägg : 32216

Det råder ingen åsiktsfrihet inom SD direkt! - Sida 2 Empty Gilla

Inlägg  Secrist 2012-04-05, 02:17

ericTheDog skrev:
    Secrist skrev:

Finns det något du känner till om sd's flyktingpolitik som du tycker är bra?

Tydligare krav på anpassning. Det duger inte att gå i åratal på SFI utan att få godkänt. Att respektera svenska lagar och regler. Det är inte acceptabelt att hålla kvar döttrarna hemma för att inte skolan inte har simundervisning med enbart tjejer. För att nämna två.

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-23, 04:33