Enligt ekonomer så går ekonomin framåt och stärks, vilka andra Europeiska länder kan skryta med det?
Tack Alliansen.
Tack Alliansen.
Senast ändrad av Sossar ee lata den 2012-03-29, 15:51, ändrad totalt 1 gång
Med alliansen vid rodret kan inte ekonomin gå annat än bättre än väntatSossar ee lata skrev:Enligt ekonomer så ekonomin framåt och stärks, vilka andra Europeiska länder kan skryta med det?
Tack Alliansen.
formsvackan skrev:Med alliansen vid rodret kan inte ekonomin gå annat än bättre än väntatSossar ee lata skrev:Enligt ekonomer så ekonomin framåt och stärks, vilka andra Europeiska länder kan skryta med det?
Tack Alliansen.
Inte riktigt samma sakSossar ee lata skrev:Och med alliansen vid rodret så kan det inte bli annat än bra, det håller jag med om.
formsvackan skrev:Med alliansen vid rodret kan inte ekonomin gå annat än bättre än väntatSossar ee lata skrev:Enligt ekonomer så ekonomin framåt och stärks, vilka andra Europeiska länder kan skryta med det?
Tack Alliansen.
Jamen, tråden heter ju "Ekonomin går bättre än väntat Sverige." Vad har det med Tomhylsan att göra?Infra skrev:
Ekonomin är i fritt fall. Snart crachar
bomarknaden för att den är överbelånad. Och det går
inget bra för alliansen.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14603049.ab
Vad har Tolgfors med Fastigheter att göra??
Full igen? Kanske ska söka jobb? näääähheeee inte det!!
Nä. Jag är nykter men jag har ingen sax så jag kan inte klippa mig först. Sedan tror jag jag väntar till enannadag.Full igen? Kanske ska söka jobb?
Med alliansen vid rodret har förväntningarna varit ytterst blygsamma, men det var kanske för svårt.Sossar ee lata skrev:formsvackan skrev:Med alliansen vid rodret kan inte ekonomin gå annat än bättre än väntatSossar ee lata skrev:Enligt ekonomer så ekonomin framåt och stärks, vilka andra Europeiska länder kan skryta med det?
Tack Alliansen.
Du beskriver ju alliansen så här "Med alliansen vid rodret kan inte ekonomin gå annat än bättre än väntat"
Och eftersom vi haft bäst ekonomi i Europa den senaste tiden och att den nu tar fart, så har vi Alliansen att tacka eftersom "Med alliansen vid rodret kan inte ekonomin gå annat än bättre än väntat"
Helt rätt min vän!!
formsvackan skrev:Med alliansen vid rodret har förväntningarna varit ytterst blygsamma, men det var kanske för svårt.Sossar ee lata skrev:formsvackan skrev:Med alliansen vid rodret kan inte ekonomin gå annat än bättre än väntatSossar ee lata skrev:Enligt ekonomer så ekonomin framåt och stärks, vilka andra Europeiska länder kan skryta med det?
Tack Alliansen.
Du beskriver ju alliansen så här "Med alliansen vid rodret kan inte ekonomin gå annat än bättre än väntat"
Och eftersom vi haft bäst ekonomi i Europa den senaste tiden och att den nu tar fart, så har vi Alliansen att tacka eftersom "Med alliansen vid rodret kan inte ekonomin gå annat än bättre än väntat"
Helt rätt min vän!!
Infra skrev:
Ekonomin är i fritt fall. Snart crachar
bomarknaden för att den är överbelånad. Och det går
inget bra för alliansen.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14603049.ab
ericTheDog skrev:Det ljunar framöver. Sveriges ekonomi kommer bli allt bättre fram till valet. Det ser verkligen bra ut. Kanske kan rödgrönbruna röran få chansen att rösta ner ett jobbskatteavdrag strax innan valet. Då blir det tydligt för varje arbetare vad de rödgrönbruna står för.
formsvackan skrev:Med alliansen vid rodret har förväntningarna varit ytterst blygsamma, men det var kanske för svårt.Sossar ee lata skrev:formsvackan skrev:Med alliansen vid rodret kan inte ekonomin gå annat än bättre än väntatSossar ee lata skrev:Enligt ekonomer så ekonomin framåt och stärks, vilka andra Europeiska länder kan skryta med det?
Tack Alliansen.
Helt rätt min vän!!