Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


5 posters

    De kommer till Sverige för att jobba & få det bättre.....

    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    De kommer till Sverige för att jobba & få det bättre..... Empty De kommer till Sverige för att jobba & få det bättre.....

    Inlägg  Sossar ee lata 2011-11-17, 12:42

    Sen slår de ihjäl oskyldiga, hederliga svenska medborgare. FY FAAAN!!! Slå ihjäl dessa jävla apor!!!

    Tycker vi skall göra som Israel, bygg en stor mur mot patrasket i öst!

    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13947478.ab


    Senast ändrad av Sossar ee lata den 2011-11-17, 13:16, ändrad totalt 1 gång
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    De kommer till Sverige för att jobba & få det bättre..... Empty Sv: De kommer till Sverige för att jobba & få det bättre.....

    Inlägg  F.I.S.T 2011-11-17, 13:14

    Sossar ee lata skrev:Sen slår de ihjäl oskyldiga, hederliga svenska medborgare. FY FAAAN!!! Slå ihjäl dessa jävla apor!!!

    Tycker vi skall göra som Israel, bygg en stor mur mot patrasket i öst!

    Du är bortom all hjälp min vän, jag hoppas att vården och rättssystemet får upp ögonen för din allvarliga privata situation med hallucinationer och allvarliga psykiska störningar. Det är inte friskt att gå och hata helt utan grund och underlag. Du påstår att du även hatar svenskar som gör det du pratar om, men vi ser inga sådana trådar från dig ..... sök hjälp !
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    De kommer till Sverige för att jobba & få det bättre..... Empty Än en gång FIST

    Inlägg  Sossar ee lata 2011-11-17, 13:18

    F.I.S.T skrev:
    Sossar ee lata skrev:Sen slår de ihjäl oskyldiga, hederliga svenska medborgare. FY FAAAN!!! Slå ihjäl dessa jävla apor!!!

    Tycker vi skall göra som Israel, bygg en stor mur mot patrasket i öst!

    Du är bortom all hjälp min vän, jag hoppas att vården och rättssystemet får upp ögonen för din allvarliga privata situation med hallucinationer och allvarliga psykiska störningar. Det är inte friskt att gå och hata helt utan grund och underlag. Du påstår att du även hatar svenskar som gör det du pratar om, men vi ser inga sådana trådar från dig ..... sök hjälp !

    Så bevisar du att du anser att all brottslighet som utförs av invandrare är okej. Du tar aldrig avstånd och det är bevisningen. Du är en mkt sjuk person.
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    De kommer till Sverige för att jobba & få det bättre..... Empty Sv: De kommer till Sverige för att jobba & få det bättre.....

    Inlägg  F.I.S.T 2011-11-17, 18:30

    Sossar ee lata skrev:
    Så bevisar du att du anser att all brottslighet som utförs av invandrare är okej.

    Jag vet inte riktigt vad som felar dig, men jag tycker det är ett stort samhällsproblem med brottslighet, men jag tycker inte det är värre när invandrare begår brott än när svenskar begår brott, och i bådas fallen kanske man bör fråga sig vad som ä5r orsaken till detta..... .. men sånt intresserar väl inte seel att sakligt utreda, och försöka åtgärda problematiken ?
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    De kommer till Sverige för att jobba & få det bättre..... Empty Sv: De kommer till Sverige för att jobba & få det bättre.....

    Inlägg  redalert 2011-11-17, 18:51

    F.I.S.T skrev:
    Sossar ee lata skrev:
    Så bevisar du att du anser att all brottslighet som utförs av invandrare är okej.

    Jag vet inte riktigt vad som felar dig, men jag tycker det är ett stort samhällsproblem med brottslighet, men jag tycker inte det är värre när invandrare begår brott än när svenskar begår brott, och i bådas fallen kanske man bör fråga sig vad som ä5r orsaken till detta..... .. men sånt intresserar väl inte seel att sakligt utreda, och försöka åtgärda problematiken ?

    Så det finns ursäkter och förmildrande omständigheter att begå brottsligheter speciellt om man kommer från annat land? Rolling Eyes
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    De kommer till Sverige för att jobba & få det bättre..... Empty Sv: De kommer till Sverige för att jobba & få det bättre.....

    Inlägg  lazy 2011-11-17, 23:16

    För djävligt men ett resultat av öppna EU-gränser, tyvärr blandas gott med ont men att jämställa det med Israel är inte OK, tror inte att polacker kommer hit med intentionen att mörda så många svenskar som möjligt för att få bli "martyrer."
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    De kommer till Sverige för att jobba & få det bättre..... Empty Brott

    Inlägg  Secrist 2011-11-17, 23:54

    men jag tycker inte det är värre när invandrare begår brott än när svenskar begår brott,

    En person som kommer hit och söker asyl kostar samhället (skattebetalarna) miljontals kronor. Det minsta man kan begära är väl då att man inte tackar genom att ägna sig åt brottslighet. Vilket skyddsbehov har man då?
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    De kommer till Sverige för att jobba & få det bättre..... Empty Sv: De kommer till Sverige för att jobba & få det bättre.....

    Inlägg  lazy 2011-11-18, 00:04

    Håller med "du" Secrist.
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    De kommer till Sverige för att jobba & få det bättre..... Empty Sv: De kommer till Sverige för att jobba & få det bättre.....

    Inlägg  F.I.S.T 2011-11-18, 00:11

    redalert skrev:
    Så det finns ursäkter och förmildrande omständigheter att begå brottsligheter speciellt om man kommer från annat land? Rolling Eyes

    Nej hur kan du tro det ?
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    De kommer till Sverige för att jobba & få det bättre..... Empty Sv: De kommer till Sverige för att jobba & få det bättre.....

    Inlägg  F.I.S.T 2011-11-18, 00:14

    Secrist skrev:

    En person som kommer hit och söker asyl kostar samhället (skattebetalarna) miljontals kronor. Det minsta man kan begära är väl då att man inte tackar genom att ägna sig åt brottslighet.

    självklart är det så !


    Secrist skrev:Vilket skyddsbehov har man då?

    .... och här sprack logiken för Secrist.... Jag undrar om det beror på att Secrist tror att människor antingen är rakt igenom goda, eller rakt igenom onda....
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    De kommer till Sverige för att jobba & få det bättre..... Empty Sv: De kommer till Sverige för att jobba & få det bättre.....

    Inlägg  F.I.S.T 2011-11-18, 00:17

    lazy skrev:tror inte att polacker kommer hit med intentionen att mörda så många svenskar som möjligt för att få bli "martyrer."[/font]

    ...och vilka menar du gör det då, och hur många är dom ?
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    De kommer till Sverige för att jobba & få det bättre..... Empty Dumt

    Inlägg  Secrist 2011-11-18, 00:21

    .... och här sprack logiken för Secrist.... Jag undrar om det beror på att Secrist tror att människor antingen är rakt igenom goda, eller rakt igenom onda....

    Snarare att asylprocessen inte fungerar ordentligt. Jag tror snarare att knytis problem är att om en person hävdar att man måste komma hit så är det inget som knytis ifrågasätter. Knytis förutsätter att personen talar sanning.
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    De kommer till Sverige för att jobba & få det bättre..... Empty Sv: De kommer till Sverige för att jobba & få det bättre.....

    Inlägg  F.I.S.T 2011-11-18, 00:35

    Secrist skrev: Knytis förutsätter att personen talar sanning.

    Nej !
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    De kommer till Sverige för att jobba & få det bättre..... Empty Sv: De kommer till Sverige för att jobba & få det bättre.....

    Inlägg  lazy 2011-11-18, 00:37

    F.I.S.T skrev:
    lazy skrev:tror inte att polacker kommer hit med intentionen att mörda så många svenskar som möjligt för att få bli "martyrer."

    ...och vilka menar du gör det då, och hur många är dom ?

    Är du helt stollig?

    Om du hade läst hela mitt inlägg ordentligt så hade du inte behövt lägga in en så urbota dum kommentar.


    Senast ändrad av lazy den 2011-11-18, 00:39, ändrad totalt 1 gång
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    De kommer till Sverige för att jobba & få det bättre..... Empty Sv: De kommer till Sverige för att jobba & få det bättre.....

    Inlägg  F.I.S.T 2011-11-18, 00:38

    lazy skrev:
    F.I.S.T skrev:
    lazy skrev:tror inte att polacker kommer hit med intentionen att mörda så många svenskar som möjligt för att få bli "martyrer."

    ...och vilka menar du gör det då, och hur många är dom ?

    Är du helt stollig?

    Om du hade läst hela mitt inlägg ordentligt så hade du inte behövt lägga in en så urbota dum kommentar.[/font]
    '

    du har inget svar alltså ?
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    De kommer till Sverige för att jobba & få det bättre..... Empty Sv: De kommer till Sverige för att jobba & få det bättre.....

    Inlägg  lazy 2011-11-18, 00:41

    F.I.S.T skrev:
    lazy skrev:
    F.I.S.T skrev:
    lazy skrev:tror inte att polacker kommer hit med intentionen att mörda så många svenskar som möjligt för att få bli "martyrer."

    ...och vilka menar du gör det då, och hur många är dom ?

    Är du helt stollig?

    Om du hade läst hela mitt inlägg ordentligt så hade du inte behövt lägga in en så urbota dum kommentar.
    '

    du har inget svar alltså ?

    Jo, det har jag när det gäller Israel![/font]
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    De kommer till Sverige för att jobba & få det bättre..... Empty Sv: De kommer till Sverige för att jobba & få det bättre.....

    Inlägg  F.I.S.T 2011-11-18, 00:43

    lazy skrev:tror inte att polacker kommer hit med intentionen att mörda så många svenskar som möjligt för att få bli "martyrer."

    men inte med den kommentaren ?

    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    De kommer till Sverige för att jobba & få det bättre..... Empty Sv: De kommer till Sverige för att jobba & få det bättre.....

    Inlägg  lazy 2011-11-18, 00:50

    F.I.S.T skrev:
    lazy skrev:tror inte att polacker kommer hit med intentionen att mörda så många svenskar som möjligt för att få bli "martyrer."

    men inte med den kommentaren ?


    Vad är det du ogillar med den kommentaren? Hade du föredragit att de kommit hit med intentionen att mörda så många svenskar som möjligt för att uppnå martyrskap?

    Sponsored content


    De kommer till Sverige för att jobba & få det bättre..... Empty Sv: De kommer till Sverige för att jobba & få det bättre.....

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-14, 17:30