Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


5 posters

    Ska man skratta eller gråta!!!

    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    Ska man skratta eller gråta!!! - Sida 2 Empty Sv: Ska man skratta eller gråta!!!

    Inlägg  redalert 2012-03-29, 19:02

    F.I.S.T skrev:
    Sossar ee lata skrev:
    F.I.S.T skrev:Till er blåtroll som gör sig lustig över någon film som bevisföring, så har jag helt enkelt missat en eventuell sådan. Det är möjligt att den finns, men allt som oftast brukar ju forumhögern inte vilja dela med sig av sina källor via länk od.... vidare brukar i synnerhet Seel inte på förhand bry sig om bevisföring, och många forumhöger med honom....

    Har du inte ens läst/hört om detta!?!? är du både blind,döv & tandlös??

    http://www.svd.se/nyheter/utrikes/sarkozy-seriemordaren-ett-monster_6942849.svd

    Det var en förvirrande artikel, med tanke på att de påstår att han ska ha filmat morden, och i några meningar längre ner säger att "Merah, som tros ha mördat fransk-arabiska soldater, judiska skolbarn och en rabbin i södra Frankrike ska enligt Guéant i går ha sagt att han hade fått order från al-Qaida, rapporterar nyhetsbyrån AFP."

    Nu må det mycket väl vara så att han har mördat dessa människor och då är han varken bättre eller sämre än om en vit kristen man gjort detta ....

    Vidare så tycker jag nog att Sarkozy själv är rätt otäck med sin anti-romska hållning.

    Poängen med mitt invändande mot några av dessa forumhögerkommentarer är inte huruvida Merah är skyldig eller inte, poängen är att många av er inte tycks bry sig om bevisning och rättsväsende

    Jefvla svammel! Evil or Very Mad
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Ska man skratta eller gråta!!! - Sida 2 Empty Sv: Ska man skratta eller gråta!!!

    Inlägg  Sniperace 2012-03-29, 21:10

    F.I.S.T skrev:
    Sossar ee lata skrev:
    F.I.S.T skrev:Till er blåtroll som gör sig lustig över någon film som bevisföring, så har jag helt enkelt missat en eventuell sådan. Det är möjligt att den finns, men allt som oftast brukar ju forumhögern inte vilja dela med sig av sina källor via länk od.... vidare brukar i synnerhet Seel inte på förhand bry sig om bevisföring, och många forumhöger med honom....

    Har du inte ens läst/hört om detta!?!? är du både blind,döv & tandlös??

    http://www.svd.se/nyheter/utrikes/sarkozy-seriemordaren-ett-monster_6942849.svd

    Det var en förvirrande artikel, med tanke på att de påstår att han ska ha filmat morden, och i några meningar längre ner säger att "Merah, som tros ha mördat fransk-arabiska soldater, judiska skolbarn och en rabbin i södra Frankrike ska enligt Guéant i går ha sagt att han hade fått order från al-Qaida, rapporterar nyhetsbyrån AFP."

    Nu må det mycket väl vara så att han har mördat dessa människor och då är han varken bättre eller sämre än om en vit kristen man gjort detta ....

    Vidare så tycker jag nog att Sarkozy själv är rätt otäck med sin anti-romska hållning.

    Poängen med mitt invändande mot några av dessa forumhögerkommentarer är inte huruvida Merah är skyldig eller inte, poängen är att många av er inte tycks bry sig om bevisning och rättsväsende

    Men nu har han ju erkänt och han HAR skickat film av sina dåd till AlJazeera som lämnat denna till fransk polis, bevis finns även för att han och hans bror tillsammans stal scootern som använts vid de olika morden osv osv.

    undrar hur mycket du kräver för att det ska anses bevisat, anserf du det BEVISAT att det var breivik i utöya?
    hur kan du8 göra det, han är ju inte dömd ännu? Smile

    nej, det föreligger INGA olkarheter kring detta svin, liksom att det finns inga anf´gående svinewt breivik heller

      Aktuell tid och datum: 2024-05-20, 22:50