F.I.S.T skrev:Sossar ee lata skrev:F.I.S.T skrev:Till er blåtroll som gör sig lustig över någon film som bevisföring, så har jag helt enkelt missat en eventuell sådan. Det är möjligt att den finns, men allt som oftast brukar ju forumhögern inte vilja dela med sig av sina källor via länk od.... vidare brukar i synnerhet Seel inte på förhand bry sig om bevisföring, och många forumhöger med honom....
Har du inte ens läst/hört om detta!?!? är du både blind,döv & tandlös??
http://www.svd.se/nyheter/utrikes/sarkozy-seriemordaren-ett-monster_6942849.svd
Det var en förvirrande artikel, med tanke på att de påstår att han ska ha filmat morden, och i några meningar längre ner säger att "Merah, som tros ha mördat fransk-arabiska soldater, judiska skolbarn och en rabbin i södra Frankrike ska enligt Guéant i går ha sagt att han hade fått order från al-Qaida, rapporterar nyhetsbyrån AFP."
Nu må det mycket väl vara så att han har mördat dessa människor och då är han varken bättre eller sämre än om en vit kristen man gjort detta ....
Vidare så tycker jag nog att Sarkozy själv är rätt otäck med sin anti-romska hållning.
Poängen med mitt invändande mot några av dessa forumhögerkommentarer är inte huruvida Merah är skyldig eller inte, poängen är att många av er inte tycks bry sig om bevisning och rättsväsende
Jefvla svammel!