Sniperace 2012-03-19, 22:08
Infra skrev: Sniperace skrev: Infra skrev: Sniperace skrev: Infra skrev: Sniperace skrev: Infra skrev: Sniperace skrev: Infra skrev: Sossar ee lata skrev: Thrakath skrev:Här får Seel en eloge för trådens enda vettiga kommentar. Infra får en plusspoäng för det goda skratt jag fick (jag var själv tvungen att googla för att få reda på att det handlade om en golfklubba). Resten av kommentarerna är under all kritik.
När det gäller Seel's vurmande för statusprylar så är jag inte imponerad, även om jag misstänker att han bara gör det för att reta vissa forumdeltagare.
Nä, nu ska jag ta mig ett glas 18-årig Laphroaig. Skål!
Hur kan du tro att det är för att reta vissa här
Ohh 18 Laphroaig, se där! den sitter fint den.
Jag vet... Det där har jag för mig att jag
hört förut. Det är väl golfslang för järnfemma?
nej det är en artonårig islaywhisky som är fantastiskt gode...
Fick du googla.
Nej, det behövde jag inte, det är nämligen min favoritwisky, även om jag får nöja mig med tioårig....
Favoritwisky? Har du provat alla andra mäken då? Med din ekonomi? Det har inte jag kan jag säga.
jag har genom åren smakat många sorters whisky, det är en sak jag får i present av mina söner då och då, och en flaska räcker i ett flertal månader med den konsumtion jag har.
Dessutom har jag rätt många vänner som bjuder på ett glas när man är på besök, saknar du sådana?
Och sen tar du taxi därifrån förstås? Genompräktig som du är?
nej, antingen kör jag eller blir jag skjutsad.... och nej, jag kör inte förrän alkoholen är borta ur kroppen, alkoholpåverkad har jag aldrig kört bil
Det låter som "full kör jag aldrig" och "dricker jag så dricker jag bara litet eller helst inget alls". Fan vet om jag inte skulle avstå den där Wiskypinnen för glädjen att få köra hem. Wisky är sannerligen inte så gott.
Tacka vet jag Napoleonconjac i kupa.
jag är inte särskilt förtjust i cognac, men smaken är ju som sagt delad.
och är det så att jag ska hem kort efter de bjudit så tackar jag självfallet nej, eller så kan min kära fru köra, det
beror helt på omständigheter, som jag sagt drickat är inte livsviktigt för mig, så din fundering stämmer, drickandet är väldigt litet, i stort sett aldrig med än 6 cl på en kväll, och aldrig mer än en kväll i veckan, men ofta blir det kanske bara två lördagswhisky på en månad.
Det råkar vara så att med den sjukdom jag har och den medicin jag tar så mår jag inte bra av att dricka mer, men det stör mig inte ett dugg