Jag vet inte - men jag funderar . .
Han gillade inte judar. Men judar spränger inte folk. Jag flyger gärna med en jude vid min sida i flygplansstolen.
Dock inte med en muslim.
Fundera lite på detta . .
martin7lindgren skrev:Suck...? Opolitiske Sniper igen i demokratins namn!
Menar du att du sörjer att vi idag inte är en lydstat i Hitlers och Tysklands det tredje rike?
Men det förnekar säkert opolitiske Sniper också sedvanligt i demokratins namn?
Sossar-e-lata skrev:och jag går av!!!!! dom är levande terrorister, jordens avskum
martin7lindgren skrev:Du förstår väl att du har ett problem womanlover?
Undrar hur många över 60 åringar som går ut och ställer frågan?
Du menar på fullt allvar att du behöver betänketid för att komma fram till om det var okey av Hitler och hans kumpaner och gasa ihjäl 6 miljoner oskyldiga människor?
Judar, sjuka, handikappade, barn, äldre och oliktänkande?
Sossar-e-lata skrev:martin7lindgren skrev:Du förstår väl att du har ett problem womanlover?
Undrar hur många över 60 åringar som går ut och ställer frågan?
Du menar på fullt allvar att du behöver betänketid för att komma fram till om det var okey av Hitler och hans kumpaner och gasa ihjäl 6 miljoner oskyldiga människor?
Judar, sjuka, handikappade, barn, äldre och oliktänkande?
Idialet är väl att ha en 100% befolkning som är perfekt!? bort med resten, vad är felet??? är det inte bra om alla är friska och bidrar
martin7lindgren skrev:Mr,Sniper till försvar igen, vad menar du,ta bort mig?
Ska det tolkas som ett hot?
Sniperace skrev:martin7lindgren skrev:Mr,Sniper till försvar igen, vad menar du,ta bort mig?
Mr fd amfetaminknapraren och pundaren visar återigen sin totala brist på uppfattningsförmåga, jag svarade WOMANLOVER inte dig!!
du ska nog inte ha så höga tankar om dig själv, allt kretsar faktiskt inte runt dig som du tydligen tror!!
martin7lindgren skrev:Nu är Sniper där igen,när kalsongen är full med skit hos opolitiske Sniper i demokratins namn
Då finns inget annat batt ta till än amfetaminknapprande martin?
Så är dom små rasisterna, när dom blir shackmatt?
Sniper du är en idiot, vem har gett dig rätten att bete dig som du gör, sprida falska lögner, om andra varje gång du blir trängd?
Redvictory skrev:Sniperace skrev:martin7lindgren skrev:Mr,Sniper till försvar igen, vad menar du,ta bort mig?
Mr fd amfetaminknapraren och pundaren visar återigen sin totala brist på uppfattningsförmåga, jag svarade WOMANLOVER inte dig!!
du ska nog inte ha så höga tankar om dig själv, allt kretsar faktiskt inte runt dig som du tydligen tror!!
Moget skrivet?/Not
martin7lindgren skrev:Inte fan skyller jag mitt elände på någon som Snipers allt är pappas fel?
Men Sniper visa och bekräfta att dina lögnaktiga påhopp om andra är sanna?
Hur kan dina alkorelaterade skador vara din pappas fel, ärvde du alkolismen?
När kom din vändpunkt, på bar gärning i sandlådan?
Eller var du ensam med barnbarnen för länge?
womanlover skrev:Gjorde Hitler ett misstag ?
Han gillade inte judar. Men judar spränger inte folk. Jag flyger gärna med en jude vid min sida i flygplansstolen.
Dock inte med en muslim.
berralarzon skrev:womanlover skrev:Gjorde Hitler ett misstag ?
Dock inte med en muslim.
Nämen Hitlers föräldrar som inte gjorde abort.
//berra