Sniperace 2012-02-19, 19:45
formsvackan skrev: Sniperace skrev:kan du skylla mig för att vara nasse så är det nog tyvärr så at det öär änu mer befogat att skylla dig för stalinism
Jag har inte skyllt dig för att vara nasse. Jag har bara litet svårt att se dig jämställa höger och vänsterextremism. Vänstern brukar ju ha en något mera negativ inställning till staten Israel. Vilka vänsterextrema publikationer som existerar vet jag dessutom inte, trots att jag tydligen älskar Stalin
Om du gör dig besväret att "bläddra" igenom den blaska som SeeL länkar till kommer du att där hitta en hel del som jag tror du vänder dig emot, t.ex. detta.
http://www.realisten.se/2011/11/27/en-stridsskrift-med-framtidstro/Vad är det då som har hänt med den en gång så inspirerande svenskheten? Den har blivit offer för relativister som hävdar att raser och kön är ”sociala konstruktioner” och egentligen inte existerar.
Juden David Schwarz lobbade på 1960-talet för att Sverige skulle bli mångkulturellt, vilket det också blev efter ett riksdagsbeslut 1975.
Den judiska och pseudovetenskapliga Frankfurtskolan har korrumperat hela universitetsvärldens humanvetenskaper, och därmed journalistkårens syn på människan och samhället, under senare hälften av 1900-talet.
Den lika judiske ”antropologen” Franz Boas hävdade att det inte finns några raser – en uppenbart felaktig och kontraintuitiv dogm som nu fungerar som en fastslagen sanning.
Och den judiska psykoanalysen har sjukförklarat västvärldens alla överlevnadsdugliga beteenden, vilket har lett till den katastrofala konsekvensen att många nu har anammat överlevnadsodugliga beteenden.
Våra akademiker har genom dessa angrepp på det sunda förnuftet blivit så fördummade att till och med spädbarn är klokare – studier har visat att småbarn kan lösa uppgifter där ras är en relevant faktor enklare än äldre barn eftersom de senare, till följd av utbildningsväsendets betingning, slösar sina mentala kapaciteter på att försöka undvika den rasliga aspekten istället för att lösa uppgiften på ett korrekt och effektivt sätt.Judar har alltså lurat oss att fördumma våra rasbiologiskt överlägsna barn !!!
I vilken "vänsterextrem" tidning hittar du motsvarande skit ?
so jag tidigare sagt har jag inga problem att fördöma båda höger och vänsterextremister, och en sak är säker, både vänster och yttersta högern har hat till judarna.
och visst reaslisten är ett jävla skit, men just i detta fall ställde DU en riktig skitartikel at varit något han länkade till, men det va ju inte den sidan på realisten som han hade länkat till, den sidan som länkades till var det vad jag förstod inget särskilt att anmärka på.
tittar vi på ex på sociallist.nu och ett flertal andra vänsterpublikationer på nätet kryllar de av hat och ord om våld och hur man ska skada borgarpacket och imperialisterna osv osv....
vad gäller rasbiologi anser jag detta vara ett riktigt otyg, som tyvärr vår vänner sossarna sysslade med en lång tid genom sitt rasbiologiska institut, och tanken att hålla rasen ren genom tvångssteriliseringar osv osv, så där var de inte ett dugg bättre.
men spom jag sa, man kan säkert hitta saker som är bra hos de flesta, och varför då vända detta till det som INTE är bra, bara för att det är fel människor som visar det i just de fallet.
jag ser nassepacket och vänsterextremisterna som samma äckliga pack, människor som med våld vill härska över de som hr annan åsikt, och det genom våldsaktioner.....