berralarzon skrev:Thetaxpayer skrev:berralarzon skrev:Thetaxpayer skrev:berralarzon skrev:Thetaxpayer skrev:berralarzon skrev:formsvackan skrev:Avråder dig pga PULRedCloud skrev:(nästa gång skriver jag ut ditt fulla namn)
Den förenklade regleringen innebär att vardaglig ostrukturerad behandling i princip får utföras fritt så länge man inte kränker den uppgifterna avser. Kränkande behandling är således fortfarande otillåten.
Hur i hela fridens namn skulle man på ett publikt forum kunna "identifiera" personen bakom RMC´s dumheter utan att det skulle uppfattas som kränkande ?
Klart man kan skriva ut namnet bara att göra det på flaschback.. ock länka hit.
//Berra
Nå Rc, RD och övriga vänster. Nu har ni en chans att fördöma Berra. Få se nu om ni kan leva som ni lär. Eller om det är tomt snack.
En fördömning av domsamma ser jag som en guldstjärna.
Förövrigt blir jag mer fundersam om att du tycker det är okej med att fysiskt hota nick med våld/död "kula i pannan" och allt skit bh/redalert skrivt han önskar RedCloud härinne så vart är dina fördömmande av dom dina kompisar då?
Krake..
//Berra
Och du kan väl förstås visa var jag har försvarat detta? Jasså inte det?
Med din tystnad!
//Berra
ASG,
Ja det håller nog i rätten. Du får nog kolla upp lite bättre gällande de här så kallade hoten. Däremot så minns jag klart och tydligt att du hotat och stalkat ett flertal debattörer här inne.
Selektivt minne THX.. ja att rmc/gustavander så GODVILLIGT själv erkänt sitt svart jobbande "som grädde på moset" är det ett då ett brott av mig att berätta det för forumet, hmm jag är VÄLDIGT säker på att jag alldrig hotat någon härinne knappt irl heller, däremot har jag läst vad bh/redalert/redclown tar sig till med hot i kvadrat/mobbar (Annalink2) och att gustavander/rmc hotat med en kula i pannan på RedCloud kan ju knappt DU undgått heller, fast du skriker väl som sercrist länk/källa..
Så återigen krake....
//Berra
Åjo, Visst har du det. Men jag kan ju naturligtvis inte bevisa det. Men jag minns det. Och återigen så får du nu uppgradera dina anklagelser mot mig. Sedan kan man ju fråga sig om du aldrig köpt svartsprit/hembränt smugglat något från utlandet eller gjort något endaste litet avsteg mot de svenska skattelagarna. I så fall är du nog Jesus. Miffo.