Sniperace 2012-02-08, 22:05
Infra skrev: Sniperace skrev: Infra skrev: Sniperace skrev: Infra skrev: Sniperace skrev: Infra skrev:
Det jag upplever som störande är när folk som dagligdags sitter och porrsurfar för glatta livet, plötsligt får moralpanik därför att teatervärldens svarta får har daskat en goding där bak.Jag kunde själv gott ha gjort sanmma sak reflexmässigt utan att tänka på det. Herregud - det är bokstavligt talat en skitsak.
Så länge inte "brottsoffret" stortjutande störtar ut i kullisserna för att söka tröst så - vad är det att bråka om?
Sitter Ginas far och porrsurfar, vilka belägg har du för det?
så du har inget emot om folk börjar klappa kvinnor på stjärten?
Det gör alltså inget om chefen på jobbet klappar de unga flickorna han anställt i rumpan?
Det fanns inget anställningsförhållande Ana-Gina och Torsten emellan. De var kompisar.
Och Ana-Ginas pappa tog det lugnast av alla. Dessutom har han aldrig porrsurfat! Nä -
- moralpaniken stog de kändiskvinnor för som inte själva blev klappade i rumpan - vad säger det?
kompisar? men enligt uppgift blev hon inte förtjust över det...
men anser du det då legitimt att klappa vem man vill i rumpan bara för att det är frestande?
det tycker inte jag verkar vara en god ide...
Ingen var frestad. Det var en ren reflex. Men stäm in i moralkören, du.
Manlig sexualitet - det är fult det. Ush och fy.
Manlig sexualitet är inte fult, men det är fult att tafsa utan tillstånd, undrar hur du skulle reagera om kärringar började nypa dig i rumpan....
så, nej, jag ser det inte som en rättighet att tafsa på kvinnor hur frestande det än kan vara
Så farligt var det inte. T o m Ana-Gina drog på mun -
- En skitsak - eller hur?
hon hade ju uttalat att hon tyckte inte om det om jag fattat det rätt, räcker det inte som orsak att låta bli?
Eller anser du det vara männens rättighet att klappa kvinnor i rumpan även om de inte vill detta?
Visst det ÄR en bagatell, men det är dock inte rätt att göra så, försök själv göra det på en massa kvinnor på stan så får du se resultatet