Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+3
Sossar ee lata
Sniperace
Infra
7 posters

Breivik vill ha kunglig belöning.

Sniperace
    Sniperace

Antal inlägg : 32948

Breivik vill ha kunglig belöning. - Sida 2 Empty Sv: Breivik vill ha kunglig belöning.

Inlägg  Sniperace 2012-02-09, 09:39

Infra skrev:
    Sniperace skrev:
    Infra skrev:
    den skräck han och många andra har
    Säg Snipern; de där många andra; inbegriper dom dig?

Jag är inte ett dugg rädd för den vanlige muslimen, men visst oroar jag mig för islamisterna och deras krav, men inte såtillvida att jag skulle få för mig att vettlöst mörda så länge det bara är krav.....

Den vanlige muslimeen.
    Du menar den du brukar kalla kamelknullare?

Nej, det är däremot islamisten, den som påtvingar andra sin version av islam, den som tvingar ex den vanlige muslimen att följa hård religiös version.
    Infra
    Infra

Antal inlägg : 29644

Breivik vill ha kunglig belöning. - Sida 2 Empty Sv: Breivik vill ha kunglig belöning.

Inlägg  Infra 2012-02-09, 11:20

Sniperace skrev:
    Infra skrev:
    Sniperace skrev:
    Infra skrev:

Jag är inte ett dugg rädd för den vanlige muslimen, men visst oroar jag mig för islamisterna och deras krav, men inte såtillvida att jag skulle få för mig att vettlöst mörda så länge det bara är krav.....

Den vanlige muslimeen.

Nej, det är däremot islamisten, den som påtvingar andra sin version av islam, den som tvingar ex den vanlige muslimen att följa hård religiös version.
    Återigen, Snipern: du har fel.
    Sniperace
    Sniperace

Antal inlägg : 32948

Inlägg  Sniperace 2012-02-09, 16:37

Infra skrev:
    Sniperace skrev:
    Infra skrev:
    Sniperace skrev:
    Infra skrev:

Den vanlige muslimeen.

Återigen, Snipern: du har fel.

Återigen Infra, du har som alltid inte rätt....
    Infra
    Infra

Antal inlägg : 29644

Inlägg  Infra 2012-02-12, 10:20

"Nu när den norske terroristen Anders Behring Breivik utrotat en hel politisk generation blev den plötsligt aktuell igen. Israel National News, en bosättarvänlig skrift, förklarar att Breivik “är en stark anhängare till Israel”. Själv har Breivik skrivit i sitt manifest att “låt oss slåss tillsammans med våra sionistiska bröder mot alla anti-sionister”. Vid ett annat tillfälle förklarar han att “judar som stödjer multikulturalismen idag är lika mycket ett hot mot Israel och sionismen (judisk nationalism) som de är mot oss”. Jerusalem Post torde vara den enda tidningen där ledarskribenterna förklarar att de delar Breiviks världsbild."

http://motbilder.se/

Kom sen och säg att Breivik var nazist.

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 11:41