hur tänker du nu?
Det lilla fjanten Lilleric inte tänkte på.....tillsätts alla 68090 lediga jobben så återstår 285000 utan.......men tänka är ju inte råttans starkaste varumärke direkt, det är ju att ljuga och mobba....
hur tänker du nu?
RedCloud skrev:Precis som dina spam-inlägg är källan till att jag påstår att du spammat.
Varför ljuger du Råttan, går du igång på sånt ?
Infra skrev:Jag tog värvning i Diskteamet så jag har jobb!
Hellre diska än slå dank!
RedCloud skrev:
Antalet arbetslösa jan 2012: 353 000
Lycka till.....
RedCloud skrev:hur tänker du nu?
Det lilla fjanten Lilleric inte tänkte på.....tillsätts alla 68090 lediga jobben så återstår 285000 utan.......men tänka är ju inte råttans starkaste varumärke direkt, det är ju att ljuga och mobba....
Nej - jag är stort överklassificerad. Men jag har inte glömt min arbetarbakgrund och jag är inte "för fin" för att diska. E du?ericTheDog skrev:Infra skrev:Jag tog värvning i Diskteamet så jag har jobb!
Hellre diska än slå dank!
Bra att du hittat ett jobb motsvarande dina kvalifikationer.
Men det kommer inte att inträffa eftersom alltför många eg. inte vill ha något jobb.
Har du förresten kollat om det finns några lediga jobb som sorumspammare i din sketna lilla byhåla?
Det går inge bra nu om man ser till klassklyftorna. De växer och växer och växer och växer.......ericTheDog skrev:Du förstår, en forumspammare är en sån som du. Bland de nästan 70000 lediga jobben kanske det finns nåt för spammande sopor som du.
70000 lediga jobbjust nu är verkligen inte illa!
DET GÅR BRA NU!!!
Infra skrev:Det går inge bra nu om man ser till klassklyftorna. De växer och växer och växer och växer.......ericTheDog skrev:Du förstår, en forumspammare är en sån som du. Bland de nästan 70000 lediga jobben kanske det finns nåt för spammande sopor som du.
DET GÅR BRA NU!!!
Infra skrev:Det går inge bra nu om man ser till klassklyftorna. De växer och växer och växer och växer.......ericTheDog skrev:Du förstår, en forumspammare är en sån som du. Bland de nästan 70000 lediga jobben kanske det finns nåt för spammande sopor som du.
DET GÅR BRA NU!!!
Det tycker inte DN:ericTheDog skrev:Infra skrev:Det går inge bra nu om man ser till klassklyftorna. De växer och växer och växer och växer.......ericTheDog skrev:Du förstår, en forumspammare är en sån som du. Bland de nästan 70000 lediga jobben kanske det finns nåt för spammande sopor som du.
DET GÅR BRA NU!!!
Vilket också är bra!!!
Du förstår, en forumspammare är en sån som du.
RedCloud skrev:Du förstår, en forumspammare är en sån som du.
DU är den som påstår det men kan bara komma med tomma ord, vilket gör dig till en lögnare, och jag tror du trivs med rollen....puke lillErik puke
ericTheDog skrev:RedCloud skrev:Du förstår, en forumspammare är en sån som du.
DU är den som påstår det men kan bara komma med tomma ord, vilket gör dig till en lögnare, och jag tror du trivs med rollen....puke lillErik puke
Så du förnekar att du spammat acbladet?
Så länge råttan inte presenterar de bevis han påstår sig ha, är det han som står för lögnerna.redalert skrev:ericTheDog skrev:RedCloud skrev:Du förstår, en forumspammare är en sån som du.
Nja han vågar nog inte gå ut och förneka detta just nu för att inte riskera bli avslöjad som lögnare åter igen!
formsvackan skrev:Så länge råttan inte presenterar de bevis han påstår sig ha, är det han som står för lögnerna.redalert skrev:ericTheDog skrev:RedCloud skrev:Du förstår, en forumspammare är en sån som du.
Nja han vågar nog inte gå ut och förneka detta just nu för att inte riskera bli avslöjad som lögnare åter igen!
Det är skoj att se hur de två huvudmisstänkta i ren desperation försöker hitta någon annan att skylla på
Logik är inte din bästa gren, eller hur ?ericTheDog skrev:Foliets resonemang kring lögner är nog bland det mer korkade jag läst. Enligt han egen - brist på - logik, så måste han nu prentera bevis på alla sina påståenden, annars är han en lögnare.
formsvackan skrev:Logik är inte din bästa gren, eller hur ?ericTheDog skrev:Foliets resonemang kring lögner är nog bland det mer korkade jag läst. Enligt han egen - brist på - logik, så måste han nu prentera bevis på alla sina påståenden, annars är han en lögnare.
Ojdå, vilken klippareericTheDog skrev:formsvackan skrev:Logik är inte din bästa gren, eller hur ?ericTheDog skrev:Foliets resonemang kring lögner är nog bland det mer korkade jag läst. Enligt han egen - brist på - logik, så måste han nu prentera bevis på alla sina påståenden, annars är han en lögnare.
Är nog bättre på logik än de flesta. Tippar att jag ligger i skiktet bland de 10% bästa. D.v.s resor bättre än dig. Du tror ju t.ex att man är en lögnare innan man ens presenterat sina bevis. Fullständigt vilse i pannkakan är du således.
formsvackan skrev:Ojdå, vilken klippareericTheDog skrev:formsvackan skrev:Logik är inte din bästa gren, eller hur ?ericTheDog skrev:Foliets resonemang kring lögner är nog bland det mer korkade jag läst. Enligt han egen - brist på - logik, så måste han nu prentera bevis på alla sina påståenden, annars är han en lögnare.
Är nog bättre på logik än de flesta. Tippar att jag ligger i skiktet bland de 10% bästa. D.v.s resor bättre än dig. Du tror ju t.ex att man är en lögnare innan man ens presenterat sina bevis. Fullständigt vilse i pannkakan är du således.
btw: påstår man sig ha bevis utan att ha det, är man en lögnare. Svårt att förstå ?
formsvackan skrev:Ojdå, vilken klippareericTheDog skrev:formsvackan skrev:Logik är inte din bästa gren, eller hur ?ericTheDog skrev:Foliets resonemang kring lögner är nog bland det mer korkade jag läst. Enligt han egen - brist på - logik, så måste han nu prentera bevis på alla sina påståenden, annars är han en lögnare.
btw: påstår man sig ha bevis utan att ha det, är man en lögnare. Svårt att förstå ?
men som du och kackerlackan vet så har jag bevis
Kackerlackan har spammat acbladet, något han faktiskt inte förnekat.