Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

5 posters

Veckans bästa Infra

Infra
    Infra

Antal inlägg : 29644

Veckans bästa Infra - Sida 2 Empty Sv: Veckans bästa Infra

Inlägg  Infra 2012-01-24, 21:46

Secrist skrev:
    Infra skrev:
    Sniperace skrev:

Om du skaffar blankett på onsdag, fyller i den på torsdag och lämnar in din avskedsansökan på fredagen vilken dag har du då lämnat in avskedsansökan? *azg*

men nu var det ju inte så, han blev på detta möte beordrad att avgå, vilket han gjorde dagen efter, för att de tyckte det skulle se snyggare ut, utan att tänka på sitt lilla silkessnölre och att det absolut inte skulle kunna mörkas.... och det kunde det ju inte heller eller hur?
    Frågan har aldrig gällt viken dag order gavs. Frågan var när han tog avsked. Var det på onsdagen, på torsdagen eller på fredaen? Nåå? *ASG*

Beslutet togs på fredagen. Beskedet på lördagen. Om det hade varit det du menade så hade du nog sagt det. Din tillrättalagda efterhandskonstruktion imponerar inte på någon.
    Märker du inte att jag parodierar Snappes skitargumentstil? Märker du inte
    att jag driver med honom?
    Sniperace
    Sniperace

Antal inlägg : 32948

Inlägg  Sniperace 2012-01-24, 21:52

Infra skrev:
    Secrist skrev:
    Infra skrev:
    Sniperace skrev:

Om du skaffar blankett på onsdag, fyller i den på torsdag och lämnar in din avskedsansökan på fredagen vilken dag har du då lämnat in avskedsansökan? *azg*

men nu var det ju inte så, han blev på detta möte beordrad att avgå, vilket han gjorde dagen efter, för att de tyckte det skulle se snyggare ut, utan att tänka på sitt lilla silkessnölre och att det absolut inte skulle kunna mörkas.... och det kunde det ju inte heller eller hur?
    Frågan har aldrig gällt viken dag order gavs. Frågan var när han tog avsked. Var det på onsdagen, på torsdagen eller på fredaen? Nåå? *ASG*

Beslutet togs på fredagen. Beskedet på lördagen. Om det hade varit det du menade så hade du nog sagt det. Din tillrättalagda efterhandskonstruktion imponerar inte på någon.

nu kom nästa urskuld och bortförklaring...... men jag tycker synd om dig att du blir påkommen med byxorna nere hela tiden....

jag har hela tiden hoppats att du någon gång ska lyckas, men blir alltid lika besviken.
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2012-01-24, 21:58

Sniperace skrev:
    Infra skrev:
    Secrist skrev:
    Infra skrev:
    Sniperace skrev:

nu kom nästa urskuld och bortförklaring...... men jag tycker synd om dig att du blir påkommen med byxorna nere hela tiden....

jag har hela tiden hoppats att du någon gång ska lyckas, men blir alltid lika besviken.
    Om du begär avsked på måndan och åker för att hämta dina grejor på tisdan , vilken dag sa du då upp dig? *azg* Laughing Laughing

lol!
    Secrist
    Secrist

Antal inlägg : 32216

Veckans bästa Infra - Sida 2 Empty Uppsagd

Inlägg  Secrist 2012-01-25, 00:10

Infra skrev:
    Sniperace skrev:
    Infra skrev:
    Secrist skrev:
    Infra skrev:
    Sniperace skrev:

Om du begär avsked på måndan och åker för att hämta dina grejor på tisdan , vilken dag sa du då upp dig? *azg* Laughing Laughing

lol!

Juholt sade inte upp sig. Han fick sparken. Som Mona Sahlin.
    lazy
    lazy

Antal inlägg : 12772

Inlägg  lazy 2012-01-25, 00:25

Secrist skrev:
    Infra skrev:

lol!

Det var rått, tänk på att stackars Infra behöver tid på sig att smälta sanningen, lååång tid. Smile
    Secrist
    Secrist

Antal inlägg : 32216

Veckans bästa Infra - Sida 2 Empty Verklighet

Inlägg  Secrist 2012-01-25, 00:36

lazy skrev:
    Secrist skrev:
    Infra skrev:

lol!

Det var rått, tänk på att stackars Infra behöver tid på sig att smälta sanningen, lååång tid. Smile

Ibland är det bättre att konfrontera verkligheten. Ungefär som att ta bort ett hårt sittande plåster. Ett snabbt "rrriipp!" är bättre. Very Happy
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2012-01-25, 05:39

Världens bästa Infra. cheers cheers

En lagom tjock man i sin bästa ålder - världens bästa Infra!

http://www.amazon.com/gp/recsradio/radio/B000TLPQTU/ref=pd_krex_dp_001_002?ie=UTF8&track=002&disc=001
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2012-01-25, 08:52

Sniperace skrev:
    Infra skrev:
    Sniperace skrev:
    Infra skrev:
    Sniperace skrev:
    Infra skrev:
    Sniperace skrev:
    Infra skrev:
    Ja, enligt alla som senare skvallrat fick han silkessnöret redan på mötet
    Detta har ingen som helst bäring på av mig avlagt omdöme. Han satt kvar fortfarande efter mötet vilket var det jag påstog. Jag fick rätt - igen!

Lystet såg ni fram mot att huvuden skulle rulla den dan. Inga huvuden hade rullar
    då dan var slut. Därmed fick jag rätt. Ni kunde gott vara ralryggade nog att tillstå
    det, era kräk. Han sa dessutom upp sig själv, något som inte
    ingick i er förställningsvärd. Vilken jävla blåsning ni åkte på, allesammans. Razz Razz cheers
    nu är du riktigt rolig, han fick silkessnöret redan innan mötet var slut, vilken juholtare du försöker dig på *asg*
    du slingar dig förtvivlat och utan någon nytta, precis som en mask på en metkrok
    Jag behöver inte slingra mig ty det blev precis som jag sagt - igen. Vilken blåsning du åkte på. Laughing cheers cheers

nej, en ärlig fråga, utmynnade mötet i att han fockades eller inte?
    det är bara en förtvivlad formalitet för dig att försöka få rätt, för där på mötet fick han silkessnöret och ordern att AVGÅ.....
    vilket var exakt vad ett flertal av oss hade förväntat oss, liksom det gjordes från andra håll.
    Pajas!
    utmynnade mötet i att han fockades eller inte?

Visa mig på det ställe där jag lägger mig i hur mötet skulle sluta, tack.
    Det enda jag uttalat mig om var att han skulle sitta dan ut. Det gjorde han!
    När han vaknade nästa dag var mötet slut men han var fortfarander
    partiordförande. Vilken blåsning du åkte på!

, men i verkligheten tog det slut redan på mötet, där fockades han, och att göra dina hårklyverier nyttar inte mycket till, för ALLA VET att det tog slut med detta möte, och att de dröjde med att släppa detta till morgondagen....

och de flesta VISSTE redan eller misstänkte att detta skulle ske, vilket visade sig vara korrekt.

Jag tror att en bra efterträdare vore Bodström, hur illa jag än tycker om hans skapelse FRALAGEN, så tror jaq har har kvalifikationerna och styrkan att kunna leda sap till bättre siffror
    officiellt JA
    Jag ser det som ett erkännande. (*Azg*). Jag väljer att tolka detta som att du ger mig rätt. Hårklyverierna står du själv för. Jag har sagt ett och detsamma hela tiden. Laughing Laughing Laughing

nej absolut inte, om din chef säger till dig på kvällen att du fått sparken, och inte berättar det förrän dagen efter för de andra, när fick du då sparken? *asg*
    Ja, men om du får sparken på torsdagen men sa upp dig redan på onsdagen för att på fredan åka dit och hämta dina arbetsskor och din vita overall; vilken dag ska vi då räkna att du har slutat: söndan, måndan eller lördan? (Du får bara välja att svara lördag eller måndag).*azg*

lol!

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-23, 00:12