Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+11
Regndrottning
Secrist
Infra
RedclownIII
RedCloud
DMustaine
RedMentalCase
berralarzon
formsvackan
R.O.F.L
Sniperace
15 posters

nå, får vi nu från vänster se samma avsky som mot usa?

RedclownIII
    RedclownIII

Antal inlägg : 2772

nå, får vi nu från vänster se samma avsky som mot usa? - Sida 5 Empty Sv: nå, får vi nu från vänster se samma avsky som mot usa?

Inlägg  RedclownIII 2012-01-24, 10:48

Regndrottning skrev:
    Sniperace skrev:
    formsvackan skrev:
    Sniperace skrev:vilka grena av kristna menar du, du skriver ju aldrig vilka du menar utan bara kristna osv...
    kan du vid varje tillfäller precisera vilka du menar? Very Happy
    Om du är läskunnig ber jag dig att lyfta blicken ett par inlägg norrut.

Helt bortsett från detta önskar jag alla religioner åt h-vete.

och dess utövare?
    oavsett hur de är?

eller är det bara religionen?

men som sagt, jag tror inte det finns någon som verkligen läst vad jag skrivit som inte fattar vilka jag menar, att sedav av politikska eller andra skäl har önskan att förvridas eller vantolka är kanske normalt för en del...

Jag skrattar så tårarna rinner!!!

Det är att kasta sten i glashuset! Sniper är expert på att vantolka det andra skriver! Och han gör det med flit.

Sniper, du skall enbart hålla käft om vantolkningar när du själv, så flitigt, använder dig av samma förfarande.

Jag har frågat förr, utan att få svar, om du inte gillar det, varför tror att andra skall tycka om det? Hmmm?

Vilken hyckleri!
    lol!

Ja herrejösses om detta är normaltillståndet hos vänstersympatisörerna! clown lol!
    Sniperace
    Sniperace

Antal inlägg : 32948

nå, får vi nu från vänster se samma avsky som mot usa? - Sida 5 Empty Sv: nå, får vi nu från vänster se samma avsky som mot usa?

Inlägg  Sniperace 2012-01-24, 10:53

RedclownIII skrev:
    Regndrottning skrev:
    Sniperace skrev:
    formsvackan skrev:
    Sniperace skrev:vilka grena av kristna menar du, du skriver ju aldrig vilka du menar utan bara kristna osv...

och dess utövare?
    oavsett hur de är?

men som sagt, jag tror inte det finns någon som verkligen läst vad jag skrivit som inte fattar vilka jag menar, att sedav av politikska eller andra skäl har önskan att förvridas eller vantolka är kanske normalt för en del...

Det är att kasta sten i glashuset! Sniper är expert på att vantolka det andra skriver! Och han gör det med flit.

Sniper, du skall enbart hålla käft om vantolkningar när du själv, så flitigt, använder dig av samma förfarande.

Jag har frågat förr, utan att få svar, om du inte gillar det, varför tror att andra skall tycka om det? Hmmm?

Vilken hyckleri!
    lol!

Ja herrejösses om detta är normaltillståndet hos vänstersympatisörerna! clown lol!

En del har väldigt svårt för tänkandet, men kanske skulle man för dessas skull skriva en sjutton sidor lång signatur där det såm klart så möjligt förklarar vad man menar med olika uttryck....

jag är tacksam att jag spärrat en forumist, det är tydligen mycket man slipper se, tänk om det funkat även i citerade inlägg.

men det är ju skoj att jag gör henne glad *asg*
    Regndrottning
    Regndrottning

Antal inlägg : 6691

Inlägg  Regndrottning 2012-01-24, 11:02

Sniperace skrev:
    RedclownIII skrev:
    Regndrottning skrev:
    Sniperace skrev:
    formsvackan skrev:

och dess utövare?
    oavsett hur de är?

Vilken hyckleri!
    lol!

En del har väldigt svårt för tänkandet, men kanske skulle man för dessas skull skriva en sjutton sidor lång signatur där det såm klart så möjligt förklarar vad man menar med olika uttryck....

jag är tacksam att jag spärrat en forumist, det är tydligen mycket man slipper se, tänk om det funkat även i citerade inlägg.

men det är ju skoj att jag gör henne glad *asg*

Hahahahaha!

Men, Sniper förnekar inte vad jag har sgat. Han vet ju att jag har rätt.... Alltid något....
    lol!
    Infra
    Infra

Antal inlägg : 29644

Inlägg  Infra 2012-01-24, 16:10

Secrist skrev:
    RedCloud skrev:
    Målet är stridande förband. Inte krigsfångar. Behöver jag förklara skillnaden?

För VARJE drönar-dödad uppsatt taliban går det femtio civila enl uppgift på DN.
    Så visst, förklara gärna...... bounce bounce bounce

Jag har aldrig försvarat det, mem målet är inte civila. För övrigt så kan du kanske vara vänlig att länka till DN-artikeln.

Visst har du försvarat. Detta gör du så gott som varje dag,
    mer eller mindre öppet.
    Secrist
    Secrist

Antal inlägg : 32216

nå, får vi nu från vänster se samma avsky som mot usa? - Sida 5 Empty Vad?

Inlägg  Secrist 2012-01-24, 21:24

Infra skrev:
    Secrist skrev:
    RedCloud skrev:
    Målet är stridande förband. Inte krigsfångar. Behöver jag förklara skillnaden?

För VARJE drönar-dödad uppsatt taliban går det femtio civila enl uppgift på DN.
    Så visst, förklara gärna...... bounce bounce bounce

Jag har aldrig försvarat det, mem målet är inte civila. För övrigt så kan du kanske vara vänlig att länka till DN-artikeln.

Visst har du försvarat. Detta gör du så gott som varje dag,
    mer eller mindre öppet.

Länk? Källa?

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-23, 02:11