RedclownIII skrev:F.I.S.T skrev:Sniperace skrev:formsvackan skrev:Det vore bättre om du och andra kunde påvisa på varför V ska betraktas som kommunistiskt idag. Fördomar och okunskap räknas inte.Sniperace skrev:så min stora undran är fortfarande, VAD är det som gör att v inte längre är kommunister
Men varför ska JAG bevisa att de fortfarande är kommunister, är det inte omvänd bevisning, och på samma sätt bör ju då ingen säga att de som lämnat nasserörelsen och säger sig inte vara nassar längre inte skulle lastas för hur det var innan eller?
fortfarande har ingen gett svaret påm VAD i V,s politik som ÄNDRATS och som då gör att de helt plötsligt inte längre är kommunister, för något måste väl ha ändrats om det är så?
och har inget ändrats så är det väl vettigare att säga, jo, vi ÄR kommunister, men vi är DEMOKRATISKA kommunister osv....
men kanske var v inte kommunistiskt innan heller trots att de kallade sig det?
Hej bäste forumist, på eget initiativ har jag nu skapat en slasktråd där alla som inte klarar av att diskutera politik i nutid, kan vältra sig i historiska "Om" och "kanske"
Varför har du övergett Dao som signatur?
Var han förbrukad?
Förresten så är nog även fist förbrukad vid det här laget!
Det kommer inte som någon förvåning att du dömer andra efter hur du själv tänker, dvs att du inte har några moraliska problem med att ta olika avatar/nicks .... PÅ detta forum har jag bara diskuterat under avataren/nicket F.I.S.T.... hur är det för din del ?