Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+17
Vercingetorix
RedclownIII
DirtyDog
Secrist
ericTheDog
SiP
ANNA2LINK
Thetaxpayer
F.I.S.T
RedCloud
SilverSurfer
redalert
Regndrottning
Thrakath
lazy
Sniperace
Infra
21 posters

Hur många kvinnor skall behöva dö i kväll?

Infra
    Infra

Antal inlägg : 29644

Hur många kvinnor skall behöva dö i kväll? - Sida 19 Empty Sv: Hur många kvinnor skall behöva dö i kväll?

Inlägg  Infra 2012-01-14, 16:00

Sniperace skrev:
    Infra skrev:
    DirtyDog skrev:
    Infra skrev:
    lazy skrev:
    Secrist skrev:Jag kommer ihåg när stolpskotten i AFA åkte ut till Rosengård för att "stödja" invandrarna där och de boende jagade iväg dem så de var tvungna att ta skydd på McDonalds och få hjälp av polisen att komma ut därifrån i ett stycke. Snacka om ironi! Razz

Det bästa invånarna där har gjort!

De stack åtminstone dit nunan. Mer än ni själva nånsin kommer att tordas. Har jag fel? Razz

Twisted Evil
    Jag vidhåller: De stack åtminstone dit nunan. Mer än ni själva nånsin kommer att tordas. Har jag fel? Evil or Very Mad

men de stack dit i akt att förstöra och bruka vå¨ld som gjorde skit för invånarna, och DET är något du gillar?

att gilla när människor förstör för invandrarna det gillar du rtydligen, bara det kommer från vänster...
    Nä men du tycker tydligen om att
    skära halsen av små barn och pissa på dödsoffer.
    Sniperace
    Sniperace

Antal inlägg : 32948

Hur många kvinnor skall behöva dö i kväll? - Sida 19 Empty Sv: Hur många kvinnor skall behöva dö i kväll?

Inlägg  Sniperace 2012-01-14, 16:01

Infra skrev:
    Sniperace skrev:
    Infra skrev:
    DirtyDog skrev:
    Infra skrev:
    lazy skrev:
    Secrist skrev:Jag kommer ihåg när stolpskotten i AFA åkte ut till Rosengård för att "stödja" invandrarna där och de boende jagade iväg dem så de var tvungna att ta skydd på McDonalds och få hjälp av polisen att komma ut därifrån i ett stycke. Snacka om ironi! Razz

De stack åtminstone dit nunan. Mer än ni själva nånsin kommer att tordas. Har jag fel? Razz

Twisted Evil
    Jag vidhåller: De stack åtminstone dit nunan. Mer än ni själva nånsin kommer att tordas. Har jag fel? Evil or Very Mad

men de stack dit i akt att förstöra och bruka vå¨ld som gjorde skit för invånarna, och DET är något du gillar?

att gilla när människor förstör för invandrarna det gillar du rtydligen, bara det kommer från vänster...
    Nä men du tycjker tydligen om att
    skära halsen av små barn och pissa på dödsoffer.

nej,just där skrev du om hr dina vänner islamisterna gör, deras favoritsysselsättnming är just att döda både barn och andra genom att skära halsen av dem....
    DirtyDog
    DirtyDog

Antal inlägg : 5089

Inlägg  DirtyDog 2012-01-14, 17:58

Infra skrev:Jag vidhåller: De stack åtminstone dit nunan. Mer än ni själva nånsin kommer att tordas. Har jag fel? Evil or Very Mad
    Och VARFÖR skulle jag inte våga åka dit själv? Det är väl bara problem ifall man åker i en ambulans, brandbil eller polisbil.

Jag bor i Sveriges största stad och vi har många områden som påminner om Rosengård. Det är nog betydligt farligare i centrala Stockholm än i NÅGON av dess förorter om man inte tillhör något av de konkurrerande gängen. Då är det farligt överallt. Detta betyder dock inte att de farliga personerna BOR i centrala Stockholm.
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2012-01-14, 18:13

DirtyDog skrev:
    Infra skrev:Jag vidhåller: De stack åtminstone dit nunan. Mer än ni själva nånsin kommer att tordas. Har jag fel? Evil or Very Mad
    Och VARFÖR skulle jag inte våga åka dit själv? Det är väl bara problem ifall man åker i en ambulans, brandbil eller polisbil.

Jag bor i Sveriges största stad och vi har många områden som påminner om Rosengård. Det är nog betydligt farligare i centrala Stockholm än i NÅGON av dess förorter om man inte tillhör något av de konkurrerande gängen. Då är det farligt överallt. Detta betyder dock inte att de farliga personerna BOR i centrala Stockholm.

Jag köpte en pekingese mitt inne i Rosengård, killen som sålde erbjöd sig komma ut och sälja den utanför, men vi sa att vi var inte rädda att komma, hans kommentar var bara atftg vi gjorde det på egen risk, men det enda problemt jag såg var att de flesta glodde som fan på oss, men ingen antastade oss, vilket jag inte heller hade trott
    DirtyDog
    DirtyDog

Inlägg  DirtyDog 2012-01-14, 18:20

Sniperace skrev:Jag köpte en pekingese mitt inne i Rosengård, killen som sålde erbjöd sig komma ut och sälja den utanför, men vi sa att vi var inte rädda att komma, hans kommentar var bara atftg vi gjorde det på egen risk, men det enda problemt jag såg var att de flesta glodde som fan på oss, men ingen antastade oss, vilket jag inte heller hade trott
    Kommer du utan uniform så är det inte farligare än att vistas på Pite havsbad. Wink

Men visst, man kan bli utstirrad men i landet som helhet är nog risken att bli utstirrad större som invandrare.

Det är dock inte att rekommendera att man agerar som en SD-politiker eller nationalist. Laughing
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2012-01-14, 18:22

DirtyDog skrev:
    Sniperace skrev:Jag köpte en pekingese mitt inne i Rosengård, killen som sålde erbjöd sig komma ut och sälja den utanför, men vi sa att vi var inte rädda att komma, hans kommentar var bara atftg vi gjorde det på egen risk, men det enda problemt jag såg var att de flesta glodde som fan på oss, men ingen antastade oss, vilket jag inte heller hade trott
    Kommer du utan uniform så är det inte farligare än att vistas på Pite havsbad. Wink

Men visst, man kan bli utstirrad men i landet som helhet är nog risken att bli utstirrad större som invandrare.

Det är dock inte att rekommendera att man agerar som en SD-politiker eller nationalist. Laughing

jag skulle nog avstå att ensam gå in där nattetid, men det gör ju ofta även andra invånare där......

men i byn jag bor är det nog INGEN som stirrar på invandrarna som bor här eller rör sig här...
    de är en del av livet i byn och är väldigt sällan till besvär, bra föräldrar som ser till sina ungdomar.
    DirtyDog
    DirtyDog

Inlägg  DirtyDog 2012-01-14, 19:38

Sniperace skrev:bra föräldrar som ser till sina ungdomar.
    Tja, konkurrensen är ju inte direkt stenhård från "svenska" föräldrar. Cool
    SiP
    SiP

Antal inlägg : 4427

Inlägg  SiP 2012-01-14, 20:16

Sniperace skrev:
    DirtyDog skrev:

Jag köpte en pekingese mitt inne i Rosengård, killen som sålde erbjöd sig komma ut och sälja den utanför, men vi sa att vi var inte rädda att komma, hans kommentar var bara atftg vi gjorde det på egen risk, men det enda problemt jag såg var att de flesta glodde som fan på oss, men ingen antastade oss, vilket jag inte heller hade trott

Tror att det är Infras rasism och förutfattade menigar med en stor dos fördomfullhet som visar sig mned hans påstående..
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2012-01-14, 23:22

DirtyDog skrev:
    Sniperace skrev:bra föräldrar som ser till sina ungdomar.
    Tja, konkurrensen är ju inte direkt stenhård från "svenska" föräldrar. Cool

Nej, i vår lilla by är det nog mer problem med "rikemansbarnen" med just fylla och klotter, OCH ungdomar som kommer från annan ort, men det fåtalet invandrare här jobbar och gör rätt för sig och deras barn är riktigt skötsamma, men i byn bara 7 km bort finns ganska stora problem med ett gäng albanska ungdomar som hittar på mycket skit
    DirtyDog
    DirtyDog

Inlägg  DirtyDog 2012-01-15, 13:09

Vissa av dem är dock lite hotfulla....

Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2012-01-15, 13:33

Det är fasansfullt med denna förfärliga misshandel av våra svenska kvinnor. Det måste få ett slut! pale
    DirtyDog
    DirtyDog

Inlägg  DirtyDog 2012-01-15, 14:10

Infra skrev:

Det är fasansfullt med denna förfärliga misshandel av våra svenska kvinnor. Det måste få ett slut! pale
    Jaha, så nu är det inte kvinnor i Sverige som misshandlas utan svenska kvinnor?

Ja, ja. Det ÄR skandalöst och måste absolut bekämpas. Vad har du själv för förslag för att minska denna misshandel?
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2012-01-15, 14:58

Infra skrev:

Javisst är det, vi minns ju alla den svenska kvinnan Emma Pettersson som så grovt misshandlades i Kristianstad.
    DirtyDog
    DirtyDog

Inlägg  DirtyDog 2012-01-15, 15:23

Sniperace skrev:
    Infra skrev:

Javisst är det, vi minns ju alla den svenska kvinnan Emma Pettersson som så grovt misshandlades i Kristianstad.
    Du menar "Hur han körde ut henne på ett öde fält där han misshandlade henne svårt. Knivskar henne i ögonlocken och underlivet, tog ett så hårt strypgrepp att hon fick svåra hjärnskador. Sedan lämnade han henne medvetslös.
    Polisen som hittade Emma berättade gråtande i tingsrätten om hur sönderslagen hon var.
    – Hon rosslade till och slutade andas. Vi lyckades blåsa in lite luft i henne. Hon fick ytterligare tre, fyra andningsuppehåll. Hon hade inte överlevt om vi inte hittat henne så snabbt.
    "

Hennes pojkvän hette Salah Fadi Samir Mahdi El-kaissi Ramadhan men passande nog så bytte han namn innan rättegången och i media blev han Casper Östlöv med hela svenska folket.

Är väl inte direkt en engångsföreteelse? Läs fler exempel HÄR!

Det är möjligt att dessa exempel är samlade av någon som är en förkastlig rasist som tror att det är utseendet som påverkar folks handlingar. Dock är det lika fel att förvränga fakta vilket knappast underlättar en lösning på problemen.
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2012-01-15, 16:33

DirtyDog skrev:
    Sniperace skrev:
    Infra skrev:

Du menar "Hur han körde ut henne på ett öde fält där han misshandlade henne svårt. Knivskar henne i ögonlocken och underlivet, tog ett så hårt strypgrepp att hon fick svåra hjärnskador. Sedan lämnade han henne medvetslös.
    Polisen som hittade Emma berättade gråtande i tingsrätten om hur sönderslagen hon var.
    – Hon rosslade till och slutade andas. Vi lyckades blåsa in lite luft i henne. Hon fick ytterligare tre, fyra andningsuppehåll. Hon hade inte överlevt om vi inte hittat henne så snabbt.
    "

Hennes pojkvän hette Salah Fadi Samir Mahdi El-kaissi Ramadhan men passande nog så bytte han namn innan rättegången och i media blev han Casper Östlöv med hela svenska folket.

Är väl inte direkt en engångsföreteelse? Läs fler exempel HÄR!

Det är möjligt att dessa exempel är samlade av någon som är en förkastlig rasist som tror att det är utseendet som påverkar folks handlingar. Dock är det lika fel att förvränga fakta vilket knappast underlättar en lösning på problemen.
    Hennes mamma är kusinbarn till mig.... så jag känner verkligen till fallet.
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2012-01-16, 03:36

DirtyDog skrev:
    Infra skrev:
    lazy skrev:

Twisted Evil

Vi får inte slå till reträtt! Håll fanan högt!

http://www.expressen.se/ledare/1.2679837/samhallet-far-inte-retirera
    Secrist
    Secrist

Antal inlägg : 32216

Hur många kvinnor skall behöva dö i kväll? - Sida 19 Empty Jubel

Inlägg  Secrist 2012-01-16, 07:43

Vi får inte slå till reträtt! Håll fanan högt!

Och trots detta anser du inte att det finns några fel på svensk integrationsplitik? Neutral
    DirtyDog
    DirtyDog

Inlägg  DirtyDog 2012-01-19, 14:33

Infra skrev:Vi får inte slå till reträtt! Håll fanan högt!

Skriver han och hänvisar till en artikel som vill att vi skall ta i med hårdhandskarna mot stenkastarvänstern? Smile
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2012-01-20, 05:22

DirtyDog skrev:

Skriver han och hänvisar till en artikel som vill att vi skall ta i med hårdhandskarna mot stenkastarvänstern? Smile

Jasså. "Han" säger det? Du får gärna säga du till mig.Hurrudu Secrist; jag ska tala om för dig att våld i nära relationer,
    är vanligare förekommande än vi tror. Vi måste sluta slå våra trevliga,
    svenska kvinnor. Nu!

Ådu, Secrist: glöm heller aldrig Pela eller Fadime. Båda blev offer
    för våld i nära relationer.

http://sverigesradio.se/sida/default.aspx?programid=3381

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=3381&artikel=4903402

Se här, Secrist vad vi män ställer till. Jag tycker vi ska skämmas, bägge två!

[img]Hur många kvinnor skall behöva dö i kväll? - Sida 19 Astridbl[/img]

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article14239479.ab

Senast ändrad av Infra den 2012-01-20, 05:48, ändrad totalt 1 gång
    DirtyDog
    DirtyDog

Inlägg  DirtyDog 2012-01-20, 05:48

Infra skrev:
    DirtyDog skrev:

Jasså. "Han" säger det? Du får gärna säga du till mig.
    Jaha, och?
    Infra skrev:Hurrudu Secrist; jag ska tala om för dig att våld i nära relationer, är vanligare förekommande än vi tror. Vi måste sluta slå våra trevliga, svenska kvinnor. Nu!

Vanligare än DU tror menar du väl?

Infra skrev:Ådu, Secrist: glöm heller aldrig Pela eller Fadime. Båda blev offer för våld i nära relationer.
    De blev offer för en hederskultur som inte existerade i Sverige för 50 år sedan.

http://sverigesradio.se/sida/default.aspx?programid=3381
    Den 21 januari är det tio år sen Fadime Sahindal mördades av sin far för att hon ville leva med en man hon själv hade valt.
    Fortfarande upplever 70 000 svenska ungdomar att de är berövade den grundläggande mänskliga rättigheten att själva få välja vem de ska gifta sig med.
    I Stockholm får var tionde högstadieflicka inte ha sällskap eller sex innan äktenskapet eller fritt välja vem hon ska leva med.
    Vad har egentligen hänt, 10 år efter Fadimes död?

Jo, 70 000 "svenska" ungdomar fick det heta.

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=3381&artikel=4903402
    - Fadime hade varit besviken om hon sett hur många unga flickor som fortfarande är rädda för att följa med sin familjen på semester till det gamla hemlandet därför att de tror att de kommer att giftas bort och aldrig få återvända till Sverige, säger Sara Mohammad på organisationen Glöm aldrig Pela och Fadime - mot tvångsäktenskap.

VAKNA UPP för helvete Infra!!!
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2012-01-20, 05:53

De blev offer för en hederskultur som inte existerade i Sverige för 50 år sedan.
    Åjo. Nog existerade det alltid. Hedersvåld är också en svensk arvedel. Som när
    den äkte mannen (född i Säffle 1962) slår ihjäl sin fru efetr en krogkväll därför
    att han imbillat sig att hon flirtat med en annan karl vid bordet bredvid.

De där slagen som blir hennes död är hedersvåld så gott som något.
    pale
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2012-01-20, 10:11

Infra skrev:
    den äkte mannen (född i Säffle 1962) slår ihjäl sin fru efetr en krogkväll därför

pale

Inte enligt någon officiell deklaration, bara en från några som till varje pris vill att denna inte ska finnas, men till och med våra flyktingorgaqnisationer och islamska organisationer erkänner att detta finns i den form som påvisats, TILLSAMMANS med den typ av våld du försöker att bortförklara och jämföra med annat våld.

Men Infra, just hedersvåld är nu föreslaget att verkligen definieras och ges MYCKET hårdare straff.

Att någon slår sin fru för at han tror hon flrtat med någon annan ger inbt hedersupprätelse för svensken, tvärtom sänker det hedern för denne, har du aldrig fattat det, det väldet är det vanliga familjevåldet som är avskyvärt, men där är inte släkt och omgivning pådrivande at detta ska
    göras för att upprätta hedern eller hur?
    jag förstår inte varför du vill förringa hedersvåldet och få bort det ur vokabuläret, skäms du så mycket för det att du vill sopa det under mattan?

Och Infra var medveten om att det våldet du kallr hedersvåld, det finns även i invandrarkadern i lika stor mängd som hos svensken, men det våldet vill du tdligen ha kvar eftersom du bara taqlar om våld mot svenska kvinnor av svenska män, tänk att förtiga och förminska allt anat våld....
    DirtyDog
    DirtyDog

Inlägg  DirtyDog 2012-01-20, 11:04

Infra skrev:

pale
    Men snälla nån. Hur är din hjärna funtad när du jämför ett svartsjukemord med ett mord som INTE har ett dugg med svartsjuka att göra utan utförs ENDAST beroende på att det existerar en hederskultur och därigenom en förväntan från OMGIVNINGEN att man dödar sitt EGET BARN i nåt perverst jävla hederssyfte?

Man blir så jävla äcklad av ditt försvar för detta att man knappt vet vad man skall säga. Fattar du inte hur utbrett detta är bland dina hjältar?
    70 000 "SVENSKA" flickor som berövas mänskliga rättigheter (som t.ex att slippa giftas bort med en 50 år äldre kusin) är kanske inget som upprör dig och du tror att ursprunget på dessa flickor saknar betydelse?
    För 10 minuter sedan sände de intervjun med Elina som beskriver hur de uppfostras till att inte lite på MEN ljuga för myndigheter. http://sverigesradio.se/sida/default.aspx?programid=83

Människor som behandlar sina döttrar som djur vill du skall ges respekt från samhället? Du är inget annat än ett äckel som försöker hävda att vi alltid haft hedersvåld i detta land. Vem fan är det som du tror att du kan lura, Anna? Hedersvåld är INTE samma sak som våld mot kvinnor eller barn. Försök att FATTA att det ALDRIG har varit hedervärt i vår kultur utan som snipern sade så är det MOTSATSEN!
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2012-01-20, 11:39

DirtyDog skrev:

Jag är skyldig dig ursäkter. Dels för att jag blandade ihop dig och Secrist - dels för att jag länkade till fel artikel. Jag erkänner misstagen.
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2012-01-20, 11:46

DirtyDog skrev:
    Infra skrev:

pale
    Men snälla nån. Hur är din hjärna funtad när du jämför ett svartsjukemord med ett mord som INTE har ett dugg med svartsjuka att göra utan utförs ENDAST beroende på att det existerar en hederskultur och därigenom en förväntan från OMGIVNINGEN att man dödar sitt EGET BARN i nåt perverst jävla hederssyfte?

Man blir så jävla äcklad av ditt försvar för detta att man knappt vet vad man skall säga. Fattar du inte hur utbrett detta är bland dina hjältar?
    70 000 "SVENSKA" flickor som berövas mänskliga rättigheter (som t.ex att slippa giftas bort med en 50 år äldre kusin) är kanske inget som upprör dig och du tror att ursprunget på dessa flickor saknar betydelse?
    För 10 minuter sedan sände de intervjun med Elina som beskriver hur de uppfostras till att inte lite på MEN ljuga för myndigheter. http://sverigesradio.se/sida/default.aspx?programid=83

Människor som behandlar sina döttrar som djur vill du skall ges respekt från samhället? Du är inget annat än ett äckel som försöker hävda att vi alltid haft hedersvåld i detta land. Vem fan är det som du tror att du kan lura, Anna? Hedersvåld är INTE samma sak som våld mot kvinnor eller barn. Försök att FATTA att det ALDRIG har varit hedervärt i vår kultur utan som snipern sade så är det MOTSATSEN!

Sansa dig litet. Vad känner du till om svartsjukan hos den kurdiska mamma som räcker över dolken till sin son för att han ska göra
    processen kort med sin syster.

Sedan tror jag inte det är svartsjuka som sådan som triggar igång slagserier.
    Svartsjuka gräver sig inåt och skadar nog mest en själv. Nej! Här handlar
    det snarare om "familjens heder" då mor vänder sig efter andra män på gatan.
    Hur hedervärt är det för vår vän från Säffle att ha en mor, syster eller dotter springandes lyftandes på kjolen för kreti och pleti på byn?

När folk börjar tissla och tassla bakom hans rygg tycker han nog det är lagom
    så roligt.

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-21, 22:02