Sniperace 2012-01-11, 15:26
[quote="F.I.S.T"]
Sniperace skrev: F.I.S.T skrev: DirtyDog skrev: F.I.S.T skrev: RedCloud skrev:Det verkar som DD inte mår så bra....
Och hela forumhögern fortsätter maniskt att trycka på när invandrare el fragment av andra kulturer felar begår våld, och blundar hårt vad gäller västerlänningar....
... jag fattar inte hur de lyckas övertyga sig själva
Och det grundar du på mina citat av Lazy's inlägg och kommentarerna som jag placerade efter dem?
Nej !... jag rundar det gå att det flödar en konstant ström av inlägg som handlar om brottsstatistik och invandrare
Och brottsstatisktiken ljuger?
av alla de olika skjutningar vi haft hittills hur många tror du vi kan anklaga "pursvenskarna" för?
av de mord som hittills i år skett kan vi anklaga svenskarna för?
den norska statistiken ljuger väl också och är ett led i zionisternas kamp för att behålla världsherraväldet eller?
Men säg då för helvete rent ut att du tror att invandrare är sämre och våldsammare människor !!!!
Varför vill du jag ska ljuga, det finns många bra bland dessa, men samlade som de blir i egna samhällen och med kraven på egna lagar blir det sådana problem.
det stora problemet är väl var alla ska vara hur vi ska bryta detta, hur vi ska lösa så att alla får arbete och bostäder.
Jag säger E¤XAKT samma sak om svenskar som kommer till svenskbyarna och är arroganta osv där de bor i spanien, frankrike osv,,, ofta hatade av lokalbefolkningen.
Men de som istället väljer att bo där de inte har sina landsmän blir sällan illa sedda, tvärtom, hur tror du sådant kan komma sig?
tror du att tio år i sverige utan att kunna göra sig förstådd gör det bättre ?
sedan angående våld, vilka tror du man kan räkna med mest våld från, de som växt upp i fred och frihet, eller de som växt upp med våld och död som vardag?
De som haft kriget som vardag, eller de som levt 200 år i fred och i stort sett utan att utsättas för våld och annat?