Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+17
Vercingetorix
RedclownIII
DirtyDog
Secrist
ericTheDog
SiP
ANNA2LINK
Thetaxpayer
F.I.S.T
RedCloud
SilverSurfer
redalert
Regndrottning
Thrakath
lazy
Sniperace
Infra
21 posters

Hur många kvinnor skall behöva dö i kväll?

DirtyDog
    DirtyDog

Antal inlägg : 5089

Hur många kvinnor skall behöva dö i kväll? - Sida 13 Empty Sv: Hur många kvinnor skall behöva dö i kväll?

Inlägg  DirtyDog 2012-01-10, 22:05

Regndrottning skrev:Jag refererade till något jag läste för ca 20 år sedan.... Är det fel, tycker du? Ja, tydligen eftersom du hänvisade till min fantasi....

Till skillnad från dig så minns jag vad jag har läst. Och det fel tycker du? Du är bara avundsjuk!
    Very Happy
    Du är tydligen inte läskunig?

JAG refererade till en 24 år gammal undersökning som visade på MOTSATSEN till dina fantasier och varför presenterar du så uppenbara lögner överhuvudtaget? Hela ditt inlägg är ett så uppenbart påhitt att det blir patetiskt. Men visst, visa på lite fakta som styrker dina lögner. Laughing
    RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

Hur många kvinnor skall behöva dö i kväll? - Sida 13 Empty Sv: Hur många kvinnor skall behöva dö i kväll?

Inlägg  RedCloud 2012-01-10, 22:05

I Sverige är det vanligt att svenska flickor begravs levande av sin pappa, bror eller farbror

snälla Lazy, definiera "vanligt". Jag har aldrig läst om levande begravda i Sverige, har du någon länk ?
    DirtyDog
    DirtyDog

Inlägg  DirtyDog 2012-01-10, 22:42

RedCloud skrev:
    I Sverige är det vanligt att svenska flickor begravs levande av sin pappa, bror eller farbror

snälla Lazy, definiera "vanligt". Jag har aldrig läst om levande begravda i Sverige, har du någon länk ?
    Snälla RC, läs hennes inlägg igen och försök tolka vad hon EGENTLIGEN vill ha sagt. Var endast 1 av punkterna hon tog upp något som förvånade dig?
    Regndrottning
    Regndrottning

Antal inlägg : 6691

Inlägg  Regndrottning 2012-01-10, 23:26

DirtyDog skrev:
    Regndrottning skrev:Jag refererade till något jag läste för ca 20 år sedan.... Är det fel, tycker du? Ja, tydligen eftersom du hänvisade till min fantasi....

Till skillnad från dig så minns jag vad jag har läst. Och det fel tycker du? Du är bara avundsjuk!
    Very Happy
    Du är tydligen inte läskunig?

JAG refererade till en 24 år gammal undersökning som visade på MOTSATSEN till dina fantasier och varför presenterar du så uppenbara lögner överhuvudtaget? Hela ditt inlägg är ett så uppenbart påhitt att det blir patetiskt. Men visst, visa på lite fakta som styrker dina lögner. Laughing

Kan du bevisa att det är påhitt och fantasi? Naturligtvis inte....

Och nej, jag kan inte visa på någon statestik för att bevisa något jag läste för 20+ år sedan. Har du arkiv på allt du läste för ca 20 år sedan?

Och jag sade förklaringen till varför dessa gärningsmän inte finns med i statestiken. Missade du det?
    Laughing
    DirtyDog
    DirtyDog

Inlägg  DirtyDog 2012-01-11, 00:58

Regndrottning skrev:Kan du bevisa att det är påhitt och fantasi? Naturligtvis inte....

Och nej, jag kan inte visa på någon statestik för att bevisa något jag läste för 20+ år sedan. Har du arkiv på allt du läste för ca 20 år sedan?

Och jag sade förklaringen till varför dessa gärningsmän inte finns med i statestiken. Missade du det?
    Laughing
    Nej, men jag plockar fram referenser till skillnad mot dig.
    Bl.a så refererade jag till en bok skriven av Grazyna Misiowiec 1993. Hon stödde sig i sin tur på uppgifter från 1988 och det handlar alltså om den tidsperiod som även DU hänvisade till.
    Du anser inte att det är MÄRKLIGT att denna tant (även hon invandrare) hävdar att majoriteten av våldtäkterna utförs av invandrare. Och att majoriteten av våldtäkterna utfördes av ARBETSLÖSA.
    Slutligen, så hävdade hon att bland de som HADE jobb så tillhörde de nästan utseslutande socialgrupp III.

Behöver jag fortfarande förklara för dig varför det blir så UPPENBART för alla med en fungerande hjärna att du minns fel (fast TROLIGARE sitter och medvetet ljuger)?

Men du kanske tycker att det är lika rimligt ifall jag skriver ned här vad JAG "minns" (he,he,he...) från +25 år sedan?
    Jo, då utfördes alla våldtäkter av gamla kommunistkärringar och ORSAKEN (som givetvis BEVISAR att jag minns rätt) var givetvis att de samtliga är så jävla motbjudande att några andra alternativ till sex för dem knappast existerar (om inte djursex räknas då förstås).

Lite mer siffror:

Statistik över våldtäktsmän och dess nationalitet 1985-89

Födelseland – Promille
    Sverige 0,2
    Norge 0,5
    Danmark 0,5
    Finland 0,6
    Grekland 0,6
    Italien 1,4
    Etiopien 1,5
    Turkiet 1,8
    Jordanien 1,9
    Palestina 1,9
    Syrien 1,9
    Iran 2,0
    Övriga Afrika exklusive Uganda 3,3
    Bulgarien 3,6
    Rumänien 3,6
    Irak 4,0
    Algeriet 4,6
    Libyen 4,6
    Marocko 4,6
    Tunisien 4,6
    Källa: Brottsförebyggande Rådet (BRÅ)

Dessa siffror visar alltså att det bland 10 000 med svenskt ursprung återfinns 2 våldtäktsmän. Bland lika många medborgare med ursprung från Tunisien så är 46 av dem våldtäktsmän. Det är nog LITE anmärkningsvärt att det är 23 ggr större chans att den tunisier du möter kommer våldta dig jämfört med om det vore en svensk. Det är förvisso sant att chansen ÄNDÅ är större att det är en svensk som våldtar dig (rimligtvis en BLIND sådan) eftersom det går FLER än 23 medborgare med svenskt ursprung på varje med tunisiskt ursprung.

Men hur ser det ut den dagen män med tunisiskt ursprung är lika vanliga på gatan som de med svenskt ursprung?

Nåja, du får väl trösta dig med att bland de 10 000 tunisier du möter så är det trots allt 9 954 av dem som INTE våldtar dig. Antagligen för att de plötsligt blir illamående. Jag hoppas att du nu inte MISSADE min förklaring.
    RedclownIII
    RedclownIII

Antal inlägg : 2772

Inlägg  RedclownIII 2012-01-11, 00:59

DirtyDog skrev:
    Regndrottning skrev:Kan du bevisa att det är påhitt och fantasi? Naturligtvis inte....

Laughing
    Nej, men jag plockar fram referenser till skillnad mot dig.
    Bl.a så refererade jag till en bok skriven av Grazyna Misiowiec 1993. Hon stödde sig i sin tur på uppgifter från 1988 och det handlar alltså om den tidsperiod som även DU hänvisade till.
    Du anser inte att det är MÄRKLIGT att denna tant (även hon invandrare) hävdar att majoriteten av våldtäkterna utförs av invandrare. Och att majoriteten av våldtäkterna utfördes av ARBETSLÖSA.
    Slutligen, så hävdade hon att bland de som HADE jobb så tillhörde nästan utseslutande socialgrupp III.

Behöver jag fortfarande förklara för dig varför det blir så UPPENBART för alla med en fungerande hjärna att du minns fel (fast TROLIGARE sitter och medvetet ljuger)?

Men du kanske tycker att det är lika rimligt ifall jag skriver ned här vad JAG "minns" (he,he,he...) från +25 år sedan?
    Jo, då utfördes alla våldtäkter av gamla kommunistkärringar och ORSAKEN (som givetvis BEVISAR att jag minns rätt) var givetvis att de samtliga är så jävla motbjudande att några andra alternativ till sex för dem knappast existerar (om inte djursex räknas då förstås).

Lite mer siffror:

Statistik över våldtäktsmän och dess nationalitet 1985-89

Födelseland – Promille
    Sverige 0,2
    Norge 0,5
    Danmark 0,5
    Finland 0,6
    Grekland 0,6
    Italien 1,4
    Etiopien 1,5
    Turkiet 1,8
    Jordanien 1,9
    Palestina 1,9
    Syrien 1,9
    Iran 2,0
    Övriga Afrika exklusive Uganda 3,3
    Bulgarien 3,6
    Rumänien 3,6
    Irak 4,0
    Algeriet 4,6
    Libyen 4,6
    Marocko 4,6
    Tunisien 4,6
    Källa: Brottsförebyggande Rådet (BRÅ)

Dessa siffror visar alltså att det bland 10 000 med svenskt ursprung återfinns 2 våldtäktsmän. Bland lika många medborgare med ursprung från Tunisien så är 46 av dem våldtäktsmän. Det är nog LITE anmärkningsvärt att det är 23 ggr större chans att den tunisier du möter kommer våldta dig jämfört med om det vore en svensk. Det är förvisso sant att chansen ÄNDÅ är större att det är en svensk som våldtar dig (rimligtvis en BLIND sådan) eftersom det går FLER än 23 medborgare med svenskt ursprung på varje med tunisiskt ursprung.

Men hur ser det ut den dagen män med tunisiskt ursprung är lika vanliga på gatan som de med svenskt ursprung?

Nåja, du får väl trösta dig med att bland de 10 000 tunisier du möter så är det trots allt 9 954 av dem som INTE våldtar dig. Antagligen för att de plötsligt blir illamående. Jag hoppas att du nu inte MISSADE min förklaring.

Basketball Basketball Basketball lol! lol! lol!
    lazy
    lazy

Antal inlägg : 12772

Inlägg  lazy 2012-01-11, 01:03

RedCloud skrev:

Nej, som du klipper och klistrar är det inte konstigt att du inte begriper.

Nu är det väl, som tur är, inte vardagsmat där det verkligen hände heller men dock vanligare än det varit i Sverige.

ISTANBUL - Daily News with wires | 2/4/2010 12:00:00 AM |
    A 16-year-old girl was buried alive by relatives in southeast Turkey in a gruesome honor killing carried out because she reportedly befriended boys.

Hürriyet

Kan inte låta bli att precis som DD undra varför du bara reagerade på den punkten, tror du att de andra stämmer in på Sverige?
    DirtyDog
    DirtyDog

Inlägg  DirtyDog 2012-01-11, 01:10

lazy skrev:Nu är det väl, som tur är, inte vardagsmat där det verkligen hände heller men dock vanligare än det varit i Sverige.
    Nej, inte lika vanligt som innan Koranen kom och fördömde dessa handlingar (som var väldigt vanliga på den arabiska halvön, och säkert även i andra delar av världen, tidigare). I Sverige finns det folk som hanterar kattungar lika respektlöst.
    DMustaine
    DMustaine

Antal inlägg : 3914

Inlägg  DMustaine 2012-01-11, 02:53

(rimligtvis en BLIND sådan)

haha man MÅSTE vara blind om man väljer att utföra en sådan akt mot rd! Något annat skulle vara lika galet som norrmannen gjorde på utöya! RD försvann ett tag, hon behövde en paus, och nu är hon tillbaka med lite mer skinn på näsan men likt förbannat samma idiot! Jag bara ventilerar min åsikt när jag säger att skatan är ett stolpskott som inte på något sätt försöker bidra till diskussionen i någon tråd! Skaffa sig ett jobb vet jag!
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Antal inlägg : 17511

Inlägg  F.I.S.T 2012-01-11, 02:57

RedCloud skrev:
    Men det uppenbara för alla med någon typ av intelligens är att en hel drös svenskor hade sluppit att bli våldtagna om inte alla dessa respektlösa individer kommit hit.

Men varför göra halt vid etnicitet ?
    Ingen kvinna hade blivit våldtagen om inga män fanns...."alla med någon typ av intelligens inser väl detta"
    DirtyDog
    DirtyDog

Inlägg  DirtyDog 2012-01-11, 04:17

F.I.S.T skrev:
    RedCloud skrev:
    Men det uppenbara för alla med någon typ av intelligens är att en hel drös svenskor hade sluppit att bli våldtagna om inte alla dessa respektlösa individer kommit hit.

Men varför göra halt vid etnicitet ?
    Ingen kvinna hade blivit våldtagen om inga män fanns...."alla med någon typ av intelligens inser väl detta"
    Och här hade du tänkt skriva något roligt men det blev lite stopp i hjärnkontoret?

RC har förvisso rätt i att ingen kvinna hade blivit våldtagen om inga män fanns och ingen hade heller blivit skjuten på Utöja om så vore fallet. Nu finns det säkerligen åtgärder som får nästan lika bra resultat men inte är lika drastiska. I Norge-fallet hade det nog räckt ifall det bara var EN man mindre.

Det finns säkert lösningar på hur man skall få dessa kurvor att sluta öka. Vad föreslår du själv (utöver att vi tar hit fler tunisier) ?

Hur många kvinnor skall behöva dö i kväll? - Sida 13 Prognos_valdtakt_utomhus_75_09
    RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2012-01-11, 08:53

Nu är det väl, som tur är, inte vardagsma

Du skrev själv "det är vanligt i Sverige att...", bestäm dig.
    Är det vanligt att kvinnor blir levande begravda i Sverige eller inte ?
    RedclownIII
    RedclownIII

Inlägg  RedclownIII 2012-01-11, 09:12

DMustaine skrev:
    (rimligtvis en BLIND sådan)

haha man MÅSTE vara blind om man väljer att utföra en sådan akt mot rd! Något annat skulle vara lika galet som norrmannen gjorde på utöya! RD försvann ett tag, hon behövde en paus, och nu är hon tillbaka med lite mer skinn på näsan men likt förbannat samma idiot! Jag bara ventilerar min åsikt när jag säger att skatan är ett stolpskott som inte på något sätt försöker bidra till diskussionen i någon tråd! Skaffa sig ett jobb vet jag!
    *asg*
    RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2012-01-11, 09:13

*asg*

Hur klarar du att leva utan ryggrad ?
    Infra
    Infra

Antal inlägg : 29644

Inlägg  Infra 2012-01-11, 09:15

RedCloud skrev:
    *asg*

(Jag tror han tillhör blötdjuren eller moluskerna).
    RedclownIII
    RedclownIII

Inlägg  RedclownIII 2012-01-11, 09:20

RedCloud skrev:
    *asg*

Hur klarar du dig utan hjärna?
    *asg*
    RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2012-01-11, 10:06

Jag tror det underlättar när man har med Ankklubben att göra....
    RedclownIII
    RedclownIII

Inlägg  RedclownIII 2012-01-11, 10:23

RedCloud skrev:

Jag tror det underlättar när man har med Ankklubben att göra....

Hurså är du klanledare? Laughing
    lazy
    lazy

Antal inlägg : 12772

Inlägg  lazy 2012-01-11, 10:43

RedCloud skrev:
    Nu är det väl, som tur är, inte vardagsma

Du skrev själv "det är vanligt i Sverige att...", bestäm dig.
    Är det vanligt att kvinnor blir levande begravda i Sverige eller inte ?

lazy skrev:

I Sverige är det vanligt att svenska flickor begravs levande av sin pappa, bror eller farbror om hon misstänks ha en pojkvän eller har blivit utsatt för våldtäkt el. incest?

Listan kan göras mycket längre.

Så mycket bättre det blir när citatet inte är sönderklippt av dig eller missade du verkligen frågetecknet?

Kul i.a.f att se att när händelserna omvandlas till att gälla Sverige(?) så blir det en reaktion om att ngt inte stämmer. Wink
    RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2012-01-11, 10:49

Du svarade aldrig på frågan Lazy.....
    DirtyDog
    DirtyDog

Inlägg  DirtyDog 2012-01-11, 11:24

RedCloud skrev:Du svarade aldrig på frågan Lazy.....
    Jo, om du hade kopplat in hjärnan så hade du insett att hela hennes "lista" var saker som var OTÄNKBARA i Sverige men TYVÄRR inte i de "kulturer" som vissa av våra "nysvenskar" kommer ifrån.

Det som är pinsamt för DIG är att du tydligen svalde:

"Svenska kvinnor som riskerar att utsättas för hedersvåld/mord har ju också låsts in i fängelser för att skyddas från sina släktingar, eller?"

Nej, du ifrågasatte inte detta?

"Ibland har ngn (manlig)släkting skrivit på papper där han lovat att inte skada flickan/kvinnan och kunnat hämta hem henne ifrån fängelset för att senare mörda henne."

Jaha, och detta förfarande är också vanligt förekommande i Sverige? Det är bara att åka och hämta ut dem. Wink

"I Sverige finns det svenska kvinnor som suttit inlåsta i 12 år för att undgå hedersrelaterat våld/mord?"

Jo men herregud, det vet väl ALLA att svenska fängelser är ÖVERFULLA med kvinnor som behöver skydd? Inga invändningar där inte?

"I Sverige är det vanligt att svenska flickor begravs levande av sin pappa, bror eller farbror om hon misstänks ha en pojkvän eller har blivit utsatt för våldtäkt el. incest?"

Men VÄNTA LITE NU! Kan detta verkligen vara SANT????

Nu vaknar ärkeidioten till lite och börjar ifrågasätta.

Att vi tipsar honom om att läsa inlägget en gång till och koppla in hjärnan hjälper tyvärr inte. Mästerhjärnan har fått vittring på nåt som inte verkar stämma och lyssnar inte på argument. Twisted Evil

Nu KRÄVER han ett svar! Laughing
    RedclownIII
    RedclownIII

Inlägg  RedclownIII 2012-01-11, 11:51

RedCloud skrev:Du svarade aldrig på frågan Lazy.....

Koppla in hjärnan nu......nej visst ja du hade ju ingen!

Vidare säger du att du är nyklippt...varför ljuger du flintskallar behöver väl inte klippa sig? Laughing
    RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2012-01-11, 12:14

Det verkar som DD inte mår så bra....
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Antal inlägg : 17511

Inlägg  F.I.S.T 2012-01-11, 12:19

RedCloud skrev:Det verkar som DD inte mår så bra....

Och hela forumhögern fortsätter maniskt att trycka på när invandrare el fragment av andra kulturer felar begår våld, och blundar hårt vad gäller västerlänningar....

... jag fattar inte hur de lyckas övertyga sig själva
    RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2012-01-11, 12:32

F.I.S.T skrev:
    RedCloud skrev:Det verkar som DD inte mår så bra....

Och hela forumhögern fortsätter maniskt att trycka på när invandrare el fragment av andra kulturer felar begår våld, och blundar hårt vad gäller västerlänningar....

... jag fattar inte hur de lyckas övertyga sig själva

Om de hade någon slags ryggrad så skulle de stå upp och säga "Ok, jag ÄR rasist"
    Men ryggradslösa som de är så ska det mörkas fastän det lyser igenom så man blir bländad.

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 02:47