DirtyDog skrev: Regndrottning skrev:Kan du bevisa att det är påhitt och fantasi? Naturligtvis inte....
Och nej, jag kan inte visa på någon statestik för att bevisa något jag läste för 20+ år sedan. Har du arkiv på allt du läste för ca 20 år sedan?
Och jag sade förklaringen till varför dessa gärningsmän inte finns med i statestiken. Missade du det?
Nej, men jag plockar fram referenser till skillnad mot dig.
Bl.a så refererade jag till en bok skriven av Grazyna Misiowiec 1993. Hon stödde sig i sin tur på uppgifter från 1988 och det handlar alltså om den tidsperiod som även DU hänvisade till.
Du anser inte att det är MÄRKLIGT att denna tant (även hon invandrare) hävdar att majoriteten av våldtäkterna utförs av invandrare. Och att majoriteten av våldtäkterna utfördes av ARBETSLÖSA.
Slutligen, så hävdade hon att bland de som HADE jobb så tillhörde nästan utseslutande socialgrupp III.
Behöver jag fortfarande förklara för dig varför det blir så UPPENBART för alla med en fungerande hjärna att du minns fel (fast TROLIGARE sitter och medvetet ljuger)?
Men du kanske tycker att det är lika rimligt ifall jag skriver ned här vad JAG "minns" (he,he,he...) från +25 år sedan?
Jo, då utfördes alla våldtäkter av gamla kommunistkärringar och ORSAKEN (som givetvis BEVISAR att jag minns rätt) var givetvis att de samtliga är så jävla motbjudande att några andra alternativ till sex för dem knappast existerar (om inte djursex räknas då förstås).
Lite mer siffror:
Statistik över våldtäktsmän och dess nationalitet 1985-89
Födelseland – Promille
Sverige 0,2
Norge 0,5
Danmark 0,5
Finland 0,6
Grekland 0,6
Italien 1,4
Etiopien 1,5
Turkiet 1,8
Jordanien 1,9
Palestina 1,9
Syrien 1,9
Iran 2,0
Övriga Afrika exklusive Uganda 3,3
Bulgarien 3,6
Rumänien 3,6
Irak 4,0
Algeriet 4,6
Libyen 4,6
Marocko 4,6
Tunisien 4,6
Källa: Brottsförebyggande Rådet (BRÅ)
Dessa siffror visar alltså att det bland 10 000 med svenskt ursprung återfinns 2 våldtäktsmän. Bland lika många medborgare med ursprung från Tunisien så är 46 av dem våldtäktsmän. Det är nog LITE anmärkningsvärt att det är 23 ggr större chans att den tunisier du möter kommer våldta dig jämfört med om det vore en svensk. Det är förvisso sant att chansen ÄNDÅ är större att det är en svensk som våldtar dig (rimligtvis en BLIND sådan) eftersom det går FLER än 23 medborgare med svenskt ursprung på varje med tunisiskt ursprung.
Men hur ser det ut den dagen män med tunisiskt ursprung är lika vanliga på gatan som de med svenskt ursprung?
Nåja, du får väl trösta dig med att bland de 10 000 tunisier du möter så är det trots allt 9 954 av dem som INTE våldtar dig. Antagligen för att de plötsligt blir illamående. Jag hoppas att du nu inte MISSADE min förklaring.