*LOL* *LOL*
Spot on!
RedCloud skrev:
*LOL* *LOL*
Spot on!
Sverigeförrädare, ne man är mer människorättsförrädare om man gillar kommunism som du/ni gör
RedCloud skrev:Sverigeförrädare, ne man är mer människorättsförrädare om man gillar kommunism som du/ni gör
Ska du inte länka till BlueHeavens egen lilla antikommunist site ?
http://www.kommunism.eu/
F.I.S.T skrev:lazy skrev:
Kommentarer är väl egentligen överflödiga.. [/font]
översättning - "Jag Lazy har inget egentligt svar som backar upp de åsikter jag inte vågar stå för"
ett alternativ vore ju att säga vad du tycker
F.I.S.T skrev:
En kurdisk kompis som bor här i min stad tyckte att alla invandrare skulle åtminståne mellanlanda i Norrland, när de först kom hit....Jag håller väl inte med om det eftersom då skulle ju det bli en stor klump här
RedCloud skrev:
*LOL* *LOL*
Spot on!
SiP skrev:
"samtidigt som vänsterextremister kan säga vilka råheter som helst om sina motståndare är man hyperkänslig inför kritik av de egna. Vänsterextremister kräver två privilegier:
1)att utan precisering få avge kränkande omdömen om andra; och
2)att själva skyddas mot en energisk argumentering som tydligt visar att de tagit miste i avgörande frågor."
Detta måste vara tagit utifrån Fistarns sk. debattstil..
lazy skrev:F.I.S.T skrev:lazy skrev:
översättning - "Jag Lazy har inget egentligt svar som backar upp de åsikter jag inte vågar stå för"
Nej, jag tyckte du fick till det så bra alldeles själv.F.I.S.T skrev:
En kurdisk kompis som bor här i min stad tyckte att alla invandrare skulle åtminståne mellanlanda i Norrland, när de först kom hit....Jag håller väl inte med om det eftersom då skulle ju det bli en stor klump här
F.I.S.T skrev:lazy skrev:F.I.S.T skrev:lazy skrev:
Nej, jag tyckte du fick till det så bra alldeles själv.F.I.S.T skrev:
Nä men stoppa pressarna ... Lazy sa nåt utan att säga nåt IGEN... ja typ som alla gånger förut, när ska du våga stå upp för någonting ?
Vill du svara på hur det skulle gynna integrationen att flytta ALLA invandrare till samma ställe ?... kul om du kunde svara en enda gång !
F.I.S.T skrev:SiP skrev:
"samtidigt som vänsterextremister kan säga vilka råheter som helst om sina motståndare är man hyperkänslig inför kritik av de egna. Vänsterextremister kräver två privilegier:
2)att själva skyddas mot en energisk argumentering som tydligt visar att de tagit miste i avgörande frågor."
Känner du igen den här då ?.... "förlorar du debatten... skrik kommunist etc etc
SiP skrev:F.I.S.T skrev:SiP skrev:
Känner du igen den här då ?.... "förlorar du debatten... skrik kommunist etc etc
Som vanligt är du för sen, din klanledare har redan försökt och fått ett nederlag med att prova det där härmfjanteriet, har ni inga egna argument som gör det lite intressant i alla fall..
Så tyvärr fistarn så får du ett..
SiP skrev:
Som vanligt är du för sen, din klanledare har redan försökt och fått ett nederlag med att prova det där härmfjanteriet, har ni inga egna argument som gör det lite intressant i alla fall..
Så tyvärr fistarn så får du ett..
Nämen är "sossen" ute och näthatar igen .... "Sossen " ställde sig som ALLA andra gånger på forumhögerns sida... rusade till deras försvar så ivrigt att han indirekt ställde sig bakom Macarthyismen
SiP skrev:
[b]Haha, ne hatet står du och Infra för, du vet din polare som vill utrota alla judar..
SiP skrev:Och jag ställer mig bakom alla som motarbetar ditt vansinne
SiP skrev:såna som du måste motarbetas så att era sjuka åsikter inte lämnas oemotsagda..
SiP skrev:Så lyd nu snällt farbror polisen så får vi andra diskutera här utan att bli kallade rasister av den störste rasisten av dom alla, du som vill sätta invandrare i ghetton och sedan bara skita i dom...
. Vilka forumhöger är rasister enligt dig?
Och vad ger dig rätt att kalla någon för rasist?
ericTheDog skrev:vad ger dig rätt att kalla någon för rasist?
RedCloud skrev:. Vilka forumhöger är rasister enligt dig?
Tycker du Seels ensidiga trådskapande om "apor" som ska utrotas inte är rasism kanske du inte ska debattera ämnet.
Och vad ger dig rätt att kalla någon för rasist?
[fniss] storhetsvansinnet sprider sig i Ank-klubben
F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:vad ger dig rätt att kalla någon för rasist?
1 yttrandefrihet!
2 Rasistiska uttalanden !
Jag har inte skrivit ett ord vad jag tycker om sel.
Jag frågade fist vilka högerdebattörer han anser rasistiska.
Vad kackerlackan anser är irrelevant.
RedCloud skrev:Jag har inte skrivit ett ord vad jag tycker om sel.
Din tystnad är ganska talande, lillEric
Jag frågade fist vilka högerdebattörer han anser rasistiska.
Jahadu
Vad kackerlackan anser är irrelevant.
Gulligt att du kallar andra debattörer för "kackerlacka" lillEric, du törs väl inte göra annat för mentalfallet ?
F.I.S.T skrev:SiP skrev:
Haha, ne hatet står du och Infra för, du vet din polare som vill utrota alla judar..
Nej jag har inte sett det uttalandet om att han skulle vilja utrota alla Judar...Jag har nämligen inte deltagit lika aktivt i era mellanösterndebatter så flitigt
och jag ansvarar för vad JAG skriver... men inte mer...SiP skrev:Och jag ställer mig bakom alla som motarbetar ditt vansinne
vilket "vansinne" är det då du talar om ??... vilka åsikter är så "vansinniga" från mig att känner dig nödgad att försvara ALLA forumhögeråsikter, så "sosse" du påstår dig vara ....och dessutom är jag varken i närheten av knattarnas fula vokabulär eller ditt näthatSiP skrev:såna som du måste motarbetas så att era sjuka åsikter inte lämnas oemotsagda..
... som sagt vilka åsikter anser du så sjuka ?... jag antar, rätta mig om jag har fel, att du här syftar till det du kallar extremt, men aldrig i likhet med övriga forumhögern kunnat visa på vad som är så extremt. Men när du vill får du försöka igen. Det är nämligen så att det är nåt ni hittat på för att slippa diskutera.SiP skrev:Så lyd nu snällt farbror polisen så får vi andra diskutera här utan att bli kallade rasister av den störste rasisten av dom alla, du som vill sätta invandrare i ghetton och sedan bara skita i dom...
Det är märkligt att det finns så mycket utbredd rasism, så många rasistdåd och så mycket fördomar runt om i världen, och ännu hat jag inte sett någon som gått ut och erkänt sig vara rasist. Det är självklart så att de som är detta i olika grader, inte vill kalla det rasism....
Det finns många grader och former av rasism och främlingsfientlighet, och vissa kommer sig enkom av ren och skär egoism, på så sätt att man inbillar sig att om invandringen stoppas så kommer det finnas fler arbeten för svenskar tex...
Detta är dessutom ett märkligt antagande för att vara från människor som säger sig förespråka demokrati, EU och en fri marknad....
Det många främlingsfientliga gör är dock att förespråka selektiv invandring, både vad gäller att hellre ta in Europeiska/Amerikanska invandrare än Asiatiska, Arabiska eller afrikanska invandrare.... sådant är i stort hela EMU-projektet... isolerande och exkluderande, sant imperialistiskt.
Men jag förstår att det upprör många forumhöger/"sossar" att de inte får ha sina åsikter oemotsagda vare sig det rör sig om egoistisk kortsiktig nyliberalism med Macarthyistisk kommunistskräckspropaganda, eller om det rör sig om ren egoistisk isolerande invandringspolitik, eller kulturell rasism, så som fördomsfull Islamofobi
Men nu var det ett tag sen du loggade in som berra.