Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+17
Vercingetorix
RedclownIII
DirtyDog
Secrist
ericTheDog
SiP
ANNA2LINK
Thetaxpayer
F.I.S.T
RedCloud
SilverSurfer
redalert
Regndrottning
Thrakath
lazy
Sniperace
Infra
21 posters

Hur många kvinnor skall behöva dö i kväll?

RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

Hur många kvinnor skall behöva dö i kväll? - Sida 9 Empty Sv: Hur många kvinnor skall behöva dö i kväll?

Inlägg  RedCloud 2012-01-06, 10:07

Hur många kvinnor skall behöva dö i kväll? - Sida 9 41102619

*LOL* *LOL*
    Spot on!
    SiP
    SiP

Antal inlägg : 4427

Hur många kvinnor skall behöva dö i kväll? - Sida 9 Empty Sv: Hur många kvinnor skall behöva dö i kväll?

Inlägg  SiP 2012-01-06, 12:12

RedCloud skrev:

*LOL* *LOL*
    Spot on!

Sverigeförrädare, ne man är mer människorättsförrädare om man gillar kommunism som du/ni gör..

http://www.omkommunismen.se/

RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2012-01-06, 12:20

Sverigeförrädare, ne man är mer människorättsförrädare om man gillar kommunism som du/ni gör

Ska du inte länka till BlueHeavens egen lilla antikommunist site ?

http://www.kommunism.eu/
    RedclownIII
    RedclownIII

Antal inlägg : 2772

Inlägg  RedclownIII 2012-01-06, 12:24

Här är rcberras kamrater tågandes i marschkängor och med rakade skallar!
    http://www.kommunisterna.org/

*LOL*
    SiP
    SiP

Inlägg  SiP 2012-01-06, 12:25

RedCloud skrev:
    Sverigeförrädare, ne man är mer människorättsförrädare om man gillar kommunism som du/ni gör

Ska du inte länka till BlueHeavens egen lilla antikommunist site ?

http://www.kommunism.eu/

Duger inte en sida som bl.a. "historielärarnas förening i Stockholm" står bakom?

Eller är dom också historielösa som du anklagar alla som som inte har din inskränkta verklighetsfrånvarande världsbild för???
    lazy
    lazy

Antal inlägg : 12772

Inlägg  lazy 2012-01-06, 15:55

F.I.S.T skrev:
    lazy skrev:
    Kommentarer är väl egentligen överflödiga.. confused [/font]

översättning -
    "Jag Lazy har inget egentligt svar som backar upp de åsikter jag inte vågar stå för"

ett alternativ vore ju att säga vad du tycker

Nej, jag tyckte du fick till det så bra alldeles själv.

F.I.S.T skrev:
    En kurdisk kompis som bor här i min stad tyckte att alla invandrare skulle åtminståne mellanlanda i Norrland, när de först kom hit....Jag håller väl inte med om det eftersom då skulle ju det bli en stor klump här

Laughing Laughing Laughing
    Thetaxpayer

Antal inlägg : 7997

Inlägg  Thetaxpayer 2012-01-06, 16:17

RedCloud skrev:

*LOL* *LOL*
    Spot on!

Knappast spot on,

Det är nämligen så att av någon outgrundlig anledning så är kommunisterna på gränsen till rumsrena vilket inte skulle göra disskussionen omöjlig vid en sådan anklagelse. en ogrundad rasitanklagelse är dock helt omöjlig att försvara sig emot varav disskussionen automatiskt tar slut och den anklagade hamnar i försvarsställning. Åklagaren behöver nämligen aldrig förklara vad som är rasistiskt i det tidigare uttalandet. Det räcker med att skrika så är saken klar.
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Antal inlägg : 17511

Inlägg  F.I.S.T 2012-01-06, 23:14

SiP skrev:Hur många kvinnor skall behöva dö i kväll? - Sida 9 Skrikrasist

"samtidigt som vänsterextremister kan säga vilka råheter som helst om sina motståndare är man hyperkänslig inför kritik av de egna. Vänsterextremister kräver två privilegier:

1)att utan precisering få avge kränkande omdömen om andra; och

2)att själva skyddas mot en energisk argumentering som tydligt visar att de tagit miste i avgörande frågor."

Detta måste vara tagit utifrån Fistarns sk. debattstil.. Shocked

Känner du igen den här då ?.... "förlorar du debatten... skrik kommunist etc etc
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Inlägg  F.I.S.T 2012-01-06, 23:17

lazy skrev:
    F.I.S.T skrev:
    lazy skrev:

översättning -
    "Jag Lazy har inget egentligt svar som backar upp de åsikter jag inte vågar stå för"

F.I.S.T skrev:
    En kurdisk kompis som bor här i min stad tyckte att alla invandrare skulle åtminståne mellanlanda i Norrland, när de först kom hit....Jag håller väl inte med om det eftersom då skulle ju det bli en stor klump här

Nä men stoppa pressarna ... Lazy sa nåt utan att säga nåt IGEN... ja typ som alla gånger förut, när ska du våga stå upp för någonting ?

Vill du svara på hur det skulle gynna integrationen att flytta ALLA invandrare till samma ställe ?... kul om du kunde svara en enda gång ! Cool
    lazy
    lazy

Inlägg  lazy 2012-01-06, 23:21

F.I.S.T skrev:
    lazy skrev:
    F.I.S.T skrev:
    lazy skrev:

översättning -

F.I.S.T skrev:

Nä men stoppa pressarna ... Lazy sa nåt utan att säga nåt IGEN... ja typ som alla gånger förut, när ska du våga stå upp för någonting ?

Vill du svara på hur det skulle gynna integrationen att flytta ALLA invandrare till samma ställe ?... kul om du kunde svara en enda gång ! Cool

Det svarade ju du själv på, låt alla vara kvar där de är nu men vi vill inte ha upp de till Norrland.
    SiP
    SiP

Inlägg  SiP 2012-01-06, 23:26

F.I.S.T skrev:

"samtidigt som vänsterextremister kan säga vilka råheter som helst om sina motståndare är man hyperkänslig inför kritik av de egna. Vänsterextremister kräver två privilegier:

2)att själva skyddas mot en energisk argumentering som tydligt visar att de tagit miste i avgörande frågor."

Känner du igen den här då ?.... "förlorar du debatten... skrik kommunist etc etc

Som vanligt är du för sen, din klanledare har redan försökt och fått ett nederlag med att prova det där härmfjanteriet, har ni inga egna argument som gör det lite intressant i alla fall..
    Så tyvärr fistarn så får du ett..

Hur många kvinnor skall behöva dö i kväll? - Sida 9 4816-04c14ac8c7e5ca0794f984cb3f399df0-too-stupid-for-internet
    lazy
    lazy

Inlägg  lazy 2012-01-06, 23:30

SiP skrev:
    F.I.S.T skrev:

Som vanligt är du för sen, din klanledare har redan försökt och fått ett nederlag med att prova det där härmfjanteriet, har ni inga egna argument som gör det lite intressant i alla fall..

Hur många kvinnor skall behöva dö i kväll? - Sida 9 4816-04c14ac8c7e5ca0794f984cb3f399df0-too-stupid-for-internet

Smile
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Inlägg  F.I.S.T 2012-01-08, 04:38

[quote="SiP"]

Nämen är "sossen" ute och näthatar igen Cool .... "Sossen " ställde sig som ALLA andra gånger på forumhögerns sida... rusade till deras försvar så ivrigt att han indirekt ställde sig bakom Macarthyismen

SiP
    SiP

Inlägg  SiP 2012-01-08, 13:03

[quote="F.I.S.T"]
    SiP skrev:

Nämen är "sossen" ute och näthatar igen Cool .... "Sossen " ställde sig som ALLA andra gånger på forumhögerns sida... rusade till deras försvar så ivrigt att han indirekt ställde sig bakom Macarthyismen

Haha, ne hatet står du och Infra för, du vet din polare som vill utrota alla judar..

Och jag ställer mig bakom alla som motarbetar ditt vansinne, såna som du måste motarbetas så att era sjuka åsikter inte lämnas oemotsagda..

Så lyd nu snällt farbror polisen så får vi andra diskutera här utan att bli kallade rasister av den störste rasisten av dom alla, du som vill sätta invandrare i ghetton och sedan bara skita i dom...

RedclownIII
    RedclownIII

Antal inlägg : 2772

Inlägg  RedclownIII 2012-01-08, 13:17

lol! lol! lol! lol! lol!
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Inlägg  F.I.S.T 2012-01-08, 13:35

SiP skrev:
    [b]Haha, ne hatet står du och Infra för, du vet din polare som vill utrota alla judar..

Nej jag har inte sett det uttalandet om att han skulle vilja utrota alla Judar...Jag har nämligen inte deltagit lika aktivt i era mellanösterndebatter så flitigt
    och jag ansvarar för vad JAG skriver... men inte mer...

SiP skrev:Och jag ställer mig bakom alla som motarbetar ditt vansinne

vilket "vansinne" är det då du talar om ??... vilka åsikter är så "vansinniga" från mig att känner dig nödgad att försvara ALLA forumhögeråsikter, så "sosse" du påstår dig vara Laughing ....och dessutom är jag varken i närheten av knattarnas fula vokabulär eller ditt näthat Cool

SiP skrev:såna som du måste motarbetas så att era sjuka åsikter inte lämnas oemotsagda..

... som sagt vilka åsikter anser du så sjuka ?... jag antar, rätta mig om jag har fel, att du här syftar till det du kallar extremt, men aldrig i likhet med övriga forumhögern kunnat visa på vad som är så extremt. Men när du vill får du försöka igen. Det är nämligen så att det är nåt ni hittat på för att slippa diskutera.

SiP skrev:Så lyd nu snällt farbror polisen så får vi andra diskutera här utan att bli kallade rasister av den störste rasisten av dom alla, du som vill sätta invandrare i ghetton och sedan bara skita i dom...

Det är märkligt att det finns så mycket utbredd rasism, så många rasistdåd och så mycket fördomar runt om i världen, och ännu hat jag inte sett någon som gått ut och erkänt sig vara rasist. Det är självklart så att de som är detta i olika grader, inte vill kalla det rasism....

Det finns många grader och former av rasism och främlingsfientlighet, och vissa kommer sig enkom av ren och skär egoism, på så sätt att man inbillar sig att om invandringen stoppas så kommer det finnas fler arbeten för svenskar tex...
    Detta är dessutom ett märkligt antagande för att vara från människor som säger sig förespråka demokrati, EU och en fri marknad....
    Det många främlingsfientliga gör är dock att förespråka selektiv invandring, både vad gäller att hellre ta in Europeiska/Amerikanska invandrare än Asiatiska, Arabiska eller afrikanska invandrare.... sådant är i stort hela EMU-projektet... isolerande och exkluderande, sant imperialistiskt.

Men jag förstår att det upprör många forumhöger/"sossar" att de inte får ha sina åsikter oemotsagda vare sig det rör sig om egoistisk kortsiktig nyliberalism med Macarthyistisk kommunistskräckspropaganda, eller om det rör sig om ren egoistisk isolerande invandringspolitik, eller kulturell rasism, så som fördomsfull Islamofobi
    ericTheDog

Antal inlägg : 15117

Inlägg  ericTheDog 2012-01-08, 13:43

Sluta snacka skit. Vilka forumhöger är rasister enligt dig? Och vad ger dig rätt att kalla någon för rasist?
    RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2012-01-08, 13:46

. Vilka forumhöger är rasister enligt dig?

Tycker du Seels ensidiga trådskapande om "apor" som ska utrotas inte är rasism kanske du inte ska debattera ämnet.

Och vad ger dig rätt att kalla någon för rasist?

[fniss] storhetsvansinnet sprider sig i Ank-klubben bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Inlägg  F.I.S.T 2012-01-08, 13:48

ericTheDog skrev:vad ger dig rätt att kalla någon för rasist?

1 yttrandefrihet!

2 Rasistiska uttalanden !
    ericTheDog

Inlägg  ericTheDog 2012-01-08, 13:54

RedCloud skrev:
    . Vilka forumhöger är rasister enligt dig?

Tycker du Seels ensidiga trådskapande om "apor" som ska utrotas inte är rasism kanske du inte ska debattera ämnet.

Och vad ger dig rätt att kalla någon för rasist?

[fniss] storhetsvansinnet sprider sig i Ank-klubben bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce

Jag har inte skrivit ett ord vad jag tycker om sel. Jag frågade fist vilka högerdebattörer han anser rasistiska. Vad kackerlackan anser är irrelevant.
    ericTheDog

Inlägg  ericTheDog 2012-01-08, 13:55

F.I.S.T skrev:
    ericTheDog skrev:vad ger dig rätt att kalla någon för rasist?

1 yttrandefrihet!

2 Rasistiska uttalanden !

Vilka rasistiska uttalanden?
    RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2012-01-08, 13:56

Jag har inte skrivit ett ord vad jag tycker om sel.

Din tystnad är ganska talande, lillEric

Jag frågade fist vilka högerdebattörer han anser rasistiska.

Jahadu

Vad kackerlackan anser är irrelevant.

Gulligt att du kallar andra debattörer för "kackerlacka" lillEric, du törs väl inte göra annat för mentalfallet ?
    ericTheDog

Inlägg  ericTheDog 2012-01-08, 14:06

RedCloud skrev:
    Jag har inte skrivit ett ord vad jag tycker om sel.

Din tystnad är ganska talande, lillEric

Jag frågade fist vilka högerdebattörer han anser rasistiska.

Jahadu

Vad kackerlackan anser är irrelevant.

Gulligt att du kallar andra debattörer för "kackerlacka" lillEric, du törs väl inte göra annat för mentalfallet ?

Du brukar ju kalla folk för t.ex pedofil. Men nu var det ett tag sen du loggade in som berra.

Vad kackerlackan inbillar sig att min tystnad säger kan vi nog lämna åt sitt öde. Vi talar här omen kackerlacka som på fullt allvar tror att Kuba har demokratiska val.
    SiP
    SiP

Inlägg  SiP 2012-01-08, 14:13

F.I.S.T skrev:
    SiP skrev:
    Haha, ne hatet står du och Infra för, du vet din polare som vill utrota alla judar..

Nej jag har inte sett det uttalandet om att han skulle vilja utrota alla Judar...Jag har nämligen inte deltagit lika aktivt i era mellanösterndebatter så flitigt
    och jag ansvarar för vad JAG skriver... men inte mer...

SiP skrev:Och jag ställer mig bakom alla som motarbetar ditt vansinne

vilket "vansinne" är det då du talar om ??... vilka åsikter är så "vansinniga" från mig att känner dig nödgad att försvara ALLA forumhögeråsikter, så "sosse" du påstår dig vara Laughing ....och dessutom är jag varken i närheten av knattarnas fula vokabulär eller ditt näthat Cool

SiP skrev:såna som du måste motarbetas så att era sjuka åsikter inte lämnas oemotsagda..

... som sagt vilka åsikter anser du så sjuka ?... jag antar, rätta mig om jag har fel, att du här syftar till det du kallar extremt, men aldrig i likhet med övriga forumhögern kunnat visa på vad som är så extremt. Men när du vill får du försöka igen. Det är nämligen så att det är nåt ni hittat på för att slippa diskutera.

SiP skrev:Så lyd nu snällt farbror polisen så får vi andra diskutera här utan att bli kallade rasister av den störste rasisten av dom alla, du som vill sätta invandrare i ghetton och sedan bara skita i dom...

Det är märkligt att det finns så mycket utbredd rasism, så många rasistdåd och så mycket fördomar runt om i världen, och ännu hat jag inte sett någon som gått ut och erkänt sig vara rasist. Det är självklart så att de som är detta i olika grader, inte vill kalla det rasism....

Det finns många grader och former av rasism och främlingsfientlighet, och vissa kommer sig enkom av ren och skär egoism, på så sätt att man inbillar sig att om invandringen stoppas så kommer det finnas fler arbeten för svenskar tex...
    Detta är dessutom ett märkligt antagande för att vara från människor som säger sig förespråka demokrati, EU och en fri marknad....
    Det många främlingsfientliga gör är dock att förespråka selektiv invandring, både vad gäller att hellre ta in Europeiska/Amerikanska invandrare än Asiatiska, Arabiska eller afrikanska invandrare.... sådant är i stort hela EMU-projektet... isolerande och exkluderande, sant imperialistiskt.

Men jag förstår att det upprör många forumhöger/"sossar" att de inte får ha sina åsikter oemotsagda vare sig det rör sig om egoistisk kortsiktig nyliberalism med Macarthyistisk kommunistskräckspropaganda, eller om det rör sig om ren egoistisk isolerande invandringspolitik, eller kulturell rasism, så som fördomsfull Islamofobi

[b]1. Så smidigt, du kallar alla höger för rasister men "missar" att en av dina bundsförvanter är den störste nassen här som vill fortsätta Hitlers utrotning av judarna..

2.Ditt vansinne i att tilldela alla som inte följer dina virrtankar om saker och ting, T.ex. frågan om invandringen där alla som inte tycker som du per automatik är rasister...

3. När du som vill sätta invandrare i ghetton och sedan bara skita i dom och låta dem gå ned sig i bidragsträsket som du och dina polare själva sitter i..

4. Största problemet för invandrare är att ni på PK kanten har gett er själva rätten att censurera allt, tror ni verkligen att Svenska folket är så djävla pantade att t.ex. en pixlad bild på en anhållen gör att det blir en svensk, ni lever inte i verkligheten där tant Agda 75 fäller ur sig rasistiska tillmälen just p.g.a. det faktum att det skall smusslas när det gäller invadrare som begår brott.
    Att ni nyttiga idioter som du/ni sitter och försvarar all brottslighet som har invandrarankytning är att göra de som sköter sig och vill bli en del av svenska samhället en björntjänst, det är såna som du som skapar rasismen, när folk ser en pixlad bild på en fånge som förs bort i handfängelse så blir den automatiska reaktinen "jaha, en invandrare igen"...

Men som sagt, vill du ha en riktig rasist att debattera med, så vänd dig till din polare Infra och hör efter vad han vill göra med judarna..
    RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2012-01-08, 14:17

Men nu var det ett tag sen du loggade in som berra.

Typ. Jag har ALDRIG loggat in som Berra. Men vi har rätt roligt åt desperata Ank-klubben, både Berra och jag.

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 14:01