+17
Vercingetorix
RedclownIII
DirtyDog
Secrist
ericTheDog
SiP
ANNA2LINK
Thetaxpayer
F.I.S.T
RedCloud
SilverSurfer
redalert
Regndrottning
Thrakath
lazy
Sniperace
Infra
21 posters
Hur många kvinnor skall behöva dö i kväll?
RedMentalCase- Antal inlägg : 12415
Dödsmisshandeln och morden på kvinnor var i starkt avtagande fram till typ, 1990, sen har det ökat kraftigt, undrar varför? Vet rcberra?
Sniperace- Antal inlägg : 32948
Vercingetorix skrev:Sniperace skrev:Vercingetorix skrev:Rent juridiskt...
Kan någon, som har uppehållstillstånd i Sverige, ändå utvisas till sitt hemland efter ett våldsbrott som tidigare beskrivet i tråden, även om denne riskerar död och tortyr där?
I princip NEJ, detta har vi sett ett flertal gånger att sådana utvisningar inte kunnat ske pga att detta varit en fara för deras liv
Det är ju lite tragiskt att Sverige ska behöva hysa sådana kräk, samtidigt som en nittoårig, halvblind käring inte får stanna...
Men detta är pga att vi inte har dödsstraff och inte vill medverka till detta, på ett sätt bra, men dåligt eftrersom vi då för ha kvar och försörja sådana svin...
men att vi sedan skickar tillbaka skötsamma människor som riskerar att bli dödade pga att de lämnat ISLAM är skamligt, och där ger de bara kommentaren att de inte tror omvändelsen varit uppriktig utan bara ett svepskäl för att få stanna.
tyvärr är då ändå riken för död upenbar då det ofta är en sak som blivit välkänd att denne konverterat...
F.I.S.T- Antal inlägg : 17511
RedclownIII skrev:F.I.S.T skrev:RedclownIII skrev:Nej men projicerar du dina egna tillkortakommanden nu igen?F.I.S.T skrev:Secrist skrev:lazy skrev:DirtyDog skrev:Här är några "svenskar" misstänkta för mord. Några för mord på sin kvinna och även en kärring som mördat sin man.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14153396.ab
Ajdå, inte en "svensk."
Vissa på vänsterkanten har nog någon käck förklaring. Jobbskatteavdraget, rasism, Björklunds skolpolitik eller något annat krystat argument.
Och fortfarande har ni inte kläckt ur er vad ni vill ha sagt med detta.... månne skäms ni över era åsikter ?
...och fortfarande inga svar från er
Svar på dina projiceringar?
Det är ingen projicering att fråga er vad ni är ute efter med dessa ständiga trådar och kommentarer om invandrare och brottsstatistik, men ännu har ingen av er vågat utveckla det... den ärligaste rasisten är Seel..... men även han förnekar sina rasistiska åsikter, trots att han aldrig skriver om annat
lazy- Antal inlägg : 12772
F.I.S.T skrev:RedclownIII skrev:F.I.S.T skrev:RedclownIII skrev:Nej men projicerar du dina egna tillkortakommanden nu igen?F.I.S.T skrev:Secrist skrev:lazy skrev:DirtyDog skrev:Här är några "svenskar" misstänkta för mord. Några för mord på sin kvinna och även en kärring som mördat sin man.
Ajdå, inte en "svensk."
Vissa på vänsterkanten har nog någon käck förklaring. Jobbskatteavdraget, rasism, Björklunds skolpolitik eller något annat krystat argument.
Och fortfarande har ni inte kläckt ur er vad ni vill ha sagt med detta.... månne skäms ni över era åsikter ?
...och fortfarande inga svar från er
Svar på dina projiceringar?
Det är ingen projicering att fråga er vad ni är ute efter med dessa ständiga trådar och kommentarer om invandrare och brottsstatistik, men ännu har ingen av er vågat utveckla det... den ärligaste rasisten är Seel..... men även han förnekar sina rasistiska åsikter, trots att han aldrig skriver om annat
Jag har redan svarat, antar att du "missade" det.
lazy Today at 12:19 pm
Vad vi vill ha sagt? Åsikter att skämmas över? När blev det en "åsikt" att konstatera att det inte fanns en enda pursvensk på listan?
Secrist- Antal inlägg : 32216
- Inlägg 130
Bort
Vercingetorix skrev:Sniperace skrev:Vercingetorix skrev:Rent juridiskt...
Kan någon, som har uppehållstillstånd i Sverige, ändå utvisas till sitt hemland efter ett våldsbrott som tidigare beskrivet i tråden, även om denne riskerar död och tortyr där?
I princip NEJ, detta har vi sett ett flertal gånger att sådana utvisningar inte kunnat ske pga att detta varit en fara för deras liv
Det är ju lite tragiskt att Sverige ska behöva hysa sådana kräk, samtidigt som en nittoårig, halvblind käring inte får stanna...
Svensk flyktingpolitik i ett nötskal. Även om jag principiellt är emot att utvisa till ett land där personen riskerar tortyr eller dödsstraff.
DirtyDog- Antal inlägg : 5089
Detta tråd skapades av någon som gjorde en STOR sak av att det var SVENSKA män som mördade sina fruar.F.I.S.T skrev:...och fortfarande inga svar från er
Var det då fel att klistra in en länk från gårdagens AB som visade hur några av mördarna ser ut?
Jag är verkligen inte den som gjorde ursprunget viktigt i denna tråd. Det biten ordnade Infra.Infra skrev:Vi svenska män får sannerligen skärpa oss. Förra året (d v s 2011)O dog 189 oskyldiga kvinnor för svenska mäns våld.
Ursprunget på en mördare ÄR inte viktigt. Det spelar ingen roll ifall 99% av alla invandrare är våldtäktsmän eller mördare. 1% är det åtminstone INTE och därför skall man inte dömma folk utifrån deras ursprung utan för sina handlingar.
Det rådde dock ingen tvekan om va Infra syftade på med sitt inlägg och därför ansåg jag att det var på sin plats att visa att ALLA svenskar inte är de som Infra syftade på i sitt inlägg.
- Inlägg 132
Vem?
Sniperace skrev:hur många dog nyårsafton mördade av dem de älskar?
jag har inte läst om någon mer än killen som "avrättades" men det var ju inte en kvinna som mördades av sin svenske man så det räknas säkert inte.
men sedan har vi ju ett fall som inte slutade med död, men som ändå är våld mot kvinna
http://www.nsk.se/article/20120102/HASSLEHOLM/701029935/1170/-/kvinna-slogs-blodig-av-tre-okanda-man
vore skoj att veta vilka dessa svin är....
Tre killar som misshandlar en ensam tjej? Man kan ju gissa med ganska stor sannolikhet att gissa rätt.
RedCloud- Antal inlägg : 23039
Man kan ju gissa med ganska stor sannolikhet att gissa rätt.
Gissa på vadå `?
RedMentalCase- Antal inlägg : 12415
Jalla, Jalla, Allah Akbar.....
15 mördare på fri fot som mördat i Sverige,
kann nogon svenska prata, allah allah, allah sa jag döda min fru och jag komma till himlen, jalla jalla???
kann nogon svenska prata, allah allah, allah sa jag döda min fru och jag komma till himlen, jalla jalla???
formsvackan- Antal inlägg : 14778
Full fart i svinstian ikväll igen ?RedMentalCase skrev:Jalla, Jalla, Allah Akbar.....
RedCloud skrev:Man kan ju gissa med ganska stor sannolikhet att gissa rätt.
Gissa på vadå `?
Att det inte är Anders, Björn och Calle som gjort det(?)
RedCloud- Antal inlägg : 23039
Att det inte är Anders, Björn och Calle som gjort det(?)
utan....?
Regndrottning- Antal inlägg : 6691
RedCloud skrev:Att det inte är Anders, Björn och Calle som gjort det(?)
utan....?
Det är säkert John, George och Sam som har gjort det...
Regndrottning skrev:RedCloud skrev:Att det inte är Anders, Björn och Calle som gjort det(?)
utan....?
I de allra flesta fall, tyvärr, mer exotiska namn än så och skulle det visa sig att det är Anders, Björn och Calle så skulle jag bli oroad över att svenska killar hittar "inspiration" och plötsligt tycker att det är OK.
lazy skrev:Regndrottning skrev:RedCloud skrev:Att det inte är Anders, Björn och Calle som gjort det(?)
utan....?
I de allra flesta fall, tyvärr, mer exotiska namn än så och skulle det visa sig att det är Anders, Björn och Calle så skulle jag bli oroad över att svenska killar hittar "inspiration" och plötsligt tycker att det är OK.
Med tanke på att våldtäkt har förekommit i alla tider och har alltid varit 'ok' så förstår jag inte varför svenska killar skall skylla på dem med mer 'exotiska' namn.
Regndrottning skrev:
Med tanke på att våldtäkt har förekommit i alla tider och har alltid varit 'ok' så förstår jag inte varför svenska killar skall skylla på dem med mer 'exotiska' namn.
Fast nu handlade ju inte Snipers länk om våldtäkt, vänligen läs den igen.
- Inlägg 142
Guess
RedCloud skrev:Man kan ju gissa med ganska stor sannolikhet att gissa rätt.
Gissa på vadå `?
Tja, vad tror du själv? Att det är tre blonda killar som heter Kalle, Olle och Lars?
lazy skrev:Regndrottning skrev:
Jag har inte läst den, öht.
Är folk för lata att skriva sin åsikt så är jag ids jag inte läsa deras länkar.
däremot om någon skriver något, gör mig intresserad ja, då läser jag gärna!
Regndrottning skrev:lazy skrev:Regndrottning skrev:
Det där gjorde mig konfunderad, innebär det att du hellre tittar på Idol än hänger med i vad som händer här och utomlands?
Sniperace- Antal inlägg : 32948
lazy skrev:Regndrottning skrev:lazy skrev:Regndrottning skrev:
Det där gjorde mig konfunderad, innebär det att du hellre tittar på Idol än hänger med i vad som händer här och utomlands?
Polisen är mycket förtegen om överfallet.
http://www.nsk.se/article/20120103/HASSLEHOLM/701039875/1170/-/polisen-fortegen-om-overfallet
Kanske kan vi hoppas på att de svin som gör sådant åker dit inom kort.
men vi har ju sett att en del bryr sig inte och ger inga egna åsikter om dem som begår sådana brott.
vi får väl hoppas på långa fängelsestraff för dem iallafall
För RD:
Det var på nyårsaftonens morgon som kvinnan, ute på promenad med sin hund, attackerades och misshandlades av tre okända män.
Trion krävde att kvinnan skulle utföra sexuella tjänster och när hon nekade slog de henne i ansiktet så att hon bland annat slog ut en tand. Kvinnan lyckades fly från platsen.
Ärendet utreds i Kristianstad och inledande förhör har gjort med offret.
Hur mår hon?
– Jag har inte talat med henne personligen, men en människa som blivit utsatt för den här typ av händelse mår inte särskilt bra, säger polisinspektör Daniel Linder.
Han vill i nuläget inte gå in på vad polisen gör.
– Det kan stjälpa mer än det hjälper. Men vi hämtar information och söker även på andra begångna brott och ser om det kan finnas likheter.
Ett dygn efter överfallet attackerades och misshandlades en ensam man utanför Kulturhuset. Där handlade det också om tre män i 20-25-årsåldern med liknande signalement, men polisen gör inga kopplingar mellan brotten.
– Det fallet kände jag inte till, säger Linder.
Misstänker ni att den nu aktuella trion ligger bakom fler brott?
– Inte som det ser ut nu.
Utredningsläget kan tyckas mörkt eftersom det inte fanns några vittnen till överfallet på kvinnan. Männen var okända för offret.
Kan ni lösa det här?
– Vår ambition är alltid att reda upp ett brott, men jag kan inte ge någon prognos, säger Linder.
Helt naturligt att han inte gör någon koppling mellan brotten om han inte ens kände till det ena.
Det var på nyårsaftonens morgon som kvinnan, ute på promenad med sin hund, attackerades och misshandlades av tre okända män.
Trion krävde att kvinnan skulle utföra sexuella tjänster och när hon nekade slog de henne i ansiktet så att hon bland annat slog ut en tand. Kvinnan lyckades fly från platsen.
Ärendet utreds i Kristianstad och inledande förhör har gjort med offret.
Hur mår hon?
– Jag har inte talat med henne personligen, men en människa som blivit utsatt för den här typ av händelse mår inte särskilt bra, säger polisinspektör Daniel Linder.
Han vill i nuläget inte gå in på vad polisen gör.
– Det kan stjälpa mer än det hjälper. Men vi hämtar information och söker även på andra begångna brott och ser om det kan finnas likheter.
Ett dygn efter överfallet attackerades och misshandlades en ensam man utanför Kulturhuset. Där handlade det också om tre män i 20-25-årsåldern med liknande signalement, men polisen gör inga kopplingar mellan brotten.
– Det fallet kände jag inte till, säger Linder.
Misstänker ni att den nu aktuella trion ligger bakom fler brott?
– Inte som det ser ut nu.
Utredningsläget kan tyckas mörkt eftersom det inte fanns några vittnen till överfallet på kvinnan. Männen var okända för offret.
Kan ni lösa det här?
– Vår ambition är alltid att reda upp ett brott, men jag kan inte ge någon prognos, säger Linder.
Helt naturligt att han inte gör någon koppling mellan brotten om han inte ens kände till det ena.
ericTheDog- Antal inlägg : 15117
Personligen äter jag hellre mask än ser på idol.
Jag har aldrig sett idol.
När jag säger att jag inte läser länkar när folk är för lata för att skriva sin egen åsikt i en debattforum, får du det till att jag inte läser nyheter? Nu blir jag konfunderad...
Vad är det med högern här att de inte kan förstå vad folk skriver? Allt man säger skall 'tolkas' till att betyda något helt annat....
Que?Regndrottning skrev:När jag säger att jag inte läser länkar när folk är för lata för att skriva sin egen åsikt i en debattforum, får du det till att jag inte läser nyheter? Nu blir jag konfunderad...
1. Är sniper för lat för att skriva sin åsikt? Gör han nåt annat här?
2. Länken gick till en NYHET (inte en åsikt). Ditt tidigare svar gav intrycket att du ENDAST läste hans åsikt om en nyhet som du INTE läste. Du kommenterade även inlägg som handlade om en nyhet som du inte ens hade läst.
Och så påstår du att DU blir konfunderad???
Kan det bero på att vänstern låtsats förstå vad som försigår i din förvirrade hjärna och inte ifrågasätter?Regndrottning skrev:Vad är det med högern här att de inte kan förstå vad folk skriver? Allt man säger skall 'tolkas' till att betyda något helt annat....
Om man INTE vill bli feltolkad så bör man vara så tydlig som möjligt.
Infra- Antal inlägg : 29644
lazy skrev:Regndrottning skrev:RedCloud skrev:Att det inte är Anders, Björn och Calle som gjort det(?)
utan....?
Så Björn, Anders och Kalle har inget blod på sina händer, då?
» Ha en trevlig kväll, det skall jag ha!
» Invandrare vill inte skaka hand med kvinnor & inte heller får kvinnor passera dom med bil....
» Sossarna & vänstern skall tydligen bestämma hur TV debatter skall skötas!!!
» Red Cloud vill som vanligt inte förstå, ok jag hade fel på 2 år, 53 är det. Och sen 14 månadslöner för stadsanställda.....ja jisses
» Ett steg i rätt riktning
» Invandrare vill inte skaka hand med kvinnor & inte heller får kvinnor passera dom med bil....
» Sossarna & vänstern skall tydligen bestämma hur TV debatter skall skötas!!!
» Red Cloud vill som vanligt inte förstå, ok jag hade fel på 2 år, 53 är det. Och sen 14 månadslöner för stadsanställda.....ja jisses
» Ett steg i rätt riktning