Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian
Join the forum, it's quick and easy
Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Till den miserabla "höger och fitt-sionist luder" önskar jag att de kan roffa åt sig hur mycket som möjligt på kort sikt så att de måste hyra en permobil resten av livet!
lazy skrev:Stavningen är lika usel som alltid ser jag.
Ahh ok det var inte meningen att stava fel .. men hur går det att stava när du får shalom..Sharon - kuken i halsen
Hurså, upphör DIN skrivförmåga när du har fisten's kuk i din mun? Prova isåfall med att skriva med händerna istället.
eeee va ?
Kuken från vem? , hör du din lilla "smutsiga hunden" (som araberna brukar säga) vad sägs om att du och din mamma tar min stora stolta kuken där vart är platsen så att din "la familj" illa luktande andedräkt inte spills runt omkring för mycket? ... din lille slyna
DirtyDog skrev: Hurså, upphör DIN skrivförmåga när du har fisten's kuk i din mun? Prova isåfall med att skriva med händerna istället.
Du anser dig bete dig bättre än KTR va ?
Varför skall en Fascist vara bättre än jag ?
Tja, kan det möjligen bero på att nåt annat vore snudd på omöjligt? Fascist, kommunist...är det egentligen någon skillnad? Bägge parter delar väl syn på demokrati, marknadskrafter och kapitalister?
Till den miserabla "höger och fitt-sionist luder" önskar jag att de kan roffa åt sig hur mycket som möjligt på kort sikt så att de måste hyra en permobil resten av livet!
grått nytt hår på dig själv min käre vän, fortsätt din fina kamp fär Israels fortlevande, du gör ett jätebra jobb där genom att visa på israels fienders psykiska status
grått nytt hår på dig själv min käre vän, fortsätt din fina kamp fär Israels fortlevande, du gör ett jätebra jobb där genom att visa på israels fienders psykiska status
Tack det samma din lille sionist tatar luder .. , jag är övertygad att den nya året kommer att ge mig en hel del bra saker som jag kämpat för både själsligt och monetär..
Men hur blir det med sinonist fascister som du ?
Du som gillar att "JAHUD" barnmördare spränger små barn , gamlingar och sno sig på andras /land/ egendom ? Och kallar "freedom fighters" för terrorister... `bara för att de är muhamedaner och tror på Allah?
Lyssna nu!
Den stolta Irländska folket har kämpat i mera än 800 år för sitt eget självständighet genom dessa terrorist s.k handlingar Det kommer Palestina med .. du kommer att dö av sjukan som du har eller något annat , men Palestinier kommer att bli fria !
Tänk på din familj och skäm inte ut dem ... du är på en kort springare såsom vanilj glass på 40 graders värme !
Snart kommer inte finnas Mossad att betala dig en resa till Grekland!
Förresten eftersom är jag godhjärtad då kan jag betala en resa för dig till Palestina så du kan få någorlunda insikt vilka äckligheter du försvarar! ...